مجله ساعت سعید

خرید ساعت کنت کول اتوماتیک

ساعت کنت کول

در مقالات مختلف به این موضوع اشاره کرده ایم که از اکسسوری های مورد توجه در بین خانم ها و آقایون ساعت مچی در طرح ها و برندهای متنوع بسیار زیاد می باشد. یکی از برندهای شناخته شده ساعت مچی در دنیا برند کنت کول می باشد که طراح های متنوع زیادی ساعت مچی از این برند در بازار موجود می باشد. امروز می خواهیم بیشتر با شما دوستان و همراهان عزیز درباره خرید ساعت کنت کول اتوماتیک صحبت کنیم.

ساعت کنت کول آمریکایی است یا چینی؟

بسیاری از شما زمانی که قصد خرید چیزی را دارید برایتان مهم است که بدانید محصولی که انتخاب می کنند توسط کدام کشور ساخته شده است.

اگر یادتان باشد در بخش مقدمه به این موضوع اشاره کرده ایم که برند Kenneth Cole یک برند آمریکایی می باشد. اما مسئله مهم درباره ساخت ساعت های این برند این است که تمام وسایل و لوازم مربوط به ساخت و طراحی این برند در کشور چین تولید و مونتاژ می شوند. البته این مسئله تنها مختص به ساعت کنت کول نیست، بلکه بیشتر برندهای تولید کننده ساعت مچی در کشور چین مونتاژ می شوند.

انتخاب و خرید ساعت کنت کول اتوماتیک

همانطور که قبل تر هم اشاره کرده ایم برند Kenneth Cole از جمله برندهای شناحته شده در تولید ساعت های مچی می باشد که به خاطر کیفیت در طراحی و ساخت توانسته است تا به امروز جایگاه خوبی را در دنیای ساعت های مچی به خود اختصاص دهد.

این برند در حقیقت یک برند آمریکایی می باشد که مدت طولانی است که در این زمینه فعالیت دارد. ساعت های کنت کول بسیار متنوع می باشد و برای هر سلیقه ای طراحی شده اند. ساعت اتوماتیک این برند از جمله ساعت هایی است که طرفداران زیادی دارد.

ساعت اسکلتون

ساعت اسکلتون کنت کول

طراحی ساعت کنت کول اتوماتیک

حتما شما در زمان خرید ساعت کنت کول اتوماتیک به طراحی آن توجه زیادی می کنید و این مسئله از اهمیت بالایی برای شما برخوردار می باشد. خب، باید بگوییم که حق با شما است چرا که این مسئله میتواند روی قیمت ساعت انتخابی شما تاثیر زیادی بگذارد. درباره طراحی هایی مربوط به ساعت های برند Kenneth Cole باید بگوییم که کلا تنوع زیادی دارند و برای هر سلیقه ای مناسب می باشند.

شما با هر سلیقه ای که داشته باشید به راحتی می توانید بهترین و زیباترین انتخاب را داشته باشید. اکثر ساعت‌های اتوماتیک کنت کول به سبک اسکلتون طراحی شده اند.

ساعت‌های اسکلتون، ساعت‌هایی هستند که اجزای داخل آن مشخص است و از جذابیت بصری بسیار بالایی برخوردار است. همین ویژی باعث شده تا ساعت‌های اتوماتیک و اسکلتون کنت کول بسیار محبوب باشد.

سوالات متداول خرید ساعت کنت کول اتوماتیک

1-آیا تمامی ساعت‌های برند کنت کول اتوماتیک هستند؟

خیر، برند کنت کول ساعت‌های کوارتز هم دارد. اما تنوع ساعت‌های اتوماتیک این برند بیشتر است و طرفداران بیشتری هم دارد. به همین علت شاید این تصور ایجاد شود که برند کنت کول فقط ساعت اتوماتیک دارد، که تصور غلطی است.

2-برند کنت کول ساعت اتوماتیک و اسکلتون زنانه دارد؟

به جرات می‌توان گفت کاملترین و شکیل‌ترین مجموعه ساعت‌های اتوماتیک و اسکلتون زنانه مربوط به برند کنت کول است. تنوع رنگ بندی و همچنین تنوع نوع بند باعث شده تا ساعت زنانه اتوماتیک اسکلتون برند کنت کول بسیار محبوب باشد.

3-آیا قیمت ساعت کنت کول اتوماتیک بالاست؟

باید بگوییم که قیمت‌های این برند باتوجه به اصالت برند کنت کول و استفاده از متریال‌های درجه یک اصلا بالا نیست و برعکس نسبت به سایربرندها قیمت‌های اقتصادی دارد.

ساعت کوارتز

ساعت کوارتز کنت کول

ویژگی های ساعت های برند کنت کول

  • قابلیت ضد آب بودن
  • کرنوگراف
  • ساعت جهانی و دو زمانه بودن
  • موتور اتوماتیک
  • طراحی‌های بروز و متفاوت
  • استفاده از متریال اولیه درجه یک

کیفیت در ساخت ساعت کنت کول اتوماتیک

یکی از مهم ترین مواردی که باید در زمان خرید ساعت کنت کول اتوماتیک به آن توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید توجه به کیفیت ساعت می باشد.

در بخش‌های قبلی به این موضوغ اشاره کردیم که کنت کول یک برند آمریکایی است، پس مسلما از کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، جهانی بودن این برند باعث میشود که تولیدکنندگان این برند همواره بر کیفیت قطعات و طراحی‌های آن نظارت داشته باشند که همیشه کیفیت بالای ساعت کنت کول حفظ شود.

اگر کیفیت ساعت مچی برایتان مهم است و دوست دارید ساعتی که تهیه کرده این سالیان زیادی برای شما کار کند. شک نکنید که ساعت کنت کول اتوماتیک بهترین انتخاب برای شماست.

قیمت ساعت های کنت کول اتوماتیک

ساعت های اتوماتیک از برند کنت کول از جمله پرطرفدارترین ساعت های این برند می باشند که از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشند.

از آنجایی که برند Kenneth Cole اصالت آمریکای دارد ممکن است که این تصور در ذهن شما ایجاد شود که حتما قیمت ساعت‌های این برند بسیار بالاست. اما اینوگونه نیست، ساعت‌های کنت کول با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارند قیمت مناسب و اقتصادی دارند و نسبت به بسیاری از برندها خرید آن‌ها به صرفه‌تر است.

البته با توجه به امکانات و ویژگی هایی که ساعت های این برند دارند از قیمت های مختلفی هم برخوردار می باشند. به خاطر شرایط اقتصادی و نوسان قیمت دلار این امکان وجود ندارد که قیمت مشخصی را برای ساعت های اتوماتیک برند کنت کول عنوان کنیم.

اما به صورت تقریبی حدود قیمت این ساعت ها از 3750000 تومان به بالا می باشد.

ساعت اتوماتیک

ساعت اتوماتیک کنت کول

سخن آخر

امیدواریم که با ارائه این مقاله توانسته باشیم شما دوستان عزیزی که قصد خرید ساعت کنت کول اتوماتیک را دارید راهنمایی کرده باشیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید

بار دیگر یادآوری می کنیم که قیمت و مبلغ های عنوان شده در این مقاله کاملا تقریبی می باشند و به خاطر نوسان قیمت دلار شما عزیزان باید قبل از هر اقدامی از قیمت روز ساعت مورد نظر خود مطلع شده و سپس اقدام به خرید کنید.

یادآوری میکنیم، چنانچه قصد خرید از ساعت های برند کنت کول را دارید حتما به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا از اصل بودن ساعت خود اطمینان کامل داشته باشید. دارا بودن ضمانتنامه و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین نشانه های اصل بودن ساعتی است که شما آن را خریداری کرده اید.

ساعت سعید نمایندگی رسمی ساعت‌های کنت کول در ایران است. شما می‌توانید کامل‌ترین کالکشن برند کنت کول را در سایت ساعت سعید ببینید و با خیال راحت خرید کنید. ساعت کنت کول اصل را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از ساعت سعید خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *