معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت جیبی پرطرفدار و پر فروش

خرید ساعت جیبی پرطرفدار

یکی از جذابترین مدل های ساعت قدیمی، ساعت جیبی است که بیشتر ما را یاد کارآگاه های سریال های خارجی می اندازد. ساعت های جیبی معمولا از جنس نقره و بنددار می باشند که همین سبک و مدل آن ها بخش مهمی از استایل و شخصیت یک فرد را تکمیل می کند. امروز و در این مقاله می خواهیم به معرفی 10 ساعت جیبی پرطرفدار و پر فروش بپردازیم و شما را برای خرید ساعت اصل بیشتر راهنمایی کنیم.

ساعت جیبی از کجا آمده؟

شاید این سوال برای خیلی از شما دوستان عزیز پیش آمده باشد که اصلا ساعت جیبی از کجا آمده و به چه کاری می آید؟ خب، باید بگوییم قبل از اینکه ساعت مچی های دارای بند شوند و بتوانید آن را روی مچ دست خود ببندید به صورت جیبی مورد استفاده قرار میگرفتند.

البته این مدل ساعت کلاسیک برای سال های بسیار دور مورد استفاده بوده و این روزها ساعت جیبی تنها جنبه تزئینی پیدا کرده است. ناگفته نماند که برخلاف تصور خیلی از ما که فکر می کنیم آقایون مُسن و پیرمردها بیشتر از ساعت جیبی در جیب کت و شلوار خود استفاده می کنند برخی از جوانان هم هستند که به صورت خلاقانه از این ساعت‌ها در استایل خودشان استفاده می‌کنند.

ساعت جیبی قدیمی

خرید ساعت جیبی سیلور

ست کردن ساعت جیبی با استایل های مختلف

با تاریخچه ساعت جیبی تا حدودی آشنا شدید. حال برای اینکه به معرفی 10 ساعت جیبی پرطرفدار و پر فروش بپردازیم ابتدا می خواهیم برایتان بگوییم که این مدل ساعت را بیشتر با چه استایل هایی می توان ست کرد.

این مدل ساعت ها به خاطر ظاهر کلاسیکی که دارند بسیار پرطرفدار می باشند و به راحتی می توان آن ها را یا جلیقه ست کرد. قرار دادن ساعت کلاسیک جیبی در جیب جلیقه و بند آویزان آن جلوه بسیار زیبایی به استایل های کلاسیک مردانه می دهد.

بدون شک دیدن زمان و دسترسی به این مدل ساعت در استایل بسیار راحت هرگز شما را به دردسر نخواهد انداخت. البته استفاده از این ساعت تنها برای آقایون جذابیت ندارد، بلکه خانم های زیادی هستند که از قرن 21 به بعد با پوشیدن کت و دامن و یا کت و شلوارهای شیک و اسپرت از این اکسسوری زیبا برای جذابتر شدن استایل خود استفاده می کنند.

برندهای مطرح ساعت جیبی

خب، افرادی که استفاده خرید ساعت اصل علاقه زیادی دارند بدون شک با برندهای بسیار قدیمی ساعت جیبی آشنایی زیادی دارند. از قدیمی ترین برندهای تولید کننده ساعت جیبی می توان به برندهای روسی، برند رمانسون و امگا اشاره کرد. نا گفته نماند که برخی برندهای لوکس سوئیس هم برای طرفداران این ساعت چند مدل ویژه طراحی کرده‌اند که در ادامه به معرفی 10 ساعت جیبی پرطرفدار و پر فروش آن ها خواهیم پرداخت.

ساعت جیبی درب دار

خرید ساعت جیبی درب دار

معرفی 10 ساعت جیبی پرطرفدار و پر فروش

تا به اینجای کار متوجه شدیم که ساعت کلاسیک از نوع جیبی چه ساعتی است و اینکه این مدل ساعت را می توان با چه استایل هایی ست کرد.

حال در این بخش می خواهیم برای اینکه بیشتر با این سبک ساعت های زیبا و جذاب آشنا شوید به معرفی 10 ساعت جیبی پرطرفدار و پرفروش اشاره ای مختصر داشته باشیم.

  1. ساعت جیبی رویال لندن (Royal london)
  2. ساعت جیبی مردانه ایپوز
  3. ساعت جیبی برند Marlas
  4. ساعت جیبی برند Spectrum
  5. ساعت جیبی شیک برند hediye sandalı
  6. ساعت جیبی مردانه رومانسون
  7. ساعت جیبی شیک برند Samstar
  8. ساعت جیبی مردانه وزنانه آروما
  9. ساعت جیبی شیک برند sihirlihediyem
  10. ساعت جیبی مارک Bentini

نکات مهم برای خرید ساعت جیبی

همیشه برای خرید ساعت اصل باید به نکات و موارد مهم زیادی توجه داشت که خرید ساعت جیبی هم از این قاعده مستثنا نمی باشد. شما عزیزانی که قصد خرید این مدل ساعت را دارید باید انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که آیا قصد شما خرید یک ساعت آنتیک و عتیقه می باشد یا اینکه می خواهید از مدل های جدید ساعت جیبی استفاده کنید.

نکته مهم بعدی برای خرید این است که دقت داشته باشید که آیا این ساعت با هر استایلی مناسب می باشد یا اینکه تنها یا استایل های خاص و محدود می توان از آن استفاده کرد. این ساعت‌ها در رده ساعت کلاسیک, ساعت مجلسی و روزمره و ساعت فشن قرار دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صفحه ساعت های جیبی معمولا گرد است و اغلب زنجیر بلندی دارند که از جنس طلا یا نقره می باشد که باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. ساعت‌های جیبی‌های قدیمی معمولا با انواع جواهرات تزئین شده‌اند و جلوه زیبایی دارند.

ساعت جیبی

انواع ساعت جیبی

فاکتورهای مهم برای خرید ساعت جیبی اصل

برای خرید ساعت جیبی فاکتورهای مهمی را باید مد نظر داشته باشید که به شرح زیر می باشند.

  1. انتخاب رنگ نقره ای یا طلایی برای ساعت جیبی
  2. بهترین برند
  3. انتخاب زنجیر برای ساعت جیبی
  4. سبک ساعت جیبی
  5. دقت ساعت جیبی
  6. متریال به کار رفته در تولید ساعت جیبی
  7. دقت ساعت جیبی
ساعت جیبی کوارتز

خرید ساعت جیبی کوارتز

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت جیبی پرطرفدار و پر فروش

  1. ساعت جیبی هر چند وقت یکبار نیاز به کوک شدن دارند؟
    بین 26 تا 30 ساعت کوک شود تا بتواند به موقع کار کند، اگرچه برخی از مدل های مدرن می‌توانند بیش از 44 ساعت کار کنند.
  2. ساعت های جیبی اولین بار چه زمانی رواج پیدا کردند؟
    ساعت های جیبی اولین بار در مکاتبات بین صنعتگران و اعضای طبقه بالا در قرن پانزدهم رواج داشت.
  3. اگر ساعت های جیبی کوک نشوند چه اتفاقی می افتد؟
    اگر کوک کامل نشود، زمان نمایش داده شده ممکن است در عرض چند روز چند دقیقه عقب بماند.
در نهایت اینکه

با معرفی 10 ساعت جیبی پرطرفدار و پر فروش و هر آنچه که می بایست درباره ساعت جیبی بدانید سعی کرده ایم تا شما را برای خرید ساعت اصل از نوع جیبی کمی راهنمایی کنیم. امید است که موارد عنوان شده برایتان مفید بوده باشند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سبک ساعت با مشاوران ساعت سعید در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *