معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت مناسب شنا پرطرفدار و پرفروش

ساعت مناسب شنا

قبل از آنکه بخواهیم به معرفی 10 ساعت مناسب شنا پرطرفدار و پرفروش بپردازیم می خواهیم کمی درباره ساعت مناسب شنا برایتان بگوییم و اینکه اصلا چرا باید ساعتی بخریم که برای شنا مناسب می باشد. شما دوستان عزیز باید بدانید قبل از آنکه بخواهید ساعتی بخرید باید از خودتان چند سوال بپرسید و با توجه به پاسخ هایی که می دهید برای خرید ساعت مورد نظرتان اقدام کنید.

مثلا: برای خرید ساعت شنا باید از خودتان بپرسید که اصلا چرا به این ساعت نیاز دارید؟! آیا ساعتی می خواهید که در حین شنا کردن و پریدن در استخر و یا حتی زمانیکه دوش میگیرید بتوانید آن را روی مچ دست خود بیاندازید؟! اگر تصمیم شما برای خرید ساعت اسپرت مخصوص شنا قطعی است باید بخوبی اطلاعاتی درباره برندهای سازنده این مدل ساعت مچی بدست آورید.

اهمیت عمر باتری ساعت شنا

یکی از مسائل بسیار مهم که باید در زمان خرید ساعت مناسب شنا به آن توجه زیادی داشته باشید عمر باتری به کار رفته در ساعت انتخابی شما می باشد. به خاطر داشته باشید که توجه به عمر باتری ساعت تنها برای خرید ساعت های مخصوص شنا نیست، بلکه شما برای خرید هر مدل ساعت اسپرت و غیر اسپرت هم باید به این مسئله توجه داشته باشید. زیرا که توجه به این مسئله به شما در خرید ساعت مچی اورجینال کمک زیادی خواهد کرد. ساعت های هوشمند که برای شنا طراحی شده اند به خاطر دارا بودن عمر باتری طولانی همیشه نسبت به سایر ساعت ها ترجیح داده می شوند.

ساعت جی شاک ضدآب

خرید ساعت مردانه مناسب شنا

معرفی 10 ساعت مناسب شنا پرطرفدار و پرفروش

دانستید که برای خرید ساعت مچی اورجینال مناسب شنا توجه به عمر باتری آن دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. تمامی برندهای سازنده ساعت مناسب شنا سعی کرده اند تا از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها در ساخت این ساعت ها استفاده کنند. در ادامه به معرفی 10 ساعت مناسب شنا پرطرفدار و پرفروش خواهیم پرداخت که بدون شک با بسیاری از آن ها بخوبی آشنایی دارید.

بعد از آن هم برایتان خواهیم گفت که یک ساعت اسپرت مناسب شنا باید دارای چه مشخصاتی باشد.

  1. ساعت مردانه لومینوکس مدل A.3083
  2. ساعت مردانه ویکتورینوکس مدل ۲۴۱۵۲۸
  3. ساعت زنانه‌ی کاسیو مدل BA-111-1ADR
  4. ساعت زنانه‌ی ویکتورینوکس مدل ۲۴۱۷۶۹
  5. ساعت مردانه‌ی اورینت مدل STD0G002WO
  6. ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل JW0121-51E
  7. ساعت مردانه‌ی تایمکس مدل TW5M18500
  8. ساعت زنانه‌ی تایمکس مدل TW5K89700
  9. ساعت مچی زنانه کاسیو مدل BA-110CH-3ADR
  10. ساعت مردانه‌ی کاسیو مدل GA-100-1A2DR
ساعت سیکو ضدآب

خرید ساعتمچی ضدآب سیکو

مشخصات یک ساعت شنای مناسب

با معرفی 10 ساعت مناسب شنا پرطرفدار و پرفروش، حتما خیلی برایتان هم است که بدانید یک ساعت مناسب شنا باید دارای چه مشخصاتی باشد که نشان دهد یک ساعت مچی اورجینال است و می توان با آسودگی خاطر برای خرید آن اقدام کرد؟! خوب به طور کلی باید بگوییم که ساعت اسپرت مناسب شما نیز همچون بسیاری از ساعت های موجود در بازار دارای یک سری مشخصات منحصر به فرد و خاص خود می باشند که به راحتی با کسب اطلاع درباره آن ها می توانید برای خرید ساعت مچی اورجینال مورد نظرتان اقدام کنید.

از اصلی ترین مشخصات این ساعت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای سنسور ضد آب می باشند. سنسور ضد آب به کار رفته در ساعت های شنا به گونه ای طراحی شده اند که تنها در برابر آب مقاوم نمی باشند. شاید این مسئله کمی گیج کننده باشد. درست است که این ابزار باید در زیر آب کار کند اما به گونه ای طراحی شده که در روی آب هم مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. PS برای شنا در آب های آزاد از موارد مهم و قابل اهمیت می باشد.
  • مشخصات بعدی درباره ساعت شنا مناسب، نظارت بر تکنیک برخی از ساعت ها می باشد که در اغلب ساعت های شنا پیچیده است و می تواند شنای شما را به راحتی تجزیه و تحلیل کند.
  • دسترسی آسان به صفحه نمایش برای بررسی تقسیمات، زمان و غیره که سهولت کار شما را بیشتر می کتد از دیگر مشخصات مربوط به ساعت مناسب شنا می باشد.
  • یکی از موارد بسیار مهم در حین شنا کردن اندازه گیری ضربان قلب در آب می باشد. شاید ساعت های معمولی این قابلیت را نداشته باشند. اما ساعت هایی که برای شنا طراحی شده اند دارای این قابلیت می باشند. در حقیقت ردیابی شنا یک سری چراغ های سبز می باشند که روی پوست شما چشمک می زنند تا تغییرات حجم خون را به راحتی تشخیص دهید.
  • تجزیه و تحلیل حرکات در آب واقعاً دشوار است و این آخرین مشخصات از سری مشخصات مربوط به ساعت مناسب شنا می باشد. شمارش چرخش ها، تشخیص سبک شنا، اندازه گیری پارامترهای حیات، همگی به ساعت های دقیق و حرفه ای نیازمند هستند.
ساعت زنانه شنا

ساعت زنانه مناسب شنا

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت مناسب شنا پرطرفدار و پرفروش

  1. ساعت سیتیزن پرومستر سی دارای چه مشخصاتی می باشد؟
    این ساعت مچی ها با ارزش های عملکردی، دوام و ایمنی مطابقت دارند. عملکرد ساعت مچی Promaster Dive تا عمق ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ متر در آب است.
  2. ساعت زنانه‌ی کاسیو مدل BGA-225-7ADR برای شنا مناسب است؟
    این ساعت یکی از ساعت‌های زیبا و اسپرت برند کاسیو است و با داشتن مقاومت بالا تا عمق ۲۰۰ متر (فشار ۲۰ بار) در برابر آب می‌تواند به‌عنوان یک ساعت شنا در نظر گرفته شود.
  3. ساعت مردانه ویکتورینوکس مدل ۲۴۱۴۲۶ چه ویژگی دارد؟
    ساعت مردانه ویکتورینوکس مدل ۲۴۱۴۲۶ سر دسته ساعت های شنا می باشد که ظرافت، زیبایی، مقاومت و دقت را در یک پیکج کامل دارا می باشد.
ساعت اورینت

ساعت اورینت مناسب شنا

در نهایت اینکه

برای آشنایی بیشتر با ساعت مناسب شنا و کسب اطلاع درباره معرفی 10 ساعت مناسب شنا پرطرفدار و پرفروش که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم می توانید با تیم مشاوره ای ساعت سعید در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *