معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت شیشه کریستال معدنی خفن

انواع شیشه ساعت

زمانیکه تصمیم به خرید ساعت می گیریم قطعا ویژگی های زیادی را مورد بررسی قرار می دهیم. یکی از این ویژگی های مهم که می تواند در انتخاب ما تاثیر گذار باشد جنس شیشه به کار رفته در طراحی ساعت مورد نظر است. تمامی ساعت مچی های موجود در بازار از شیشه های مختلفی ساخته شده اند که ما امروز می خواهیم به معرفی 10 ساعت شیشه کریستال معدنی خفن پرداخته و کمی درباره انواع شیشه ساعت مچی با شما صحبت کنیم.

ساعت زنانه

خرید ساعت زنانه

انواع جنس شیشه ساعت مچی

در این بخش می خواهیم قبل از آنکه به معرفی 10 ساعت شیشه کریستال معدنی خفن بپردازیم شما را با انواع جنس شیشه ساعت مچی آشنا کنیم. به طور کلی شیشه هایی که در ساخت انواع ساعت مردانه، زنانه و حتی بچه گانه استفاده می شوند به شرح زیر می باشند.

  • شیشه اکریلیک
  • شیشه معدنی یا مینرال
  • شیشه یاقوت کبود

در ادامه کمی درباره مشخصات کلی هر یک از این شیشه ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار داده ایم.

شیشه اکریلیک

شیشه اکریلیک اولین نوع از انواع جنس شیشه است که در ساخت ساعت مچی مورد استفاده می باشد. جنس این شیشه ها از کریستال اکریلیک یا همان پلاستیک فشرده می باشد. قیمت این شیشه ها نسبت به سایر شیشه های ساعت مچی پایین می باشد و در ساخت ساعت مچی های فیک اغلب از آن ها استفاده می شود.

شیشه ساعت

شیشه ساعت کریستال

شیشه معدنی یا مینرال

دومین مورد از شیشه هایی که در ساعت مچی مورد استفاده می باشند کریستال مینرال می باشد. کیفیت این شیشه ها نسبتا خوب است و چندین سال می شود که جزء بهترین شیشه برای ساعت مچی می باشد. اکثریت ساعت مردانه و زنانه اورجینال از این جنس شیشه در طراحیشان استفاده شده است.

شیشه یاقوت کبود

آخرین نوع از انواع شیشه ساعت مچی، شیشه های یاقوت کبود می باشند که گرانترین نوع شیشه به شمار می آیند. مقاومت آن ها سه برابر کریستال معدنی می باشد. موادی که برای ساخت این شیشه ها استفاده می شود از دوام بالایی برخوردار بوده و ضد خش می باشند

ساعت مچی مردانه کریستال معدنی

خرید ساعت مردانه کریستال

ویژگی های ساعت شیشه کریستال معدنی

همانطور که قبل تر هم اشاره کرده ایم شیشه معدنی، ماده ای است که از شیشه اصلاح شده ساخته شده است. این روزها تقریبا تمام ساعت شیشه کریستال معدنی از شیشه‌های معدنی تمپر شده یا اصلاح شده می باشند این یعنی اینکه سطح شیشه به جرات سخت شده است و تا دمای بالا گرم می شود. شیشه های معدنی سخت و با دوام هست و در برابر ضربه و خرد شدن تسلیم نمی شوند. اما در عوض اگر دچار خراشیدگی بشوند قابل جلا دادن نیستند و باید حتما شیشه ساعت را تعویض کنید.

از  جمله ویژگی هایی که ساعت شیشه کریستال معدنی دارا می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • احتمال شکستن شیشه مینرال در مقایسه با یاقوت کبود کمتر است.
  • ساخته شده از سیلیس شبیه به شیشه نصب شده در پنجره ها.
  • در برابر خراش کریستال معدنی مقاومت بیشتری از شیشه اکریلیک دارد
  • مقاومت در برابر ضربه بالاتری نسبت به یاقوت کبود دارد.
  • نور را کمتر انعکاس می دهد و خواندن ساعت را راحت تر می کند.
ساعت زنانه کریستال

شیشه کریستال معدنی

معرفی 10 ساعت شیشه کریستال معدنی خفن

تا به اینجای کار با انواع شیشه ساعت آشنا شدید و دانستید که ساعت شیشه کریستال معدنی دارای چه ویژگی هایی می باشد. حال می خواهیم با معرفی 10 ساعت شیشه کریستال معدنی خفن شما را برای خرید ساعت مردانه، زنانه و بچه گانه که جنس شیشه آن ها از کریستال معدنی می باشد راهنمایی کنیم تا بهترین ساعت را خریداری کنید.

  1. ساعت مچی سیکو مدل SNK807K2S
  2. ساعت مچی اورینت مدل RF-QA0004B10B
  3. ساعت مچی اسلازنجر مدل SL.09.6572.1.05
  4. ساعت مچی لیکوپر مدل LC07139.420
  5. ساعت مچی کاسیو مدل LA670WGA-1DF
  6. ساعت مچی متی تیسوت مدل D810BN
  7. ساعت مچی سیتیزن مدل AW1620-21E
  8. ساعت مچی فسیل مدل ES4223
  9. ساعت مچی اورینت مدل RA-BA0003L00C
  10. ساعت مچی آیس واچ مدل 016670

قیمت ساعت شیشه کریستال معدنی

همانطور که می دانید بازار ساعت مچی بسیار پر رونق می باشد و برندهای مختلف و متنوع زیادی هستند که در ساخت ساعت مردانه، زنانه و بچه گانه فعالیت دارند. بنابراین با توجه به وجود این همه برند به نام با کیفیت ها و ویژگی های خاص و منحصر به فرد خیلی راحت نمی توان مشخص کرد که قیمت ساعت شیشه کریستال چقدر می باشد. اما، به طور کلی عوامل زیادی هستند که می توانند بر قیمت نهایی ساعت های مورد نظر شما از برندهای مختلف نقش مهمی ایفا کنند.

مثلا: متریال هایی که در ساخت آن ها استفاده می شود، موتوری که در طراحی ساعت به کار برده شده است و حتی اینکه آن ساعت ساخت کدام کشور می باشد، همگی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساعت می باشند. درباره قیمت ساعت شیشه کریستال معدنی باید بگوییم که هر چقدر متریال به کار رفته در ساخت ساعت دارای کیفیت بالاتری باشند قیمت نهایی ساعت نیز بیشتر خواهد بود.

ساعت مچی

ساعت مردانه کریستال معدنی اورجینال

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت شیشه کریستال معدنی خفن

  1. آسیب پذیری شیشه مینرال ساعت مچی چقدر است؟
    این نوع شیشه قابل استفاده در ساعت مچی به علت خش پذیر بودن به نسبت شیشه سافایر زودتر خراشیده می شود.
  2. شیشه کریستال معدنی دارای چه نکات مثبتی می باشد؟
    نسبت به آکریلیک مقاومت بیشتری در برابر خط و خش دارد و از مقاومت بالا در مقابل ضربه برخوردار می باشد
  3. بهترین و ساده ترین راه برای خرید ساعت شیشه کریستال معدنی اورجینال چیست؟
    خرید از سایت فروشگاه های اینترنتی ساعت است که دارای نماد تجارت الکترونیک می باشند.
در نهایت اینکه

فروشگاه ساعت سعید با سال ها تجربه درخشان در زمینه فروش ساعت های برند می تواند راهنمای خوبی برای شما دوستانی باشد که قصد خرید ساعت های اورجینال و قیمت مناسب را دارید.

با معرفی 10 ساعت شیشه کریستال معدنی خفن در این مقاله و اشاره به انواع جنس شیشه ساعت سعی کرده ایم تا کمی راهنمای شما باشیم که بتوانید ساعت مچی را انتخاب و خریداری کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساعت های معرفی شده با مشاوران ما از طریق سایت ساعت سعید در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *