معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت کوارتز خفن

انواع ساعت کوارتز

یکی دیگر از ساعت مچی های پرطرفردار که امروز و در این مقاله می خواهیم به معرفی خفن ترین آن ها بپردازیم ساعت کوارتز می باشد. پس با ما همراه باشید تا با معرفی 10 ساعت کوارتز خفن کار شما را برای خرید ساعت اصل از برندهای به نام که دارای موتور کوارتز می باشند آسان کنیم.

ساعت کوارتز

ساعت کوارتز مردانه

خرید ساعت موتور کوارتز

اگر شما هم به دنبال یک ساعت با موتور کوارتز هستید اما به خوبی درباره این مدل ساعت مچی اطلاعات ندارید نیاز به کمی راهنمایی دارید تا بتوانید بهترین و خفن ترین ساعت کوارتز را خریداری کنید.

همه ما می دانیم که موتور ساعت، قطعه ای است بسیار مهم است که باعث کارکردن ساعت مچی می شود بنابراین این قطعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این روزها موتورهای مختلفی در ساخت ساعت مچی مورد استفاده می باشد که موتور کوارتز تا به امروز توانسته است ثابت کند که از جمله موتورهایی مطمئن‌ و با دقت می باشد که روش  کارکرد آن برای تعیین زمان چرخدنده ها و شبکه‌های پیچیده نمی‌باشند.

باید این نکته را یادآوری کنیم که ساعت کوارتز از جمله ساعت مچی هایی می باشد که موتور به کار رفته در آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشند و بسیار هم دقیق هستند و دارای عمر طولانی می باشند. برای خرید ساعت اصل باید به نکات و موارد مهم زیادی توجه داشته باشید که آگاهی از قیمت ساعتی که انتخاب می کنید تا یکی از موارد می باشد. اینکه شما قصد خرید ساعت کلاسیک را داشته باشید یا به دنبال یک ساعت کوارتز اصل باشید فرقی در اصل ماجرا ندارد.

شما باید بودجه مالی خود را در نظر داشته باشید و با توجه به آن برای خرید ساعت مچی مورد نظرتان اقدام کنید. اما، درباره قیمت ساعت مچی های کوارتز باید بگوییم که، برای خرید باید بدانید که از جمله ویژگی های این مدل ساعت مچی ها این است که نسبت به ساعت هایی که دارای موتور مکانیکی می باشند کمی ارزانتر هستند.

البته این مسئله درباره تمامی ساعت های کوارتز دار صدق نمی کند. خیلی از ساعت های کوارتز هستند که به خاطر کیفیت و امکانات بسیار بالایی که دارند نسبت به ساعت کلاسیک مکانیکی گرانتر می باشند. شاید بتوان گفت: که علت اصلی این ماجرا این است که گاها این ساعت مچی ها دارای چند موتور می باشند که امکانات بسیار فراوانی هم دارند.

ساعت کوارتز زنانه

خرید ساعت کوارتز

معرفی 10 ساعت کوارتز خفن

دیگر نمی خواهیم شما را بیش از این منتظر بزاریم به خاطر همین می خواهیم به سراغ معرفی 10 ساعت کوارتز خفن رفته و کمی درباره مشخصات کلی آن ها با شما صحبت کنیم.

  1. ساعت مچی مردانه فسیل مدل FTW7027
  2. ساعت مچی زنانه سیکو مدل SFQ801P1
  3. ساعت مچی مردانه اورینت مدل RA-KV0003S10B
  4. ساعت مچی زنانه اورینت مدل SUT0H009BO
  5. ساعت مچی زنانه سیکو مدل SRW808P1
  6. ساعت مچی مردانه کنت کول مدل KCWGA2122903
  7. ساعت مچی زنانه ورساچه مدل V VVEZ600621
  8. ساعت مچی مردانه دی وان میلانو مدل D1-UTBJ11
  9. ساعت مچی کاسیو مردانه  MTP-VD02D-2E
  10. ساعت جیشاک GA-710GB 01

مشخصات ساعت مچی مردانه فسیل مدل FTW7027

  • ساعتی کلاسیک و اسپرت
  • اصالتا آمریکایی
  • مقاوم در برابر آب
  • جنس شیشه کریستال معدنی

مشخصات ساعت مچی زنانه سیکو مدل SFQ801P1

  • ساعتی کلاسیک
  • اصالتا ژآپنی
  • مقاوم در برابر آب
  • جنس شیشه هارد مینرال

مشخصات ساعت مچی مردانه اورینت مدل RA-KV0003S10B

  • ساعت کلاسیک( مجلسی و روزمره)
  • اصالتا ژآپنی
  • مقاوم در برابر آب
  • جنس شیشه کریستال معدنی
  • در نهایت اینکه
مزایای ساعت کوارتز

ساعت مچی کوارتز مردن

مشخصات ساعت مچی زنانه اورینت مدل SUT0H009BO

  • ساعت کلاسیک
  • اصالتا ژاپنی
  • مقاوم در برابر آب
  • جنس شیشه کریستال معدنی

مشخصات ساعت مچی زنانه سیکو مدل SRW808P1

  • ساعتی کلاسیک
  • اصالتا ژاپنی
  • مقاوم در برابر آب
  • جنس شیشه هارد مینرال
ساعت کوارتز چیست

مزایای ساعت کوارتز

ویژگی های ساعت مچی کوارتز

این موضوع کاملا مشخص است که هر مدل ساعت مچی برای نشان دادن دقیق زمان به کار می رود که همه آن ها دارای یک عنصر تنظیم کننده می باشند. در حقیقت تمام ساعت های موجود در بازار چه ساعت کلاسیک و چه ساعت کوارتز برای نشان دادن زمان احتیاج به یک عنصر تنظیم کننده دارند. در ساعت های کوارتز داردیک کریستال کوچک وجود دارد که شکلی شبیه به چنگال دو شاخه می باشدکه به طور نرمال و فرکانس کاملاً دقیق مرتعش می‌شود.

علاوه بر این ساعت مچی های کوارتز داری خاصیت پیزو الکتریک نیز می‌باشند. برای خرید ساعت اصل که کوارتز باشد باید بدانید که دارای موتورهایی ارزانتر از موتور مکانیک می باشند و خیلی دقیق تر از این مدل ساعت مچی ها می باشند. ساعت کوارتز به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد که این مسئله کاملا درباره ساعت های اتوماتیک برعکس می باشد. نکته مهم دیگر درباره این مدل ساعت مچی که نیاز است بدانید این است که این ساعت ها نسبت به ساعت مچی های دیگر سبک وزن تر بوده و قطعات کمتری در ساخت آن ها استفاده شده است.

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت کوارتز خفن

  1. عملکرد ساعت کوارتز چگونه است؟
    عملکرد آن بدین صورت است که یک کریستال کوارتز به کمک خاصیت پیزوالکتریک خود در ساعت‌سازی بسیار مفید واقع می‌شود، به عبارت ساده‌تر، در صورت عبور جریان از این کریستال، ارتعاش ایجاد می‌شود.
  2. کدام برندهای سازنده ساعت بهترین تولید کننده ساعت کوارتز هستند؟
    برندهای ساعت مچی سیکو و سیتیزن بهترین برندهای ساعت کوارتز می باشند.
  3. برای خرید ساعت کوارتز باید به چه نکاتی توجه کرد؟
    عقربه ثانیه شمار در ساعت‌های مچی موتور کوارتز به صورت تیک تاک کار می‌کند. ساعت‌های مچی موتور کوارتز برای بقا نیاز به باتری دارند.
ساعت کوارتز مردانه

خرید ساعت مردانه کوارتز

در نهایت اینکه

امیدواریم که با معرفی 10 ساعت کوارتز خفن، در این مقاله و اطلاعاتی که به طور کلی درباره ساعت کوارتز در اختیارتان قرار داده ایم توانسته باشیم به شما دوستان علاقه مند به این سبک ساعت مچی کمک کرده باشیم تا برای خرید ساعتی که مد نظرتان می باشد راحتر تصمیم گیری کنید.

با مراجعه به وب سایت ساعت سعید می توانید برندهای معتبر ساعت مچی را ملاحظه کرده و برای خرید ساعت اصل از مشاوران ما راهنمایی های لازمه را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *