معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت تقویمدار پرطرفدار

انواع ساعت تقویمدار

ساخت و طراحی ساعت تقویم دار به سال های بسیر دور قبل از قرن بیستم میلادی می رسد. این مدل ساعت ها توسط شخصی به نام توماس ماچ که یک هنرمند بسیار مشهور می باشد در سال 1715 میلادی در لندن طراحی و ساخته شد. توماس ماچ از پیشگامان صنعت ساعت سازی می باشد که از بدو تولد و به صورت مادرزادی به این هنر علاقه مند بوده است و برای اولین بار در سن 15 سالگی این ساعت را ساخته است. حال که به اختصار با تاریخچه این مدل ساعت آشنا شدید با ما همراه شوید تا با معرفی 10 ساعت تقویم دار پرطرفدار شما را برای خرید بهترین آن ها راهنمایی کنیم.

راهنمای خرید ساعت تقویم دار

آنچه که نیاز است قبل از اقدام برای خرید ساعت مچی آن هم از نوع تقویم دار بدانید این است که اغلب ساعت تقویم دار موجود در بازار از برندهای مختلف تاریخچه شان به ساعت های خورشیدی برمی گردد. آن زمان ها بشر برای اندازه گیری زمان از سایه خورشید استفاده می گرد و این مسئله بیشتر از همیشه به چشم می آمد و به همین خاطر مردم در تلاش بودند تا بتوانند وسیله ای را اختراع کنند که به کمک آن بتوانند به محاسبه زمان و تقویم بپردازند.

همانطور که در پاراگراف قبلی هم عنوان کردیم این تلاش ها تا اوایل قرن 20 ادامه داشت تا بالاخره ساعت مچی با این مشخصات و ویژگی ها اختراع شد. در آن سال های برای داشتن ساعت مردانه و حتی زنانه که این قابلیت را داشته باشد که زمان و تقویم را به دقت نشان دهد مسئله ای عجیب بود.

همین علت و انگیزه موجی شد تا صنعت ساعت سازی مجبور به ساخت ساعت تقویم دارد شود. این روزها برندهای بسیار زیادی هستند که این مدل ساعت مچی را تولید و عرضه می کنند که هر یک از آن ها ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فرد خود را دارا می باشند. بنابراین برای اینکه بتوان از میان برندهای به نام دنیا بهترین و قیمت مناسب ترین ساعت تقویم دار را خریداری کنید بد نیست که با پرطرفدارترین آن ها آشنایی داشته باشید.

ساعت جاست دیت

خرید ساعت جاست دیت

ویژگی‌های ساعت تقویم دار

در این بخش از مقاله مربوط به معرفی 10 ساعت تقویم دار پرطرفدار می خواهیم ابتدا شما را با ویژگی هایی که این مدل ساعت مچی دارا می باشد آشنا کرده و بعد از آن لیستی از بهترین و پرطرفدارترین های ساعت تقویم دار را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد همیشگی ما به شما دوستان عزیز برای خرید ساعت مردانه و زنانه تقویم دار این است که قبل از هرگونه اقدامی برای خرید ابتدا به خوبی درباره آن ها اطلاعات بدست آورید. ساعت های تقویم دار موجود در بازار امروز در چند گروه طبقه بندی شده اند که به شرح زیر می باشند.

  • ساعت‌های فول کلندر یا فول دیت
  •  ساعت تقویم دار با تقویم سالانه
  • ساعت‌های مچی تقویم دار با تقویم پرپچوال
  • ساعت‌های مچی تقویم دار دیجیتال

هر یک از ساعت مچی های دسته بندی شده دارای ویژگی های خاص خود می باشند. مثلا ساعت های دسته اول، یعنی ساعت توقیم دار فول کلندر یا فول دیت از جمله ساعت مچی می باشند که به این قابلیت را دارند برای شما ماه، روز، هفته  همچنین وضعیت ماه و خورشید را نمایش دهند.

درباره دسته دوم یعنی ساعت تقویم دار با تقویم سالانه باید بگوییم که اطلاعاتی درباره ماهی که در آن قرار دارید را برای شما نمایش می دهد. یکی از حرفه ای ترین مدل ساعت مچی های تقویم دار، ساعت های تقویم پریچوال می باشد که بسیار با مهندسی دقیقی و هنر دست ساعت سازان ساخته شده است. آخرین دسته بندی از ساعت های تقویم دار، ساعت های دیجیتال می باشند که اطلاعات مربوط به ساعت های تقویم دار قدیمی را با فوق العاده ترین امکانات در اختیارتان قرار می دهند.

ساعت با تقویم دیحیتال

خرید ساعت مچی همراه با تقویم

معرفی 10 ساعت تقویم دار پرطرفدار

حال که با تاریخچه و ویژگی ساعت های تقویم دار آشنا شدید می خواهیم لیستی از بهترین های آن ها را در اختیارتان قرار دهیم و به معرفی 10 ساعت تقویم دار پرطرفدار در این بخش بپردازیم. با ساعت سعید همراه باشید.

  1. ساعت مچی سیکو مدل SRPE67K1S
  2. ساعت مچی کاسیو مدل LTP-V300L-1AUDF
  3. ساعت مچی سیتیزن مدل BM6774-51A
  4. ساعت مچی لیکوپر مدل LC07379.350
  5. ساعت مچی اورینت مدل RA-AA0E03L09C
  6. ساعت مچی بی سی بی جی مدل BG6387-01
  7. ساعت مچی ریباک مدل RV-GRI-G9-PBPR-BW
  8. ساعت مچی الیزه مدل 28603
  9. ساعت مچی جورجیو فیدن مدل GFCL003
  10. ساعت مچی تیلور مدل TLAE012
ساعت زنانه تقویمدار

ساعت مچی با تقویم روز

قیمت ساعت تقویم دار

آنچه که برای همه ما، در زمان انتخاب و خرید ساعت مچی دارای اهمیت می باشد اطلاع از قیمت ساعت انتخابی است. قطعا هر یک از ساعت مچی های موجود در دنیا با توجه به ویژگی هایی که دارا می باشند قیمت های متفاوتی هم دارند و هر چه امکانات ساعت مچی بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می باشد.

این مسئله درباره ساعت تقویم دار هم به وضوح صدق می کند و این مدل ساعت ها نسبت به سایر ساعت مردانه و زنانه موجود در بازار مستثنا نمی باشند. درباره قیمت ساعت های تقویم دار باید بگوییم که بسته با کارایی که دارند قیمت آن ها تعیین می شود.

ساعت تقویمدار جدید

خرید ساعت مردانه تقویمدار

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت تقویم دار پرطرفدار

  1. ساعت تقویم پرپچوال چیست؟
    ساعت هایی هستند که به صورت اتوماتیک تنظیم شده و تا سال ۲۱۰۰ نیازی به تنظیم دوباره ندارند.
  2. کدام برندهای تولید کننده ساعت تقویم دار از کیفیت بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار می باشند؟
    سیکو، کاسیو، متی تیسوت و اورینت از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
  3. انواع ساعت های مچی تقویم دار کدامند؟
    ساعت تقویم دار با تقویم روزشمار، ساعت تقویم دار با تقویم فول کلندر یا فول دیت، ساعت تقویم دار با تقویم سالانه، ساعت‌های تقویم دار با تقویم پرپچوال و ساعت‌های تقویم دار دیجیتال
ساعت با تقویم

ساعت تقویمدار

در نهایت اینکه

به عنوان حُسن ختام معرفی 10 ساعت تقویم دار پرطرفدار یادآوری می کنیم که اگر به دنبال ساعت های اورجینال و با کیفیت می باشید حتما برای خرید ساعت مچی مورد نظرتان به فروشگاه ها و وب سایت های معتبر مراجعه کنید تا با گارانتی که از محصولات خود در اختیارتان قرار می دهند از کیفیت و اصل بودن ساعت اطمینان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *