معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت جهانی پرطرفدار و پر فروش

انواع ساعت مچی با ساعت جهانی

اگر قصد خرید ساعت مچی اصل را دارید اما نمی دانید کدام یک از ساعت های موجود در بازار با بودجه شما مناسب می باشند و جزء بهترین ها می باشند با ما همراه باشید تا با معرفی 10 ساعت جهانی پرطرفدار و پر فروش به شما در یک خرید مطمئن کمک کنیم.

معرفی 10 ساعت جهانی پرطرفدار و پر فروش

امروز می خواهیم خیلی سریع به سراغ اصل مطلب رفته و به معرفی 10 ساعت جهانی پرطرفدار و پر فروش پرداخته و درباره آن ها با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با سایت ساعت سعید همراه باشید.

ساعت اوماکس مدل MG22P36I

اولین ساعت جهانی که می خواهیم به شما معرفی کنیم ساعت اوماکس می باشد که یکی از شاهکارهای سازندگان سوئیسی می باشد. این ساعت ظاهری اسپرت و زیبا دارد و برای آقایون بهترین گزینه می باشد.

ساعت اوماکس به خاطر بند استیل و نقره ای که دارد برای ست کردن با کت و شلوار یکی از بهترین گزینه ها می باشد و شما می توانید در جلسات و ملاقات های خود از این ساعت به عنوان یک اکسسوری جذاب و زیبا استفاده کنید. درباره قیمت این ساعت باید بدانید که بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

ساعت جهانی مردانه

خرید ساعت جهانی

ساعت کاسیو مدل BGA-195-7ADR

با ساعت های برند کاسیو بدون شک آشنایی زیادی دارید و می دانید که این برند تولید کننده و سازنده ساعت اتوماتیک، زنانه و مردانه با تنوع بسیار زیادی می باشد. اما، درباره این مدل از ساعت جهانی برند کاسیو باید بگوییم که برای خانم ها بسیار مناسب می باشد و می توانند برای استایل های اسپرت خود از این ساعت استفاده کنند.

از قابلیت هایی که ساعت جهانی کاسیو مدل BGA-195-7ADR دارا می باشد این است که همچون یک تقویم هوشمند با قابلیت احتساب سالهای کبیسه، شمارش معکوس، آلارم، نشانگر ساعت گرینویچ و مقاومت در برابر شوک و ضربه است.

ساعت ژاک لمن مدل F-5024B

اما مورد بعدی از ساعت جهانی که می خواهیم در این بخش از مقاله مربوط به معرفی 10 ساعت جهانی پرطرفدار و پر فروش، به شما معرفی کنیم ساعت ژاک لمن می باشد که یک ساعت بسیار شیک و جذاب می باشد.

این ساعت مچی زیبا در عین اینکه استایل کلاسیک خود را حفظ می کند برای استایل های اسپرت نیز مناسب است. این ساعت دارای ویژگی هایی همچون تقویم روزهای هفته و روزهای ماه، کرنوگراف تا ۳۰ متر می باشد.

کارایی ساعت جهانی

کارکرد ساعت جهانی

ساعت مچی رولکس SUBMARINER

اگر از میان ساعت جهانی که در بازار از برندهای مختلفی موجود می باشد به دنبال یک ساعت اسپرت و ضد آب می باشید ما به شما این ساعت مچی را پیشنهاد می دهیم. ساعت مچی با بند و بدنه استیل که یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین ساعت های دنیا به شمار می آید.

رولکس از جمله برندهای تولید کننده ساعت می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و تا به امروز توانسته است بهترین، با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین ساعت مچی ها را در انواع ها و سبک های مختلف روانه بازار کند. از ویژگی های این مدل از ساعت های رولکس می توان به مواردی همچون مقاومت تا عمق ۳۰۰ متر در آب ، مقاوم در برابر خوردگی و مقاومت در برابر خراش اشاره کرد.

ساعت امگا

برای شما دوستان عزیزی که قصد خرید ساعت مچی اصل را دارید و می خواهید برندی که انتخاب می کنید در دسته بندی ساعت جهانی باشد باید بگوییم که ساعت های برند امگا جزء چهارمین برندهای شناخته شده در جهان می باشند. این ساعت ها ساخت شرکت Omega SA می باشند که در ساخت و طراحی آن ها دقت بسیار بالایی شده است و به همیت خاطر است که تقاضا برای آن ها بسیار زیاد می باشد.

ساعت حصیری

ساعت حصیری مردانه

سایر ساعت های جهانی پرفروش و پر طرفدار

تا به اینجای کار برایتان به 5 مورد از بهترین و پرطرفدار ترین ساعت های جهانی اشاره کرده و کمی درباره آن ها اطلاعات در اختیارتان قرار دادیم. هر یک از برندهای نام برده شده سازنده ساعت اتوماتیک، عقربه ای، اسپرت و… می باشند که سعی کرده اند با توجه به نیاز مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین ساعت مچی های را به بازار عرضه کنند.

اما، از آنجایی که برندهای سازنده ساعت مچی بسیار زیاد و متنوع می باشند اینکه عنوان کنیم بهترین و جهانی ترین آن ها کدام است شاید کمی سخت و دشوار باشد. به  همین خاطر سعی کرده ایم تا بیشتر به موارد و برندهایی اشاره داشته باشیم که برای شما شناخته شده تر می باشند.

از دیگر برندهایی که ساعت جهانی دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساعت Citizen مدل JY8078-01L
  • ساعت HUBLOT BIG BANG
  • ساعت BREITLING NAVITIMER
  • ساعت G-Shock مدل GN-1000-1ADR
  • ساعت تیسوت

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت جهانی پرطرفدار و پر فروش

    1. پرفروش ترین ساعت در جهان کدام است؟
      پرفروش ترین برند ساعت رولکس است.
    2. کدام برند تولید اولین ساعت مچی غیر مغناطیسی را در جهان به نام خود ثبت کرد؟
      تیسوت تولید اولین ساعت مچی غیر مغناطیسی جهان را به نام خود ثبت کرده است.
    3. ساعت های برند اورینت ساخت کدام کشور می باشند؟
      این برند ژاپنی یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی در ایران به شمار می‌رود.
ساعت مردانه

ساعت مردانه فلزی

در نهایت اینکه

با معرفی 10 ساعت جهانی پرطرفدار و پر فروش سعی کردیم تا شما را بیشتر با برندهای شناخته شده در بازار ساعت اتوماتیک و ساعت جهانی آشنا کنیم تا بهتر و راحتر بتوانید برای خرید ساعت مچی اصل که مد نظرتان می باشد تصمیم گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *