تاریخچه برند

تاریخچه برند ساعت رومانسون ROMANSON

برند رومانسون

برند ساعت رومانسون یکی از برندهای معروف و محبوب در صنعت ساعت سازی است که از سال 1988 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند از دسته بندی ساعت های مجلل و لوکس است و به دلیل طراحی های زیبا، کیفیت بالا و دقت بسیار بالا، مورد توجه بسیاری از علاقمندان به ساعت ست قرار گرفته است. در ادامه بیشتر درباره تاریخچه برند ساعت رومانسون ROMANSON برایتان خواهیم گفت.

تاریخچه برند ساعت رومانسون ROMANSON

برند ساعت رومانسون در سال 1988 در شهر Romanshorn سوئیس که محل تولد برندهای نامی است، شروع به فعالیت کرد. این برند با هدف تولید ساعت های با کیفیت بالا و طراحی های زیبا به بازار عرضه شد.

این کمپانی در بیش از 70 کشور جهان از جمله ایران دارای نمایندگی های معتبر و شناخته شده ای می باشد و موسس آن کیم کی مون بیشتر بر بازارهای بزرگ خاورمیانه متمرکز می باشد. در دهه 1980، رومانسون به عنوان یکی از برندهای برتر در صنعت ساعت سازی شناخته شد.

ساعت نگیندار

ساعت نگیندار رومانسون

ساعت رومانسون ساخت کجاست؟

برای خرید ساعت مچی اورجینال برند رومانسون بد نیست بدانید که ساعت های این برند در کدام کشور ساخته می شوند. مدل ها و مجموعه ساعت های برند رومانسون با طراحی خلاقانه و کیفیتی در سطح جهانی به بازار عرضه می شوند. بدون شک با توجه به نام این برند سازنده ساعت مچی متوجه شده اید که این برند دارای موتورهای قابل اعتمادی است که در کشور سوئیس ساخته می شوند. ساعت های سوئیسی جزء برترین ساعت های تولید شده در دنیا می باشند که ساعت رومانسون هم یکی از همان ها به شمار می آید.

طراحی های ساعت رومانسون

یکی از مواردی که در زمان خرید ساعت مچی اورجینال مد نظر می باشد طراحی ساعت مچی است که قصد خرید آن را دارید. بدون شک این مسئله در رابطه با ساعت ست برند رومانسون نیز کاملا صدق می کند.

به طور کلی درباره طراحی ساعت مچی های برند ROMANSON باید بگوییم که این برند تولید کننده ساعت به دلیل زیبایی، کیفیت بالا و دقت بسیار بالا، تا به امروز توانسته است که توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب نماید. در واقع، این برند با طراحی و تولید ساعت های با طرح های خاص و منحصر به فرد، جایگاه خاصی را در بازار ساعت بدست آورده است.

ساعت چرمی

ساعت چرمی رومانسون

تکنولوژی به کار رفته در ساخت و طراحی ساعت ست برند ROMANSON

رومانسون با استفاده از تکنولوژی بالا و استفاده از مواد با کیفیت بالا، ساعت هایی با دقت بسیار بالا و عمر طولانی تولید می کند. همچنین، این برند با استفاده از تکنولوژی بالا، ساعت هایی با ویژگی های منحصر به فرد مانند: ضد آب، ضد خش و ضد زنگ تولید می کند. از جمله تکنولوژی های استفاده شده در ساعت های رومانسون می توان به تکنولوژی موتورهای کوارتز و اتوماتیک، تکنولوژی صفحه نمایش LED و LCD و تکنولوژی ساختار بدنه اشاره کرد.

علت محبوبیت ساعت رومانسون

هر یک از برندهای سازنده ساعت مچی در دنیا به خاطر دلایل و ویژگی های خاص و منحصر به فردی توانسته اند در میان طرفدارن خود محبویت خاصی بدست آورند. این مسئله در رابطه با ساعت ست برند رومانسون نیز صدق می کند.

ساعت مچی های این برند به خاطر طراحی خاص و بینظیری که دارند توانسته اند در دنیای ساعت رقابت پذیر باشند و بر این اساس توانسته است رشد کرده و بین برندهای مورد اعتماد در صنعت ساعت سازی جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهد. از دیگر دلایل محبوبت این برند می توان به، کنار زدن محدودیت ها برای شکل ظاهری و طراحی ساعتها و عملکرد آن اشاره کرد که باعث موفقیت هر چه بیشتر این برند شده است.

برند ROMANSON با توجه به اعتماد مشتریان که طی سالها برای آن تلاش کرده است، به تلاش همه جانبه خود برای تبدیل شدن به یکی از بهترین برندهای ساعت جهان ادامه می دهد.  ROMANSON بر اساس سبک نئوکلاسیک، از دو دهه گذشته، همیشه مرکز بازار بوده است. ساعتهای این برند از جمله ساعتهای با دوام، قابل اعتماد و جذاب در بازار هستند.

ساعت زنانه

ساعت زنانه رومانسون

ویژگی های برند رومانسون

به طور کلی می توان ویژگی ساعت های رومانسون را در این بخش از مقاله مربوط به تاریخچه برند ساعت رومانسون ROMANSON به موارد زیر خلاصه کرد.

  • طراحی های زیبا و خاص که محدودیت ها را کنار می زنند
  • نوآوری و خلاقیت
  • کالکشن های متنوع
  • کیفیت و عملکرد خوب
  • دوام بالا
ساعت رومانسون

خرید ساعت رومانسون

سوالات مربوط به تاریخچه برند ساعت رومانسون ROMANSON

  1. قیمت ساعت رومانسون چند است؟
    برند رومانسون با مدل های متنوع خود، قیمت های متفاوتی را نیز ارائه می دهد. کمترین قیمت ساعت رومانسون 4 میلیون تومان است.
  2. دلایل موفقیت برند رومانسون چیست؟
    دلایلی که باعث موفقیت شرکت در مدت کوتاه شد، طراحی زیبا، عملکرد ها، کیفیت و قیمت رقابتی این برند است.
  3. برند رومانسون چند سال قدمت دارد؟
    حدود ۳۰ سال، که ساعت های آن از کیفیت میانی برخوردار می باشد
در نهایت

برند ساعت رومانسون یکی از برندهای معروف و محبوب در صنعت ساعت سازی است که از سال 1988 فعالیت خود را آغاز کرده است. طراحی های رومانسون به دلیل زیبایی، کیفیت بالا و دقت بسیار بالا، مورد توجه بسیاری از علاقمندان به ساعت قرار گرفته است. این برند با استفاده از تکنولوژی بالا و استفاده از مواد با کیفیت بالا، ساعت هایی با دقت بسیار بالا و عمر طولانی تولید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *