معرفی بهترین برندها

معرفی 10 ساعت جی شاک G-SHOCK پرفروش

ساعت جی شاک

یکی از زیر مجموعه ها و کالکشن های برتر برند معتبر کاسیو، ساعت جی شاک است که دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به سایر ساعت مچی ها می باشد. در حقیقت باید بگوییم که G shock یک ساعت ژاپنی اصل می باشد که با مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها در سایت های معتبر خرید ساعت می باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی 10 ساعت جی شاک G-SHOCK پرفروش در این مقاله بپردازیم.

ویژگی‌های مهم و کاربردی ساعت جی شاک اصل

اگر قصد خرید ساعت ژاپنی با کیفیت از برند G shock را دارید و میخواهید یک ساعت اصل و اورجینال را در اختیار داشته باشید باید بدانید که ویژگی مهمی که یک ساعت اصل باید دارا باشد چیست؟!

به طور قطع می توان گفت: هیچ یک از برندهای به نام ساعت مچی در دنیا بدون دلیل محبوبیت و طرفدار پیدا نکرده اند و قطعا این مسئله درباره ساعت جی شاک هم صدق می کند. پس برای اطمینان پیدا کردن از ساعتی که می خرید نیاز است نسبت به ویژگی های ساعت مچی برند جی شاک اطلاعات کافی داشته باشید که در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزیت ها و ویژگی های آن اشاره کرده ایم.

  • مقاومت بالای ساعت‌های کاسیو جی شاک در برابر آب
  • قابلیت اتصال ساعت به گوشی هوشمند
  • مقاوم‌ترین ساعت در جهان
ساعت کاسیو جیشاک

ساعتمچی جیشاک اورجینال

مقاومت بالای ساعت‌های کاسیو جی شاک در برابر آب

اولین مورد از ویژگی های مربوط به ساعت کاسیو جی شاک مقاومت بالای آن در برابر آب است. در حقیقت ضدآب بودن ساعت های G shock فقط به شستشوی دست و شنا کردن محدود نمی شود بلکه ساعت های اصلی این برند تا عمق ۲۰۰ میلیون در برابر آب مقاومت بالایی از خود نشان می دهند معمولا از این مدل ساعت مچی ها غواصانی استفاده می‌کنند که تا عمق ۶۸ متری در دریا پایین میروند.

قابلیت اتصال ساعت به گوشی هوشمند

دومین ویژگی از ساعت جی شاک قابلیت اتصال آن به گوشی هوشمند است. دقت داشته باشید تنها ساعت های اصل این برند را می توان به گوشی هوشمند متصل کرد. آنچه که باید در مورد ساعت جی شاک بدانید این است که اولین ساعت هایی هستند که قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارا می باشند و به کاربر این امکان را می دهند که بتواند هشدار پیام زنگ و تماس را از طریق ساعت خود با گوشی تنظیم کند.

خرید ساعت G-SHOCK رنگی

خرید ساعت G-SHOCK ضدضربه

مقاوم‌ترین ساعت در جهان

اما، آخرین مورد از ویژگی های مربوط به ساعت ژاپنی برند جی شاک که می خواهیم در این بخش از مقاله مربوط به معرفی 10 ساعت جی شاک G-SHOCK پرفروش به آن اشاره کنیم، مقاومت آن ها و دوام بالایی است که دارند. در حقیقت مقاومت و دوام بالای این ساعت ها باعث شده تا آنها به عنوان مقاوم ترین ساعت مچی در جهان شناخته شوند ساعت های این برند به گونه ای طراحی شده اند که در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و اختلال در عملکرد آن ایجاد نمی شود.

ساعت G-SHOCK

خرید ساعت G-SHOCK

معرفی 10 ساعت جی شاک G-SHOCK پرفروش

بحث را کوتاه کرده و به سراغ معرفی 10 ساعت جی شاک G-SHOCK پرفروش که می توانید با قیمت های مناسب از ساعت سعید یکی از سایت های معتبر خرید ساعت تهیه کنید برویم.

با ما همراه باشید.

  1. ساعت مردانه جی شاک مدل GM-2100G-1A9DR
  2. ساعت مردانه جی شاک مدل GM-110G-1A9DR
  3. ساعت مچی جی شاک مدل GA-900AG-1ADR
  4. ساعت مچی جی شاک مدل GA-B2100C-9ADR
  5. ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک مدل GG-B100-1A9
  6. ساعت مردانه جی شاک مدل GM-2100MF-5ADR
  7. ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک GA-100-1A4
  8. ساعت مردانه جی شاک مدل GM-2100-1ADR
  9. ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک GA-110RG-1A
  10. ساعت مچی کاسیو جی شاک GA-140AR-1A
مزایای شاعت جی شاک

ویژگی ساعت جی شاک

بررسی عوامل موثر بر قیمت ساعت جی شاک ژاپنی

آنچه که برای خرید ساعت اصل باید توجه داشته باشید مسئله قیمت می باشد. ساعت های اصل برند کاسیو جی شاک رده های متفاوتی دارند که قیمت هر یک از آن ها با دیگری متفاوت می باشد. دلیل این تنوع قیمت هم، مدل‌ها و قابلیت‌های بی‌شمار این ساعت ژاپنی است. طبیعی است که هر چه مقاومت، کیفیت و امکانات یک ساعت مچی بیشتر از سایرین باشد قیمت بیشتری هم باید برای خرید آن پرداخت کرد.

از آنجا که ساعت جی شاک از برندهای معتبر و محبوب می باشد و توانسته طرفداران خاص خود را بدست آورید باید در زمان خرید آن دقت زیادی کرد تا ساعت فیک و تقلبی را به جای ساعت اصل نخرید. به خاطر داشته باشید که برخی از نمونه های ساعت جی شاک هستند که قیمت کمتری دارند که به همان نسبت کیفیت آن ها ضعیف تر می باشد. توصیه ما این است که برای خرید ساعت های اصل از برند کاسیو جی شاک به سایت های معتبر خرید ساعت مراجعه کنید.

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت جی شاک G-SHOCK پرفروش

  1. ساعت مچی جی‌شاک سری GX-56BB Blackout چه ویژگی دارد؟
    از شیشه‌ی مینرال ساخته شده و بندی بادوام و راحت از جنس رزین دارد، تا عمق 200 متر مقاوم در برابر آب و اعداد روی صفحه‌ی آن به راحتی خوانده می‌شوند.
  2. آیا ساعت مچی مردانه‌ی جی‌شاک مدل GG-1000-1A5CR در برابر آب مقاوم است؟
    بله، این مدل از ساعت های جی شاک تا عمق 200 متر در برابر آب مقاوم می باشند.
  3. کدام مدل از ساعت ها جی شاک دارای کرنوگراف با تنظیم 24 و 12 ساعته است؟
    ساعت مچی مردانه جی شاک مدل Rescue concept
ساعت ضدآب

خرید ساعت ضدآب جی شاک

در نهایت

با معرفی 10 ساعت جی شاک G-SHOCK پرفروش در این مقاله سعی کردیم تا کمی بیشتر شما را با ساعت ژاپنی برند جی شاک آشنا کرده و کمی درباره ویژگی هایی که یک ساعت اصل باید دارا باشد صحبت کردیم. شما دوستان عزیز می توانید برای خرید هر مدل ساعت جی شاک که مد نظرتان می باشد با مشاوران ما ارتباط گرفته و متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید بهترین، با کیفیت ترین و زیبا ترین ساعت را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *