تاریخچه برند

تاریخچه برند ساعت فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT

FREDERIQUE CONSTANT

سازنده ساعت سوئیسی فردریک کنستانت یک ساعت ساز جوان است که در طول سه دهه توانست ساعت مچی های بسیار جذابی را با قیمت های بسیار مناسب روانه بازار کند. برای آشنایی بیشتر با تاریخچه برند ساعت فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT با فروشگاه اینترنتی ساعت مچی سعید همراه باشید.

تاریخچه برند ساعت فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT

در سال 1988 میلادی ساعت مچی های برند FREDERIQUE CONSTANT ساخته شدند. کمپانی ساخت ساعت مچی های این برند توسط التا باکس و پیتر استاس برای اولین بار در سال 1992 راه اندازی شد. ساعت مچی هایی که توسط این افراد ساخت شده در شش مدل و دارای موتور های سوئیسی بود و در ژنو مونتاژ شد.

با گذر زمان مدل های بسیار متنوع دیگری تولید شد و توانست به سرعت گسترش پیدا کند. در نهایت از سال 2002 برند آلپینا توسط شرکت ساعت سازی فردریک کنستانت خریداری شد. همچنین از سالهای اخیر فردریک کنستانت از جمله ساعت مچی های زیر مجموعه برند سیتیزن به شمار می آید.

ساعت اورجینال

خرید ساعت اورجینال فردریک کنستانت

طراحی و مشخصات ساعت های فردریک کنستانت

ساعت های فردریک کنستانت با طراحی های مدرن و خلاقانه خود، توانسته اند نظر های بسیاری را به خود جلب کنند. این برند با استفاده از مواد با کیفیت و قطعات دقیق، ساعت هایی با دقت و کیفیت عالی تولید می کند.

ساعت های فردریک کنستانت از قطعات سوئیسی با کیفیت بالا ساخته شده اند و از مواد مانند: استیل ضد زنگ، طلا و چرم استفاده می کنند. همچنین، این برند از قطعات مانند کوارتز و مکانیکی برای تولید ساعت های خود استفاده می کند. طراحی ساعت های فردریک کنستانت به شکلی است که هم زیبایی و هم عملکرد عالی را به همراه دارد. این ساعت ها با طراحی های مدرن و خلاقانه خود، توانسته اند نظر های بسیاری را به خود جلب کنند.

ساعت مردانه

خرید ساعت مردانه

ویژگی های ساعت سوئیسی FREDERIQUE CONSTANT

ساعت مچی های لوکس و مقرون به صرفه که هدف از ساخت آن ها این نیست که ساعت های فردریک کنستانت را فقط به افراد خاص محدود کند بلکه برای علاقه مندان ساعت های کلاسیک که از کیفیت بالا و قیمت مناسب لذت می برند، انتخاب بسیار مناسبی است.

این برند در تمام مراحل تولید ساعت مچی های خود سعی کرده است جرء برندهای معتبر ساعت باشد و توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید. ساعت سوئیسی برند فردریک کنستانت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این برند از تکنولوژی های جدید و نوآوری های بسیار در ساخت ساعت هایش استفاده می کند.

به طور کلی می توان اینگونه عنوان کرد که، از نظر طراحی، ساعت های فردریک کنستانت بیشتر کلاسیک و با جزئیات هستند. همچنین این برند ساعت سوئیسی دارای ساعت های هوشمند با ویژگی های جذاب نیز می باشد.

محصولات برند FREDERIQUE CONSTANT

برند فردریک کنستانت با تمرکز بر کیفیت و طراحی مدرن، محصولاتی با قیمت مناسب و با کیفیت عالی تولید می کند. محصولات این برند شامل ساعت های مکانیکی، ساعت های اتوماتیک، ساعت های کوارتز و ساعت های لوکس با قابلیت های ویژه مانند تقویم، تایمر و نمایشگرهای دیجیتال است.

ساعت های فردریک کنستانت با طراحی های مدرن و خلاقانه، برای هر سلیقه ای مناسب هستند. این ساعت ها با قیمت مناسب، کیفیت عالی و طراحی مدرن، به یکی از برندهای محبوب در بازار ساعت جهان تبدیل شده اند.

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه FREDERIQUE CONSTANT

معرفی ساعت های فردریک کنستانت

با توجه به هر آنچه درباره تاریخچه برند ساعت فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT تا به اینجا کار عنوان شده است می خواهیم مجموعه از ساعت مچی های این برند را به شما معرفی کنیم. برای خرید هر یک از ساعت های معرفی شده می توانید با فروشگاه اینترنتی ساعت مچی سعید از طریق وب سایت saatesaeid.com در ارتباط باشید.

  • ساعت مچی زنانه فردریک کنستانت مدل FC-200M1ER32B
  • ساعت مچی زنانه فردریک کنستانت مدل FC-200MPW2V2B
  • ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-200V5S34
  • ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-220S5S6B
  • ساعت مچی زنانه فردریک کنستانت مدل FC-235AS1S6
  • ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-245M4S6B
  • ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-282AS5B6
  • ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-285B5B6B
  • ساعت مچی زنانه فردریک کنستانت مدل FC-200RMPN2V2B
  • مچی زنانه فردریک کنستانت مدل FC-200RMPW2V6B
ساعت چرمی

ساعت چرمی FREDERIQUE CONSTANT

سوالات مربوط به تاریخچه برند ساعت فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT

  1. هدف و اولویت اصلی برند ساعت فردریک کنستانت چیست؟
    کیفیت هدف و اولویت اول و اصلی ساعت های فردریک کنستانت است.
  2. ساعت فردریک کنستانت به چه صورت مونتاژ می شوند؟
    هر ساعت فردریک کنستانت به صورت دستی مونتاژ می شود.
  3. برند فردریک کنستانت برای کمک به طراحی و گسترش فرآیند تولید ساعت های خود چه می کند؟
    فردریک کنستانت از نرم افزار کامپیوتری برش لبه و اصولا نرم افزار طراحی کمکی برای کمک به طراحی و گسترش فرآیند تولید استفاده میکند.
در نهایت

برند فردریک کنستانت با استفاده از قطعات سوئیسی با کیفیت بالا و مواد با کیفیت، ساعت هایی با دقت و کیفیت عالی تولید می کند. طراحی ساعت های فردریک کنستانت به شکلی است که هم زیبایی و هم عملکرد عالی را به همراه دارد.

این ساعت ها با طراحی های مدرن و خلاقانه خود، توانسته اند نظر های بسیاری را به خود جلب کنند. ساعت های فردریک کنستانت با طراحی های مدرن و خلاقانه، برای هر سلیقه ای مناسب هستند. این ساعت ها با قیمت مناسب، کیفیت عالی و طراحی مدرن، به یکی از برندهای محبوب در بازار ساعت جهان تبدیل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *