تاریخچه برند

معرفی برند ساعت ادیفایس

ساعت ادیفایس

یکی دیگر از برندهای تولید کننده ساعت در دنیا که توانسته متنوع ترین مدل های ساعت را با کیفیت بالایی به بازار عرضه کند برند کاسیو لاین ادیفایس می باشد. در این مقاله می خواهیم بیشتر به معرفی برند ساعت ادیفایس پرداخته و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. قبل از هر چیزی باید به شما بگوییم که ادیفایس یکی از زیر مجموعه های برند کاسیو است.

هر آنچه باید درباره ساعت ادیفایس بدانید

برند کاسیو زمانیکه تصمیم به شروع ساخت و تولید ساعت ادیفایس گرفت سعی کرد ویژگی های اسپرتی منحصر به فردی را برای افرادی که در زمینه رشته های ورزشی فعالیت دارند ارائه دهد. ساعت های ادیفایس دارای ویژگی هایی همچون کرنوگرافی، تقویم، عقربه شب تاب و … را به صورت یکجا را دارا می باشند.

شاید برای خیلی از شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که اصلا ساعت های ادیفایس از کیفیت خوبی برخوردار می باشند یا خیر؟! خب، باید بگوییم که ساعت های ادیفایس از جمله ساعت های خوب و با کیفیت بالا می باشد که توانسته اند در دنیای ساعت جایگاه بالایی را به خود اختصاص دهند. بطور کلی برند کاسیو یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین برندهای ساعت مچی در دنیا است و همانطور که میدانید ادیفایس هم یکی از زیر شاخه های برند کاسیو است. پس خیال شما از بابت کیفیت و متریال به کار رفته راحت است.

معرفی ساعت ادیفایس

ساعت های این برند از تولیدات غول الکترونیکی ژاپنی می باشد که پرجمدار فناوری نیز به شمار می آید. ساعت های برند EDIFICE در مقایسه با سایر برندها از نظر کیفیت، ویژگی و طراحی برتر می باشد و به همین دلیل است که ساعت های ادیفایس تا این اندازه در بین آقابان محبوب و پر فروش است.

شاید خیلی از شما عزیزان ساعت های برند ادیفایس را یک ساعتی بشناسد که ارائه دهنده گاه نگار یا تقویم های چندتایی با چندکارایی مختلف می باشند. ساعت های ادیفایس در کنار کارایی فوق العاده ای که دارند از طراحی های زیبا و خاصی هم برخوردار هستند.

برند EDIFICE

خرید ساعت EDIFICE

خصوصیات ساعت EDIFICE

شرکت کاسیو که تولید کننده ساعت های ادیفایس نیز هست، تلاش و زحمت زیادی را برای کار خود کشیده است که نتیجه آن رسیدن به یک طراحی زیبا، کارکرد عالی و دقیق با عملکرد بالا و بدون عیب و نقص و نیز پیچیدگی تحت این مارک ساعت بوده است.

برند کاسیو برای ططراحی و ساخت ساعت های ادیفایس همواره تلاش کرده تا آپشن و ویژگی هایی را در این ساعت ها قرار دهد که برای خریدار جذاب و کارآمد باشد. یکی از این ویژگی ها قابلیت اتصال به تلف همراه از طریق بلوتوث است. از طریق این ویژگی شما می توانید به کمک تلفن همراه خود ساعت را تنظیم کنید.

معرفی زیر مجموعه های ساعت ادیفایس

ساعت های ساهت برند EDIFICE خود به دو زیر مجموعه سری EFV و EFR تقسیم بندی شده اند که هر کدام از این سری ها نیز خود دارای زیر مجموعه های متنوعی می باشند.

ویژگی های ممتاز ساعت ادیفایس

تا به اینجای کار برایتان از تاریخچه برند ادیفایس، خصوصیات آن و زیر مجموعه های این برند صحبت کردیم. حال در ادامه مقاله مربوط به معرفی برند ساعت ادیفایس می خواهیم اشاره ای هم به ویژگی های ممتاز این برند داشته باشیم. از جمله ویژگی های ممتاز ساعت برند EDIFICE می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1.  استفاده از ۵ موتور برای کارکردهای مختلف
  2.  استفاده از مکانیزم Tough Movement
  3.  تولید ساعتی مقاوم همچون کوه
  4. ساعتی زیبا با صفحه ای تماشایی و جذاب

در ادامه می خواهیم درباره هر یک از ویژگی های نام برده شده در متن بالا اطلاعات مختصری را در اختیارتان قرار دهیم.

استفاده از ۵ موتور برای کارکردهای مختلف

استفاده از 5 موتور در ساخت ساعت های ادیفایس یکی از نبوغ قابل تحسین ژاپنی های تولید کننده ساعت می باشد. به کارگیری 5 موتور در طراحی و ساخت این ساعت ها که هر یک از آن ها به طور جداگانه ای وظیفه کار انداختن قسمت هایی از ساعت را بر عهده دارند باعث شده است تا ساعت های برند ادیفایس بسیار دقیق تر و کم خطا تر از سایر ساعت ها کا رکنند.

کار 5 موتور به کار رفته در ساعت ادیفایس چیست؟

به طور کلی باید بگوییم کاری که این موتورهای انجام می دهند عبارتند از:

  • به کار انداختن کورنوگراف ساعت
  • کارکرد صفحه دیجیتالی ساعت
  • کارکرد عقربه‌های ساعت‌شمار و دقیقه‌شمار بخش آنالوگ ساعت
  • یک موتور برای به کارانداختن تایمر و هشدار
  • آخرین موتور نیز برای کارکرد تاریخ و روزشمار ساعت
ساعت ادیفایس اورجینال

خرید ساعت ادیفایس اورجینال

استفاده از مکانیزم Tough Movement

کارکرد این فناوری به این صورت است که ساعت موقعیت عقربه ها را به شکل اتوماتیک تنظیم میکند و در واقع نوعی کالیبراسیون خودکار است‌.

تولید ساعتی مقاوم همچون کوه

ساعت های برند ادیفایس از مواد مقاوم دربرابر انواع ضربه ها، افتادن از ارتفاعات بلند ساخته شده اند که بتوانند بدون عیب و نقص به کار خود بپردازند

ساعتی زیبا با صفحه ای تماشایی و جذاب

طراحی بسیار مناسب و ارگونومیک آنها و طریقه قرارگیری اعداد و شماره های موجود بر روی صفحه موجب خوانایی بسیار آسان آن و شماره های روی آن شده است.

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه ادیفایس

سوالات مربوط به معرفی برند ساعت ادیفایس

  1. ساعت ادیفایس ساخت کجاست؟
    ساعتهای EDIFICE توسط کاسیو ، یکی از بزرگترین غول های الکترونیکی ژاپن که دفتر مرکزی آن در توکیو است و در خود کشور ژاپن ساخته می شوند.
  2. ساعت های ادیفایس ضد آب می باشند؟
    بله ساعت های ادیفایس با قابلیت ضدآب بودن تولید میشوند.
  3. چگونه بفهمم که ساعت EDIFICE که خریده ایم اورجینال است؟
    ساعت ادیفایس اورجینال با گارانتی پارس پوزیترون ارائه میشوند. پس برای اینکه مطمئن باشید ساعت ادیفایسی که خریده اید اورجینال است یا خیر باید به گارانتی آن توجه کنید. گارانتی ساعت های برند کاسیو بر روی جعبه ساعت درج شده است و یک هولوگرام بر روی آن وجود دارد.
در نهایت اینکه

امید است با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله در اختیارتان قرار داده ایم توانسته باشیم به شما عزیزان در معرفی برند ساعت ادیفایس، تاریخچه و ویژگی های آن کمک کرده باشیم تا با اطلاعات بیشتری برای خرید اقدام کنید. به عنوان حُسن ختام پیشنهاد و توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که چنانچه قصد خرید مدل های مختلف از ساعت های برند EDIFICE را دارید می توانید برای کسب اطلاعات با مشاوران ما  از طریق سایت سعید در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم در این زمینه را بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *