معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت سفید خفن

انواع ساعت سفید

این روزها خرید ساعت اصل کمی کار سخت و دشواری شده است زیرا که افراد سودجو با استفاده از تکنیک های خاص سعی کرده اند تا ساعت های فیک را به گونه ای تولید کنند که تشخیص دادن آن ها از ساعت اصل سخت شود. اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا که با آشنایی از روش های تشخیص دادن ساعت اصل از فیک به راحتی می توانید از اصل یا فیک بودن ساعت سفید یا ساعت مشکی که می خرید مطمئن باشید.
در مقاله قبلی برایتان لیستی از ساعت مشکی که در سایت ساعت سعید موجود می باشد را تهیه کرده و کمی درباره اینکه ساعت مشکی چیست؟ و دارای چه مزیت هایی می باشد صحبت کردیم. امروز تصمیم داریم تا با معرفی 10 ساعت سفید خفن راهنمای شما دوستانی باشیم که ترجیح می دهید از رنگ های روشن به عنوان اکسسوری های جذاب خود در استایل هایتان استفاده کنید.

ساعت چرمی سفید

خرید ساعت چرمی سفید

خرید ساعت سفید

بارها در مقالات مختلف عنوان کرده ایم که برای خرید ساعت اصل از هر برندی باید به فاکتورها و نکات مهم زیادی توجه داشته باشید. مثلا باید به طرح ساعت و استایل آن توجه کنید و به این فکر کنید که آیا با سلیقه شما همخوانی لازم را دارد یا خیر؟!

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که در زمان خرید ساعت مچی کمتر به رنگ بند، بدنه و حتی صفحه آن توجه می کنید و این مسئله به نظرتان چندان دارای اهمیت نمی باشد. اما، باید بگوییم که متاسفانه اشتباه می کنید و توجه به رنگ ساعت از جمله موارد تاثیرگذار در طراحی ساعت و استایل شما می باشد.

پس از این به بعد با توجه به رنگ و هارمونی آن سعی کنید ساعت مچی که دوست دارید را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی 10 ساعت سفید خفن به شما کمک کنیم تا بهتر و راحتر بتوانید ساعت مچی که دوست دارید را انتخاب کنید.

برای خرید ساعت سفید باید به موارد و فاکتورهای زیادی توجه داشته باشید. از آنجایی که رنگ سفید یک رنگ زنانه می باشد شاید آقایون چندان به استفاده از این ساعت علاقه ای نداشته باشند. اما به خاطر داشته باشید که استفاده از ساعت مشکی، ساعت سفید و حتی ساعت رنگی بسته به سلیقه شخصی شما می باشد و اصلا جنسیت در این بین مطرح نیست.

ساعت زنانه اسپرت سفید

خرید ساعت زنانه اسپرت سفید

راه های تشخیص ساعت سفید اصل

اگر قصد خرید ساعت سفید را دارید باید به چند نکته توجه داشته باشید که مهم ترین آن اصل بودن ساعتی است که می خرید. در بخش مقدمه هم عنوان کردیم که این روزها تشخیص ساعت اصل از ساعت فیک و های کپی کمی کار سخت و دشواری است.

اما، اگر بخوبی با راه های تشخیص ساعت اصل از فیک آشنایی داشته باشید این کار برایتان خیلی هم آسان می باشد. یکی از نکات و راه هایی که برای تشخیص ساعت اصل از فیک باید مد نظر داشته باشید این است که دقت کنید کد حک شده پشت درب ساعت وجود داشته باشد.

این کد برای این است که شما بتوانید مشخصات ساعت سفید که خریده اید را در سایت اصلی آن مطابقت دهید و از اصل و فیک بودن آن اطمینان بدست آورید. به خاطر داشته باشید که ساعت مچی های اصل دارای بسته بندی مناسب و درخور شایستگی مشتری می باشند. در ضمن برندهای اصلی از فونت های ظریف و زیبا و مناسب برای نوشته های روی ساعت های خود استفاده می کنند تا آن ها را حک کنند.

ساعت سفید استیل

خرید ساعت سفید استیل

معرفی 10 ساعت سفید خفن

در این بخش با معرفی 10 ساعت سفید خفن سایت سعید بیشتر آشنا خواهید شد. برای کسب اطلاع از قیمت هر یک از ساعت های معرفی شده می توانید با مشاوران فروش از طریق سایت saatesaeid.com در ارتباط باشید.

  1. ساعت مچی زنانه آندره موشه مدل 037-01221
  2. ساعت مچی مردانه هانوا مدل 16-4022.02.001
  3. ساعت مچی زنانه گس مدل 10220L1
  4. ساعت مچی زنانه گس مدل 10267L1
  5. ساعت مچی مردانه و زنانه هانوا مدل 16-4060.09.001
  6. ساعت مچی زنانه هانوا مدل 16-6018.09.001
  7. ساعت مچی مردانه دایموند رنه مدل 2013-03OK-G1
  8. ساعت مچی زنانه آتلانتیک مدل 29037.41.21L
  9. ساعت مچی مردانه و زنانه فیلا مدل 38-019-001
  10. ساعت مچی مردانه فیلا مدل 38-037-001
ساعت زنانه سفید

خرید ساعت زنانه سفید

ویژگی های ساعت سفید

  1.  قابلیت ست کردن با هر استایلی را برای شما ایجاد می کند.
  2. رنگ سفید و رنگ مشکی جز رنگ های خنثی محسوب می‌شوند.
  3. می‌توانید از یک ساعت سفید برای ست کردن با هر استایل و هر رنگی استفاده کنید.
  4. یک انتخاب مناسب به عنوان ساعت روزمره است.
  5.  ساعت سفید بیشتر مناسب استایل کژوال است

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت سفید خفن

  1. بهترین برند های ساعت سفید چه برندی است؟
    جی کاسیو، برند ساعت پیکتو، برینگ، برند سیتیزن از بهترین برندهای ساعت سفید در بازار می باشند.
  2. قیمت ساعت سفید چند است؟
    قیمت ساعت مچی بسته به فاکتورهایی مانند نام برند، کیفیت و ملیت ساعت و همچنین اصطلاح طراحی آن متغییر می باشد و سفید، مشکی و یا حتی رنگی بودن آن تاثیری بر اصل ماجرا ندارد.
  3. ساعت سفید بیشتر برای چه استایل هایی مناسب می باشد؟
    ساعت سفید بهترین انتخاب برای استایل کژوال و روزمره می باشد.
ساعت سفید کاسیو

خرید ساعت سفید کاسیو

در نهایت اینکه

برندهای مختلفی در صنعت ساعت سازی فعالیت دارند که هر کدام از آن ها سعی کرده اند با در نظر گرفتن سلایق و نیاز مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین ساعت ها را در طرح ها، مدل ها، سبک ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه کنند.

ساعت سفید و ساعت مشکی از جمله ساعت مچی های موجود در بازار هستند که به مراتب پرفروش تر و محبوب تر از ساعت های رنگی می باشند زیرا به راحتی می توان آن ها را با هر استایل و تیپی که دوست دارد ست کنید.

ما سعی کردیم تا با ارائه این مقاله و معرفی 10 ساعت سفید خفن شما را راهنمایی کنیم تا با بودجه ای که در اختیار دارید برندی که دوست دارید را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *