معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت سرامیکی پرفروش

ساعت سرامیکی

همانطور که می دانید برای ساخت بند ساعت مچی از متریال های مختلفی استفاده می شود که یکی از پرطرفدارترین آن ها سرامیک است. توجه به بند ساعت از مهم ترین فاکتورهایی است که باید در زمان خرید به آن توجه زیادی داشته باشید زیرا که به وسیله همین بند ساعت است که می توانید آن را به دست خود متصل کنید و باید دقت داشته باشید که دست شما به جنس بند ساعت آلرژی و حساسیت نداشته باشد. درباه ساعت سرامیکی باید بگوییم که بند این مدل ساعت های مچی بسیار شبیه به بند هاس استیل می باشد اما جنس آن ها فلزی نمی باشد و به راحتی خط و خش بر نمی دارند. ساعت سرامیکی وزن سبک تری دارند. برای آشنایی بیشتر با این سبک ساعت مچی با معرفی 10 ساعت سرامیکی پرفروش همراه ما باشید.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه سرامیکی

قیمت ساعت بند سرامیکی

آنچه در خرید ساعت کژوال، ساعت اسپرت، کلاسیک، ساعت سرامیکی و …. باید توجه داشته باشید قیمت ساعتی است که از سایت فروش ساعت مچی انتخاب می کنید. قطعا قیمت مسئله مهمی است که می تواند در تصمیم گیری نهایی شما برای خرید ساعت مورد نظرتان تاثیر زیادی بگذارد.

درباره قیمت ساعت سرامیکی باید بگوییم که همچون سایر ساعت های موجود در بازار به عوامل متعدد و مختلف بسیاری بستگی دارد. عواملی همچون جنس و بند ساعت، مزیت ها و ویژگی هایی که دارد و…. از مواردی موثر و تاثیر گذار بر قیمت ساعت انتخابی شما می باشند.

به طور کلی باید بگوییم که مجموعه ساعت های سرامیکی به خاطر مقاومت کمتری که نسبت به سایر جنس بند ساعت از جمله استیل و چرم دارد و صرف نظر از نوع موتور و طراحی، قیمت به نسبت کمتری نیز دارد.

اما نباید این مسئله را نادیده بگیرید که بندهای سرامیکی ظاهری بسیار زیبا به ساعت می دهند و طرفداران بسیار زیادی هم دارند. در ضمن تنوع رنگ در ساعت های بند سرامیکی بیشتر است و همین نکته باعث می شود تا به راحتی با انواع استایل های خاص نیز ست شوند.

ساعت مردانه

خرید ساعت مردانه سرامیکی

آشنایی با 10 ساعت سرامیکی پرفروش

برای اینکه از میان تنوع ساعت سرامیکی که در بازار موجود می باشد بهتر و راحتر بتوانید ساعتی که باب میلتان می باشد و با بودجه مالی شما مطابقت دارد را انتخاب و خریداری کنید می خواهیم در این بخش به معرفی 10 ساعت سرامیکی پرفروش از بهترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده ساعت بپردازیم.

  1. ساعت مچی زنانه  ام اند ام  مدل M11838-995
  2. ساعت مچی مردانه اصل امپریو آرمانی مدل AR1509
  3. ساعت مچی مایکل کورس مدل MK8177
  4. ساعت مچی سیکو مدل SNE498P1
  5. ساعت مچی امپریو آرمانی مدل AR1405
  6. ساعت مچی زنانه کین واچ مدل C162SBK
  7. ساعت مچی زنانه الیکسا مدل E077-L284
  8. ساعت مچی مردانه ژاک لمن مدل F-5028A
  9. ساعت مچی زنانه رومانسون مدل TM8251LL1WA35W-BK
  10. ساعت مچی دیزل مدل DZ4220
ساعت سرامیکی زنانه

خرید ساعت مچی سرامیکی

مشخصات و ویژگی های ساعت سرامیکی

شاید اغلب شما دوستان عزیز این موضوع را ندانید که خود سرامیک به تنهایی یک ماده ظریف و حساس می باشد که از ترکیب شدن این ماده با فناوری های مکمل می توان آن را به یک ماده مناسب برای ساخت بندهای ساعت  که قابلیت ضد حساسیت و ضد خش را داشته باشند استفاده کرد. از مهم ترین ویژگی هایی که ساعت سرامیکی دارا می باشد و می خواهیم در این بخش از مقاله مربوط به معرفی 10 ساعت سرامیکی پرفروش به آن بپردازیم موارد زیر می باشند.

  •  این ساعت ها بر روی دست سبک هستند
  •  تنها نقطه ضعف آنها این است که در مقابل خرد شدن و شکستگی مقاوم نیستند.
  • استایل این نوع ساعت ها عموما کلاسیک می باشد اما استایل اسپرت هم دارند.
  • بسیار مناسب ست شدن با لباس کلاسیک و کژوال است.
  •  ترکیبی ظریف و زیبا دارند
  • جلوه ی بسیار شیک و جذاب روی مچ دست دارند.
  • دارای وزن بسیار سبکی می باشند
ساعت سفید

خرید ساعت سفید سرامیکی

نکات مهم برای خرید ساعت مچی سرامیکی

این مدل ساعت های مچی بعد از ساعت کژوال طرفداران و علاقه مندان خاص خود را دارا می باشند که در زمان خرید از سایت فروش ساعت مچی علاوه بر زیبایی و ظرافت ساخت ساعت سرامیکی به موارد مهمتر دیگری همچون: نوع موتور، جنس قاب و در کل برند آن توجه زیادی دارند.

اما، آنچه که باید در مورد خرید ساعت مچی هایی با بند سرامیکی مد نظرتان باشد این است که برندهای مطرح و قابل اطمینان زیادی با استفاده ار متریال های با کیفیت اقدام به ساخت چنین ساعت مچی هایی کرده اند. به همین خاطر است که ساعت سرامیکی از مقاومت بهتری در برابر ضربه و خرد شدن برخوردار می باشند.

ساعت مردانه سرامیکی

ساعت مردانه با بند سرامیکی

سوالات متداول معرفی 10 ساعت سرامیکی پرفروش

  1. بهترین برند های ساعت بند سرامیکی چه برندهایی می باشند؟
    رادو، برینگ، موادو، امپریو آرمانی، جویسا، مایکل کورس
  2. ساعت سرامیکی برند امپریو آرمانی دارای چه مشخصاتی می باشند؟
    ساعت های بند سرامیکی از این برند طراحی بسیار مینیمال و کلاسیک دارند.
  3. ساعت مچی زنانه سرامیکی برند رومانسون مدل TM8251LL1WA35W-BK ساخت کدام کشور است؟
    این برند اصالتا برای کره جنوبی می باشد.

در نهایت اینکه

به عنوان حُسن ختام باید عنوان کنیم که امیدواریم با معرفی 10 ساعت سرامیکی پرفروش در این مقاله توانسته باشیم به شما علاقه مندان ساعت مچی های سرامیکی کمک کرده باشیم تا بتوانید بهترین ساعت را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *