معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت کرنوگراف دار محبوب و پرفروش

انواع ساعت کرنوگرافدار

امروز و در این مقاله قصد داریم تا با معرفی 10 ساعت کرنوگراف دار محبوب و پرفروش کمی بیشتر شما دوستان علاقه مند به این مدل ساعت مچی را برای خرید ساعت کرنوگراف دار راهنمایی کنیم.

ساعت کرنوگراف دار چیست؟

قبل از آنکه به معرفی 10 ساعت کرنوگراف دار محبوب و پرفروش بپردازیم می خواهیم ابتدا هر آنچه که نیاز است درباره این ساعت بدانید را در اختیارتان قرار دهیم. قطعا خیلی از شما دوستان هستید که برای خرید ساعت مچی اورجینال، خرید ساعت نگین دار، ساعت اسپرت، ساعت نقره ای و هزاران مدل ساعت مچی دیگر ابتدا اطلاعات کاملی درباره مشخصات و کیفیت مربوط به ساعتی که قصد خرید آن را دارید بدست می آورید و با آگاهی بیشتر برای خرید آن ها اقدام می کنید. در این جستجوهایی که انجام می دهید بدون شک با قابلیت کرنوگراف دار بودن ساعت های بسیاری مواجه شده اید و این مسئله برایتان سوال بوده است که اصلا کرنوگراف چیست؟ و چه کاربردی دارد؟!

ساعت مچی های کرنوگراف دار، در حقیقت آن دسته از ساعت مچی هایی هستند که دارای کرنومتر برای اندازه گیری بازه های زمانی می باشند. شاید خیلی از شما دوستان کرنوگراف را با نام تایمر در ساعت مچی خود بشناسید. ساعت مچی هایی که این قابلیت را دارا می باشند به طور کلی به چند دسته تقسیم بندی شده اند که در ادامه بیشتر درباره آن ها صحبت خواهیم کرد.

ساعت اسپرت

ساعت مچی اسپرت کرنوگرافدار

دسته بندی ساعت مچی کرنوگراف دار

  • ساعت مچی های کرنوگراف دار یک موتوره
  • ساعت مچی های کرنوگراف دار دو موتوره
  • ساعت مچی های کرنوگراف دار سه موتوره

ساعت مچی های کرنوگراف دار یک موتوره

این ساعت ها دارای کرنومتر با ثبت ثانیه و دقیقه می باشند و عقربه ثانیه شمار آن بزرگتر از عقربه ساعت و دقیقه می باشد. عقربه کوچکی که در سمت راست این ساعت ها طراحی شده اند نشانگر 24 ساعت شبانه روز می باشند و عقربه کوچکی که در پایین می باشند نشانگر ثانیه شمار ساعت است. این ساعت ها نشانگر ثانیه ندارند و عقربه ثانیه شمار بزرگ برای کرنومتر ساعت می باشد.

ساعت مچی های کرنوگراف دار دو موتوره

موتور دوم در ساعت کرنوگراف دار، کارایی شبیه به ساعت موتور یک دارد. اما با این تفاوت که ثانیه شمار ساعت و کرنومتر در ساعت موتور شماره دو جابه جا شده است. بدین معنی که ثانبه شمار ساعت همچون سایر ساعت های معمولی می باشد و ثانیه شمار کرنومتر عقربه کوچک و پایینی ساعت است.

ساعت مچی های کرنوگراف دار سه موتوره

اما، درباره موتور شماره سه در ساعت کرنوگراف دار باید بگوییم که بسیار پیشرفته تر از دو موتور قبلی می باشد زیرا که دارای نشانگر ثانیه و ثانیه و دقیقه می باشد. در این مدل از ساعت های کرنوگراف دار یا همان کرنومتر دار، عقربه بزرگ و دهم ثانیه عقربه سمت راست و دقیقه عقربه سمت چپ میباشد.

ساعت کرنوگرافدار لی کوپر

ساعت کرنوگرافدار لی کوپر اورجینال

طرز استفاده از ساعت کرنوگراف دار

به طور کلی باید بگوییم که کار و استفاده از ساعت مچی کرنوگراف دار چندان کار سخت و دشواری نمی باشد. شما دوستانی که از این مدل ساعت مچی دارید یا قصد خرید ساعت مچی اورجینال دارید باید بدانید که برای اندازه گیری زمان باید ابتدا دکمه A را که این ساعت ها دارا می باشند را فشار دهید تا کرنوگراف ساعت شما شروع به حرکت کند. اگر هر زمان هم نیاز دانستید که باید کرنوگراف ساعت متوقف شود نیاز است که تنها همان دکمه را مجدد فشار دهید. با انجام این کار نمایش دهنده ثانیه، کمتر از 1/10 ثانیه و نمایش دهنده 60 ثانیه، ثانیه های گذشته و نمایش دهند 30 دقیقه، دقیقه های گذشته (تا 30 دقیقه) را به نمایش می‌گذارند.

معرفی 10 ساعت کرنوگراف دار محبوب و پرفروش

تا به اینجای کار دانستید که ساعت کرنوگراف دار چیست؟ موتورهای طراحی شده برای این ساعت به چه صورت کار می کنند و اصلا طرز استفاده از ساعت مچی کرنوگراف دار به چه شکلی می باشد. حال می خواهیم به معرفی 10 ساعت کرنوگراف دار محبوب و پرفروش پرداخته و بهترین برندهای تولید کننده این ساعت را به شما معرفی کنیم.

برای خرید ساعت مچی اورجینال با ساعت سعید همراه باشید.

  1. ساعت مچی فسیل مدل CH2564
  2. ساعت مچی متی تیسوت مدل H1821CHALNG
  3. ساعت مچی کاسیو مدل ECB-20DB-1ADF
  4. ساعت مچی سیکو مدل SNJ027P1
  5. ساعت مچی سیتیزن مدل JY8078-01L
  6. ساعت مچی اورینت مدل STW05002T0
  7. ساعت مچی اسلازنجر مدل SL.09.6528.2.01
  8. ساعت مچی فسیل مدل BQ2642SET
  9. ساعت مچی کاسیو مدل EFV-590PB-1AVUDF
  10. ساعت مچی ژاک لمن مدل 1-2059A
ساعت ادیفایس کرنوگرافدار

خرید ساعت ادیفایس کرنوگرافدار

ویژگی ساعت کرنوگراف دار با کیفیت

از آنجایی که ساعت مچی از جمله اکسسوری هایی می باشد که مورد پسند بسیاری از خانم ها و آقایون می باشد بنابراین نیاز است که برای خرید ساعت مچی اورجینال چه از نوع ساعت نگین دار چه کرنوگراف دار باید ویژگی ها و استاندارهای به کار رفته در ساختار آن ها را مد نظر داشته باشید.

شما باید ساعتی را انتخاب و خریداری کنید که با استایل شما متناسب بوده و همخوانی لازم را داشته باشد. به  خاطر داشته باشید که باید ساعت را خریداری کنید که علاوه بر زیباتر نشان دادن استایل شما بتواند برایتان بسیار کاربردی هم باشد.

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت کرنوگراف دار محبوب و پرفروش

    1. کرنوگراف در ساعت چیست؟
      کرنوگراف نوع خاصی از ساعت است که به عنوان کرونومتر همراه با یک ساعت نمایشگر استفاده می شود. یک کرنوگراف پایه دارای یک عقربه دوم و یک شماره گیری فرعی دقیقه ای است.
    2. تفاوت بین ساعت معمولی و کرنوگراف چیست؟
      یک کرنوگراف فواصل زمانی خاص را از طریق یک فرمان فعال شده توسط کاربر اندازه گیری می کند. در عین حال، اجازه می دهد تا جریان عادی زمان اندازه گیری شود.
    3. ساعت کرنوگراف برای چه افرادی مناسب تر می باشد؟
      ساعت‌های کرنوگراف اغلب توسط متخصصان سطح بالا در موقعیت‌های با سرعت بالا، مانند رانندگان اتومبیل‌های مسابقه‌ای و خلبانان استفاده می‌شود.
ساعت مردانه

خرید ساعت مردانه کرنوگرافدار

در نهایت اینکه

امید است که با معرفی 10 ساعت کرنوگراف دار محبوب و پرفروش در این مقاله توانسته باشیم شما دوستان عزیزی که قصد خرید ساعت مچی اورجینال با این قابلیت و ویژگی را دارید راهنمایی کرده باشیم تا بهترین و با کیفیت ترین ساعت را انتخاب و خریداری کنید. مشاوران ما از طریق سایت ساعت سعید در این زمینه بیشتر می توانند شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *