معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت تیتانیومی پرطرفدار و پر فروش

ساعت تیتانیومی

با مراجعه به سایت فروش ساعت مچی باید به عوامل متعددی در زمان خرید یک ساعت مچی مناسب توجه داشته باشید. مهمترین مسئله ای که باید برای خرید ساعت تیتانیومی یا هر ساعت مچی دیگری که مد نظرتان می باشد را در نظر داشته باشید اندازه بودن ساعت است و اینکه نسبت به استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید. البته علاوه بر اندازه و احساس راحتی عوامل دیگری هم هستند که می توانند در انتخاب و خرید نهایی شما تاثیر بگذارند. با معرفی 10 ساعت تیتانیومی پرطرفدار و پر فروش در این مقاله شاید بتوان تا حدودی راهنمای شما بود برای یک خرید مناسب.

ساعت سیکو

خرید ساعت سیکو تیتانیومی

خرید اینترنتی ساعت تیتانیومی

اگر شما از آن دسته کسانی هستید که بخوبی با دنیای ساعت مچی آشنا می باشید بدون شک می دانید که برای ساخت و طراحی ساعت مچی از انواع مواد و متریال های مختلف استفاده می شود. همین متریال ها و مواد مختلف باعث می شوند که برخی ساعت ها در دسته بندی ساعت ضد ضربه قرار بگیریند و برخی تنها یک ساعت مچی ساده باشند.

اکثر ساعت مچی هایی که در سایت فروش ساعت مچی و یا فروشگاه های ساعت مشاهده می کنید و در بازار ساعت موجود می باشند از جنس استیل ضد زنگ یا آلیاژ های متنوع از فلزات هستند. گاهی مواقع هم در بند ساعت مچی ها از چرم و سایر متریال های قابل استفاده اثراتی را شاهد هستیم.

اما، این روزها یکی از پرطرفدارترین مواردی که در ساخت ساعت مورد استفاده زیاد می باشد فلزتیتانیوم است. شاید به همین خاطر است که ساعت تیتانیومی توانسته طرفداران خاص بسیاری را داشته باشد.

ساعت مچی تیتانیومی چیست؟

درباره ویژگی ها و مشخصات کلی ساعت تیتانیومی باید بگوییم که از جمله ساعت هایی می باشند که نزدیک به 30% محکمتر از ساعت های استیل می باشند و وزن آن ها کمتر است. تیتانیوم در واقع یک فلز خاکستری رنگ می باشد که در سنگ ها یافت می شود و مهمترین کاربردی که دارد ساخت در موشک و فضاپیما می باشد.

اما، این تنها مزیت تیتانیوم نیست، بلکه مهمترین مزیتی که این فلز دارد سبک بودن و مقاومت بالایی است که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارد. به همین خاطر است که از جمله ساعت مچی ها و زیورآلات بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد. استفاده از ساعت تیتانیومی در شرایط آب و هوایی سخت و در زیر آب گزینه ای مناسب می باشد.

ساعت مردانه تیتانیومی

ساعت تیتانیومی خفن

معرفی 10 ساعت تیتانیومی پرطرفدار و پر فروش

با ساعت تیتانیومی و خرید اینترنتی این مدل ساعت آشنا شدید حال دیگر نوبت آن است که به معرفی 10 ساعت تیتانیومی پرطرفدار و پر فروش در بازار ساعت بپردازیم و کمی درباره آن ها با شما صحبت کنیم.

  1. ساعت مچی مردانه سیکو مدل SUR375P1
  2. ساعت مچی مردانه کاسیو مدل PRT-B70T-7DR
  3. ساعت مچی زنانه سیکو مدل SUT199P1
  4. ساعت مچی زنانه رومانسون مدل UM0589JL1WA32W
  5. ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل BM6936-51A
  6. ساعت مچی مردانه سالواتور فراگامو مدل F55LCQ75909S113
  7. ساعت مچی ازتورین مدل A047.G214-K1
  8. ساعت مچی اینگرسول مدل IN1630TBKM
  9. ساعت مچی سیکو مدل SUT199P1
  10. ساعت مچی کاندینو مدل 7.490.5.1.89
ساعت کاسیو

ساعت کاسیو تینانیومی

ویژگی های ساعت تیتانیومی

این مدل ساعت مچی ها نسبت به سایر ساعت ها از جمله ساعت مچی های استیل ضد زنگ، طلا و پلاتینیوم دارای مزیت ها و ویژگی های بسیاری می باشد که در این بخش از مقاله مربوط به معرفی 10 ساعت تیتانیومی پرطرفدار و پر فروش اشاره ای به یک سری از شایعترین ویژگی های ساعت تیتانیومی کرده ایم.

  •  تیتانیوم فلزی سبک وزن می باش
  • در برابر خوردگی بسیار مقاوم است
  • برای استفاده در فضای باز مناسب است.
  • رایج‌ترین استفاده از تیتانیوم در ساعت‌های غواصی است
  • برای استفاده در استایل های کلاسیک مناسب می باشد
  • قاب ساعت تیتانیومی ترک نمی‌خورد
  • می تواند بدون خوردگی در معرض آب شور قرار گیرد.
  • تحت تأثیر دمای شدید قرار نمی گیرد
  • به دلیل مقاومت بالایی که دارد ضد خش می باشد

مراقبت از ساعت مچی تیتانیومی

خرید ساعت مچی با کیفیت آن هم از جنس تیتانیوم در واقع یک سرمایه گذاری مناسب می باشد که سال ها می تواند به خوبی روز اول برای شما کار کند. اما، به شرط آنکه به درستی از آن استفاده کنید. متاسفانه اغلب ما در خرید و مراقبت ساعت این اشتباه را مرتکب می شویم و آن هم این است که تصور می کنیم تمامی ساعت ها ضد آب هستند و می توانیم در زمان شنا کردن هم در زیر آب از این ساعت مچی استفاده کنیم.

اما واقعیت این است که این ساعت تنها در برابر آب مقاومت محدودی دارد و اگر مدت زمان زیادی در زیر آب بماند بدون شک خراب می شود. نکته مهم بعدی برای نگهداری صحیح از ساعت تیتانیومی این است که برای تمیز کردن آن بند ساعت را باید هر چند وقت یکبار با آب گرم و صابون و به کمک یک مسواک بشویید تا آلودگی های محیط بدن  شما از آن کاملا پاک شود.

ساعت تیتانیومی رومانسون

ساعت مچی تیتانیومی اصل

سوالات متداول معرفی 10 ساعت تیتانیومی پرطرفدار و پر فروش

  1. ساعت استیل بهتر است یا ساعت تیتانیومی؟
    به طور کلی نمی‌توان گفت ساعت مچی استیل بهتر است یا تیتانیوم بلکه همه چیز به شرایط و سلیقه شما بستگی دارد.
  2. استفاده از ساعت تیتانیومی برای چه افرادی مناسب است؟
    افرادی که مستعد آلرژی به فلزات مختلف هستند.
  3. چطور ساعت تیتانیومی فیک را از اصل آن تشخیص دهیم؟
    تطبیق دادن کد درج شده در پشت درب ساعت یا روی بند آن با شماره سریال درج شده در سایت اصلی ساده ترین راه تشخیص می باشد.
در نهایت اینکه

با معرفی 10 ساعت تیتانیومی پرطرفدار و پر فروش، خرید اینترنتی این ساعت مچی پرطرفدار و اینکه چه ویژگی هایی دارد و به چه صورت باید از آن نگهداری کنیم تا سال های زیادی همچون روز اول برایتان کار کند آشنا شدید. امیدواریم که تمام موارد عنوان شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشند. شما می توانید با مراجعه به سایت فروش ساعت مچی یکی از انواع ساعت های تیتانیومی را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید کنید. سایت ساعت سعید مدل های بسیار زیاد و متنوعی ساعت تیتانیومی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *