مجله ساعت سعید

نمایندگی ساعت اسلازنجر

ساعت اسلارنجر

کمپانی SLAZENGER  در سال 1881 توسط برادران اسلازنجر فعالیت خود را آغاز کرد. این دو برادر زادگاه خود را( منچستر) ترک کرده و برای رونق بخشیدن به فعالیت خود در لندن مغازه فروش کالاهای ورزشی را تاسیس کردند. این دو برادر توانستند در کوتاهترین زمان ممکن به یک تولید کننده برتر تجهیزات ورزشی تبدیل شوند. اما برند اسلازنجر امروز به عنوان یک تولید کننده ساعت مچی بیشتر در بین مردم شناخته شده است. در این مقاله می خواهیم بیشتر درباره نمایندگی ساعت اسلازنجر با شما صحبت کنیم.

ساعت های برند اسلازنجر

کمپانی اسلازنجر تقریبا قدمتی 150 ساله دارد و با ارائه محصولات با کیفیت و قابل اطمینان توانسته است تا به امروز طرفداران و مشتریان زیادی را جذب کند. این کمپانی دارای نمایندگی های بسیاری همچون ساعت سعید می باشد که پابه پای SLAZENGER توانسته اند جذب مشتری کنند.

ساعت های این برند همچون محصولات ورزشی آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این کمپانی سختی های زیادی را پشت سرگذاشته است و توانسته با حفظ اصول مشتری مداری به فعالیت خود در حوضه تولید و عرضه محصولات باکیفیت ادامه دهد.

نمایندگی ساعت اسلازنجر

این برند با توجه به تعداد زیاد مشتریان خود در کشورهای مختلف نمایندگی هایی دارد تا بهتر و راحتر بتواند ساعت های خود را در دنیا و در بازار ساعت مچی عرضه کند.

ساعت سعید یکی از نمایندگی های ساعت اسلازنجر در ایران می باشد که توانسته است تا به امروز رضایت مشتریان زیادی را جذب کرده و هر روزه بر تعداد طرفدارن این برند بیافزاید.

خرید از نمایندگی های معتبر ساعت اسلازنجر بهترین کاری است که می توانید انجام دهید زیرا در صورت ایجاد مشکل به راحتی می توانید با ارائه ضمانتامه ساعت خود، از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت هایی که خرید از نمایندگی های ساعت اسلازنجر دارد این است که خیالتان از اصل یا فیک بودن ساعتی که انتخاب کرده اید کاملا راحت است.

ساعتمچی اسلازنجر

ساعت اسلازنجر بند رابر

سوالات متداول نمایندگی ساعت اسلازنجر

1-آیا ساعت اسلازنجر در تهران نمایندگی دارد؟

برند اسلازنجر یکی از برندهای انگلیسی بسیار معروف و پرطرفدار است. یکی از نمایندگی‌های این برند در تهران ساعت سعید است و شما می‌توانید کامل‌ترین کالکشن این برند را در سایت ساعت سعید ببینید و خریداری کنید. تنوع در طراحی و قیمت از ویژگی‌های ساعت اسلازنجر است.

2-قیمت ساعت اسلازنجر اصل چقدر است؟

اگر دوست دارید ساعتی که خریداری کرده‌اید حتما اصل و با گارانتی باشد پیشنهاد ما این است که از نمایندگی‌های مجاز این برند مانند ساعت سعید خرید کنید. تا خیالتان از این بابت راحت باشد. اما در مورد قیمت ساعت اسلازنجر اصل نمی‌توان مبلغ دقیقی ارائه داد چرا که قیمت‌ها دائما در حال تغییر است. اما حدود قیمتی ساعت‌ اسلازنجر بین 1 الی 3 میلیون تومان است.

3-آیا برند اسلازنجر فقط ساعت اسپرت دارد؟

پاسخ به این سوال منفی است. چرا که کمپانی اسلازنجر برای تمامی سلیقه ها ساعت طراحی و تولید کرده است و تنوع سبک ساعت در این برند بسیار زیاد است. مطمئن باشید که شما با هر سبک سلیقه‌ای باشید حتما یکی از انواع مدل‌های ساعت اسلازنجر را میپسندید.

ویژگی‌های کلی ساعت‌های Slazenger

اگر از علاقه مندان به این برند هستید لازم است که درباره ویژگی های این برند اطلاعات بیشتری داشته باشید. ساعت های مچی برند SLAZENGER با توجه و پیروی از طراحی های روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند و با مناسب ترین قیمت ها به بازار عرضه می شوند. خرید ساعت اسلازنجر شما را از داشتن هر ساعت دیگری بی نیاز میکند.

در حقیقت باید بگوییم که ساعت اسلازنجر دارای طراحی هایی می باشند که سال های زیادی است امتحان خود را به خوبی پس داده اند. از مهم ترین ویژگی های مربوط به ساعت های برند اسلازنجر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی‌های متنوع
  • استفاده از متریال درجه یک
  • مناسب برای هر سبک استایل
  • قیمت‌های مناسب
  • بادوام و قابل‌اطمینان بودن
  • با اصالتی ۱۵۰ ساله
  • و…
ساعت اسلازنجر مردانه

خرید ساعت اسلازنجر مردانه

قیمت‌ ساعت اسلازنجر

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کرده ایم که یکی از مهم ترین ویژگی های مربوط به ساعت های برند اسلازنجر در نمایندگی ساعت اسلازنجر همچون ساعت سعید قیمت آن می باشد. طراحی‌های که ساعت های این برند دارا می باشند بسیار متنوع است و شما با هر سلیقه ای که داشته باشید به راحتی می‌توانید از ساعت های این برند خریداری کنید.

همین تنوع در طراحی ساعت های Slazenger باعث مقرون به صرفه بودن قیمت های آن نیز شده است. البته مقرون به صرفه بودن و مناسب بودن قیمت ساعت های مچی اسلازنجر به معنای کیفیت پایین آن ها نیست. تمام ساعت های این کمپانی از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته می شوند و در ساخت و طراحی آن ها تمام استانداردها رعایت شده است.

توازن میان قیمت و کیفیت یکی از اصول اصلی این برند هست و همین امر باعث شده تا این برند در ایران بسیار محبوب و پرطرفدار باشد. البته به دلیل نوسانات قیمت نمی‌توان قیمت دقیق برای ساعت اسلازنجر ارائه داد اما رنج قیمتی ساعت‌های اسلازنجر بین 1 تا 3 میلیون تومان است.

خرید آنلاین ساعت مچی‌ اسلازنجر

شاید خیلی از شما ترجیح دهید که به صورت آنلاین از نمایندگی ساعت اسلازنجر خرید خود را انجام دهید. شما می‌توانید ساعت‌های برند اسلازنجر و سایر برندهای اصلی را از سایت و یا پیج ساعت سعید خریداری کنید و خیالتان از بابت اصل بودن ساعتی که خریداری کرده‌اید راحت باشد.

پیشنهاد و توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما قبل از هرگونه اقدامی برای خرید آنلاین عکس ساعت مورد نظر خود را همراه با مشخصات آن در وب سایت ها و نمایندگی های معتبر مختلف مورد ارزیابی قرار دهید و از فروشگاه یا نمایندگی خرید خود را انجام دهید که از سابقه آن اطمینان کامل دارید. دقت داشته باشید که ساعت شما باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز باشد.

ساعتمچی برند اسلازنجر

ساعت مردانه مشکی اسلازنجر

سخن آخر

در این مطلب با برند اسلازنجر و تاریخچه آن آشنا شدیم. ویژگی های مربوط به ساعت های این برند را نیز بیان کردیم تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید.  اما با این حال برای اطمینان از خرید ساعت اسلازنجر، بهتر است به نمایندگی ساعت اسلازنجر مراجعه کنید.

با خرید از نمایندگی معتبر از اصالت و اورجینال بودن ساعت مچی، اطمینان داشته و از میان محصولات متنوع در مدل ها و رنگ های مختلف، می توانید راحت تر خرید خود را انجام دهید.

ساعت سعید نمایندگی رسمی ساعت‌های برند اسلازنجر است. شما می توانید کامل‌ترین کالکشن این برند را در سایت ساعت سعید ببنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید. ساعت اصل را با قیمت مناسب خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *