مجله ساعت سعید

مزایا و معایب ساعت کنت کول

مزایا و معایب ساعت کنت کول

یکی از برندهای تولید کننده ساعت که این روزها طرفداران بسیار زیادی هم دارد برند کنت کول می باشد. که ما امروز قصد داریم در این مقاله بیشتر درباره مزایا و معایب ساعت کنت کول با شما صحبت کنیم. ساعت کنت کول یک برند آمریکایی می باشد که نزدیک به 4 قرن می باشد که در این زمینه فعالیت دارد.

تنوع در طراحی های این برند به اندازه ای زیاد می باشد که در زمان خرید ساعت کنت کول دست شما کاملا باز می باشد و با هر سلیقه ای که داشته باشید به راحتی می توانید از ساعت های این برند انتخاب کنید.

طراحی ساعت های برند کنت کول

همانطور که قبل تر هم اشاره کرده ایم Kenneth Cole یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده ساعت در دنیا می باشد. این برند با تنوع در طراحی هایی که داشته است به راحتی توانسته است مشتریان خود را با سلیقه های مختلف جذب نماید.

مزایا و معایب ساعت کنت کول نیز همچون سایر برندها از مواردی هستند که آگاهی از آن ها در زمان خرید می تواند به شما عزیزان کمک زیادی کند. طراحی صفحه های ساعت کنت کول هم ساده است و هم شلوغ، تنوع در رنگ و جنس بدنه ساعت های این برند هم بسیار مورد پسند بوده است.

طراحی های برند کنت کول واقعا متفاوت و منحصر به فرد هستند. اگر به دنبال ساعتی خاص می گردید که در دست کس دیگری مشاهده نکنید ساعت کنت کول بهترین گزینه ای است که می توانید انتخاب کنید.

ساعت کنت کول

خرید ساعت کنت کول

مزایا و معایب ساعت های برند کنت کول

از مهم ترین فاکتورهایی که در زمان خرید ساعت کنت کول باید به آن توجه زیادی داشته باشید کاربرد آن می باشد. برند Kenneth Cole از جمله برندهای آمریکایی تولید کننده ساعت می باشد که از امکانات و مزایای زیادی برخوردار می باشد.

از مهم ترین مزیت های مربوط به ساعت های این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ضد آب بودن
  • طراحی های متنوع
  • کرانوگراف
  • دو زمانه بودن
  • موتور اتوماتیک
  • گارانتی
  • و…

قابلیت ضد آب بودن ساعت Kenneth Cole

ساعت های این برند تقریبا تا ارتفاع 20 متر ضد آب می باشند البته برخی از ساعت های کنت کول تا ارتفاع 50 متری هم ضد آب بودن خود را اثبات کرده اند. بنابراین اگر به دنبال یک ساعت ضد آب خوب و با کیفیت می باشید با خیال راحت می توانید از ساعت های این برند استفاده کنید.

طراحی های متنوع

در مقالات قبلی اشاره کردیم که ساعت کنت کول طراحی های به روز و جذابی دارد. تنوع طراحی های برند کنت کول بسیار زیاد و متنوع است و شما با هر سلیقه ای که باشید حتما یکی از مدل های این برند را میپسندید.

ساعت زنانه

خرید ساعت زنانه کنت کول

کرنوگراف

یکی دیگر از مزایا و معایب ساعت کنت کول کرنوگراف بودن برخی از آن ها می باشد. حتما برایتان جای سوال است که کرانوگراف دیگر چیست؟؟

کرانوگراف ویژگی است که با استفاده از آن می توانید بازده زمانی را می توانید اندازه گیری کنید. در حقیقت منظور از کرانوگراف همان زمان سنج می باشد. کرنوگراف بودن یکی از ویژگی هایی است که آقایان به آن بسیار اهمیت میدهند. اگر قصد دارید ساعت کنت کول را به عنوان هدیه برای یک آقا تهیه کنید حتما به ویژگی کرنوگراف بودن آن دقت کنید.

دو زمانه بودن ساعت های برند کنت کول

خیلی از شما دوستان علاقه دارید که همزمان با اطلاع از زمان کشور خود مطلع باشید که در کشور دیگر ساعت چند است و چه تایمی از شبانه روز می باشد. خب، ساعت های Kenneth Cole این ویژگی را دارند. شما با خرید این ساعت می توانید همزمان مطلع شوید که به غیر از کشور خودتان در کشورهای دیگر ساعت چند است. این ویژگی بسیار محبوب و پر طرفدار است و به نوعی ساعت را لاکچری و خاص جلوه میدهد.

موتور اتوماتیک

اما دیگر مزیتی که ساعت های برند کنت کول دارا می باشند، دارا بودن موتور اتوماتیک می باشد. شاید تمام ساعت های ساخت این برند این ویژگی را دارا نباشند اما اغلب ساعت های کنت کول دارای موتور اتوماتیک می باشند. باید بدانید که ساعت هایی که دارای موتور اتوماتیک می باشند نیازی به باتری ندارند و بدون باتری کار می کنند. این ساعت ها با حرکت دست شما به راحتی شارژ می شوند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

سوالات متداول مزایا و معایب ساعت کنت کول

1-آیا ساعت کنت کول گارانتی دارد؟

ساعت سعید نمایندگی رسمی برند کنت کول در ایران است. ساعت های کنت کول خریداری شده از ساعت سعید با کارت گارانتی 2 ساله تقدیم خریدار میشود.

2-آیا قیمت ساعت های KENNETH COLE بالاست؟

قیمت ساعت های کنت کول با توجه به برند و متریال درجه یک آن زیاد نیست. شما میتوانید ساعت های کنت کول را با بهترین فیمت از ساعت سعید خریداری کنید.

3-اصالت برند کنت کول متعلق به کدام کشور است؟

اصالت برند کنت کول متعلق به کشور آمریکاست و به همین دلیل بسیار محبوب و پر فروش است.

ساعت اتوماتیک کنت کول

خرید ساعت اتوماتیک کنت کول

گارانتی

بدون شک همه دوست دارند ساعت هایی که می خرند سال های زیادی برای آن ها کار کند و زود خراب نشود. به همین خاطر گارانتی دار بودن ساعت برای آنها اهمیت زیادی دارد.

از دیگر مزایا ساعت های برند کنت کول می توان به گارانتی دار بودن آن ها اشاره کرد. گارانتی های این برند بلند مدت می باشد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد نسبت به سایر برندها توانسته است قدرتمند تر عمل کند.

معایب ساعت کنت کول

همانطور که گفته شد کنت کول یک برند محبوب و پر طرفدار آمریکایی است و برای تولید آن از بهترین متریال استفاده شده و طراح های به روز و جذابی دارد. پس مسلما نمی توان برای این برند معایبی گفت. شاید تنها عیب این ساعت این باشد که به علت تحریم بودن مدل های این برند ناقص است و یا دیر شارژ میشود.

که البته جای نگرانی نیست. شما می توانید کامل ترین مجموعه ساعت های کنت کول را از ساعت سعید خریداری کنید. ساعت سعید نمایندگی رسمی برند کنت کول در ایران است.

سخن آخر

به عنوان حُسن ختام باید بگوییم که آگاهی از مزایا و معایب ساعت کنت کول و هر برند دیگر به شما کمک خواهد کرد تا بهتر و راحتر برای خرید ساعت مورد نیاز خود تصمیم گیری کنید.

این مسئله همچنین به شما کمک می کند تا از اورجینال و یا فیک بودن ساعت خریداری شده نیز اطمینان بدست آورید. اگر ساعت شما تقلبی باشد نه تنها طول عمر باتری آن کم می باشد بلکه امکانات محدودتری نیز دارد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق سایت ساعت سعید در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *