مجله ساعت سعید

معرفی برند ساعت کاسیو

برند کاسیو

یکی دیگر از بهترین برندهای تولید کننده ساعت در دنیا برند کاسیو می باشد که امروز می خواهیم با معرفی برند ساعت کاسیو اطلاعات بیشتری درباره قیمت، طراحی و امکانات ساعت های این برند به نام و معروف در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با ساعت سعید همراه باشید تا بتوانید تصمیم درستی برای خرید ساعت کاسیو بگیرید.

تاریخچه برند کاسیو

برند کاسیو همچون سایر برندهای ساعت در دنیا از تاریخچه ای برخوردار است که بد نیست درباره گذشته این برند کمی اطلاعات داشته باشید. در حقیقت باید بگوییم که کاسیو بر گرفته از یک ماشین حساب قدیمی می باشد که در کشور ژاپن طراحی و تولید شده است.

تقریبا در سال 1946 میلادی مهندسی به نام تادائو کاشیو در شهر توکیو اقدام به تاسیس کمپانی کاسیو گرفت و اولین محصولی که تولید کرد یک حلقه نگهدارنده سیگار بود.

محصولاتی که توسط این کمپانی و برند کاسیو تا به امروز روانه بازار شده اند بسیار زیاد و متنوع می باشند که از مهم ترین و شناخته شده ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نخستین نرم‌افزار نشان‌دهنده حالات ماه
  • اولین صفحه نمایشگر هوشمند
  • دستگاه اندازه‌گیری ضربان قلب و کالری در زمان پیاده‌روی
  • دستگاه اندازه‌گیری فشارخون و ضربان قلب
  • ساعت مچی
ساعت اسپرت کاسیو

خرید ساعت اسپرت کاسیو مردانه

معرفی برند ساعت کاسیو

تا به اینجای کار با تاریخچه برند کاسیو آشنا شدید. حال می خواهیم به معرفی خود این برند پرداخته و اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. خب، باید بگوییم که این برند از جمله برندهای ساعت مچی می باشد که بسیار محبوب می باشد. همانطور که در مطالب بالا هم اشاره کرده ایم این برند از جمله برندهای ژاپنی در زمینه تولیدات ساعت می باشد.

دفاتر مرکزی تولید کننده ساعت های این برند در حال حاضر در شیبویا، توکیو، ژاپن قرار دارند و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود. درست است که این شرکت در زمینه تولیدات محصولات مختلف فعال می باشد اما امروزه جذاب ترین خط تولید این برند در زمینه تولیدات ساعت است.

این شرکت توانسته است با به کارگیری ابتکارهای خاص و زیاد طرفداران زیادی را جذب نماید. از جمله مدل های به نام و محبوب ساعت کاسیو مدل جی شاک می باشد که توانسته در بازار جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. آقایان اسپرت پوش به خوبی با این برند آشنا هستند.

دلایل موفقیت ساعت کاسیو

دلایل مختلف بسیاری وجود دارند که باعث شده اند این برند به موفقیت زیاد دست پیدا کند که از مهم ترین آنها می توان به خلاقیت در ساخت و طراحی منحصر به فرد آن ها اشاره کرد. ساعت های ساخت این برند از کیفیت و کارکرد بسیار خوبی برخوردار می باشند.

متنوع بودن طراحی های این برند را می توان دلیل اصلی محبوب بودن برند کاسیو دانست. کمپانی کاسیو برای هر سلیقه ای اقدام به طراحی ساعت کرده است. سلیقه شما چه اسپرت باشد، چه کلاسیک حتما می توانید یکی از مدل های این برند را انتخاب کنید.

ساعت زنانه کاسیو

خرید ساعت زنانه کاسیو

امکانات ساعت های کاسیو

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که ساعت های برند کاسیو دارای ویژگی ها و امکانات بسیار خاص و منحصربه فردی می باشند که در سایر برندها کمتر شاهد آن ها خواهیم بود.

از جمله امکانات مربوط به ساعت های برند کاسیو می توان به قابلیت ضد آب بودن آن ها تا 200 متر اشاره کرد. بنابراین می توان گفت که با این اوصاف ساعت های برند کاسیو برای دوستان غواص گزینه بسیار مناسبی می باشد.

اما از دیگر ویژگی ها و امکانات مربوط به ساعت های کاسیو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. دو زمانه بودن
  2.  تاریخ شمار
  3.  کرنوگراف
  4.  حافظه ذخیره سازی داده ی حاصل از آن
  5.  نمودار جذر و مد
  6.  ارتباط با گوشی هوشمند
  7.  ارائه زمان مناسب ماهی گیری
  8.  شب نما بودن صحفه نمایش
ساعت جی شاک

خرید ساعت جی شاک

قیمت ساعت های کاسیو

درباره قیمت های ساعت های این برند باید بگوییم که بسیار مقرون به صرفه می باشد و عموم مردم می توانند از ساعت های این برند استفاده کنند.

به طور کلی بد نیست بدانید که ساعت های طراحی و ساخته شده از این برند دارای مجموع کالکشن های متنوعی می باشد و همین مسئله می تواند بر قیمت آن ها نیز تاثیر گذار باشد.

همچنین به خاطر شرایط اقتصادی و بازار ارز در این روزها نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را برای ساعت های این برند عنوان کنیم. اما به طور تقریبی باید بگوییم که ساعت های کاسیو با رنج قیمت 800 تومان تا 15 میلیون تومان می باشد.

نمایندگی ساعت کاسیو در بازار تهران

برند کاسیو همچون سایر برندها برای جذب مشتریان بیشتر سعی کرده است تا نمایندگی هایی را در بیشتر کشورهای دنیا داشته باشد. در ایران نیز یکی از نمایندگی های ساعت های برند کاسیو ساعت سعید می باشد که شما عزیزان می توانید با آسودگی خاطر از این نمایندگی برای هر مدل ساعت کاسیو که مد نظرتان می باشد اقدام کنید.

ساعت زنانه برند کاسیو

تا به اینجای مقاله مربوط به معرفی برند ساعت کاسیو برایتان از تاریخچه، قیمت، امکانات و نمایندگی این برند در ایران صحبت کردیم. شاید اینگونه تصور کنید که ساعت های کاسیو فقط مردانه هستند اما اینگونه نیست کمپانی کاسیو ساعت های جذاب و لوکسی دارد که در سراسر دنیا مخاطبین بسیاری دارد. در ادامه می خواهیم اشاره ای هم به نمونه ساعت های زنانه و مردانه از این برند داشته باشیم.

ساعت مردانه

خرید ساعت مردانه کاسیو

سوالات مربوط به معرفی برند ساعت کاسیو

1 – چطور ساعت اصل برند کاسیو را از فیک آن تشخیص دهیم؟

ساعت های کاسیو اورجینال فقط با گارانتی رسمی پارس پوزیترون ارائه میشوند. در هنگام خرید حتما توجه کنید که گارانتی ساعتی که خریداری کرده این پارس پوزیترون باشد. ساعت سعید نمایندگی رسمی ساعت های کاسیو است و شما می توانید با خیال راحت ساعت های کاسیو را از سایت ساعت سعید خریداری کنید.

2 -قیمت ساعت های کاسیو چقدر است؟

قیمت ساعت های کاسیو متفاوت است. اما می توان گفت قیمت ساعت های کاسیو از حدود 800 هزار تومان تا 15 میلیون تومان است.

3- از ویژگی‌های بارز ساعت های برند کاسیو چه مواردی می باشند؟

از جمله ویژگی‌های بارز این نوع از ساعت میتوان به مقاوم و ضدآب بودن اشاره کرد. ساعت های کاسیو به دلیل مقاوم و ضد آب بودن بسیار معذوف هستند.

 

ساعت مچی مردانه برند کاسیو

بعد از معرفی برند ساعت کاسیو از نوع زنانه نوبت به ساعت های مردانه این برند می رسد که طرفداران خاص خود را دارا می باشد. لاین کاسیو جی شاک از پرطرفدارترین محصولات این کمپانی است. البته باید توجه کنید که ساعت های لاین ادیفایس هم بیار محبوب است و آثایانی که کمی به استایل های کلاسیک علاقه مند هستند معمولا ساعت های لاین ادیفایس را ترجیح میدهند.

در نهایت اینکه

امید است با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله در اختیارتان قرار داده ایم توانسته باشیم به شما عزیزان در معرفی برند ساعت کاسیو، تاریخچه و ویژگی های آن کمک کرده باشیم تا با اطلاعات بیشتری برای خرید اقدام کنید.

به عنوان حُسن ختام پیشنهاد و توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که چنانچه قصد خرید مدل های مختلف از ساعت های این برند را دارید می توانید برای کسب اطلاعات با مشاوران ما از طریق سایت سعید در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم در این زمینه را بدست آورید.

2 فکر در مورد “ معرفی برند ساعت کاسیو

  1. آشنا گفت:

    سلام. نمایندگی اصلی کاسیو در ایران کجاست؟ چرا هیچ جا یه راهنما یا ویدیو فارسی برای تنظیم ساعت ادیفایس مدل C100 نداره؟ این مشکل من تنها نیست. هر کی از این سری خریده با این مشکل مواجه است. همه میگن ما نمایندگی هستیم اما یه دفترچه فارسی یا یه ویدیو در این مورد ندارند.

    1. تیم تحریریه ساعت سعید گفت:

      سلام وقت بخیر. ما نماینده اصلی کاسیو هستیم. لطفا با شماره زیر تماس بگیرید تا راهنمایی کنن شما رو. 09193288959

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *