معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت کژوال دوست داشتی و پر طرفدار

ساعت کژوال

اکثریت ما بدون اینکه خودمان متوجه باشیم استایلی میزنیم که اصلا هیچ اطلاعاتی از آن نداریم و سعی می کنیم برای بهتر و زیباتر شدن استایل خود از اکسسوری های مختلفی هم استفاده کنیم. استایل های خیابانی، استایل روزانه، معمولی و خودمانی همگی از جمله استایل هایی هستند که به آن ها استایل کژوال گفته می شود و اغلب ما بدون اینکه بخواهیم از چنین استایل هایی استفاده می کنیم. از جمله اکسسوری هایی که برای تکمیل شدن این استایل بسیار مورد استفاده می باشد ساعت کژوال است. شاید خیلی از شما دوستان عزیز درباره این مدل ساعت مچی اطلاع چندان زیادی نداشته باشید و ندانید به چه سبک ساعت هایی کژوال گفته می شود با معرفی 10 ساعت کژوال محبوب در این مقاله راهنمای شما خواهیم بود.

ساعت کژوال چرم

خرید ساعت چرمی کژوال

ساعت کژوال

برای اینکه بهتر و راحتر متوجه این مسئله شوید که ساعت کژوال چیست؟ باید بگوییم که گروهی از ساعت ها هستند که نه زرق و برق دارند، نه مانند ساعت های رسمی ظریف هستند و نه به اندازه ساعت های اسپرت دارای بزرگنمایی می باشند. سایز صفحه این ساعت از قانون مشخصی پیروی نمی کند و بیشتر طراحی آن ها در قالب های متوسطند. درباره رنگبندی بند ساعت کژوال باید بگوییم که همه آن ها با بند کنتراست رنگی در بازار موجود می باشند و برای استایل های نیمه رسمی و نیمه اسپرت بهترین گزینه می باشند.

دقیقا، خرید ساعت کژوال برای استفاده روزانه مناسب می باشد. از آنجایی که این مدل ساعت مچی کاربرد زیادی دارد بسیار متنوع می باشد و شما می توانید با هر سلیقه ای که دارید از میان آنها سبک و مدلی که دوست دارید را با توجه به معرفی 10 ساعت کژوال دوست داشتی و پر طرفدار انتخاب و خریداری کنید.

معرفی 10 ساعت کژوال محبوب

در این بخش می خواهیم بهترین و پرطرفدارترین ساعت های کژوال با برندهای مختلف را به شما معرفی کنیم. تا اگر قصد خرید ساعت مچی کژوال را دارید بتوانید انتخاب درست و هوشمندانه ای داشته باشید و با توجه به استایل و بودجه ای که در نظر گرفته اید بتوانید یک ساعت اصل و اورجینال خریداری کنید.

ساعت کژوال زنانه

ساعت مچی زنانه کژوال

ساعت زنانه اسلازنجر مدل SL.09.6117.3.03

بهترین ساعت زنانه برای استفاده روزمره. یک ساعت انگیسی که دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد.

  • قیمت مقرون به صرفه
  • مقاوم در برابر آب تا عمق 30 متر
  • دارای بند استیل
  • مقاوم در برابر خط و خش و ضربه
  • دارای موتور کوارتز
  • دارای عمد طولانی و دقت بسیار بالا

ساعت مردانه Seiko‌ مدل SNK571J1

اما، یکی از بهترین و پرفروش ترین ساعت کژوال مردانه، ساعت سیکو می باشد که یک برند ژاپنی شناخته شده است. این ساعت، از جمله نمونه های خودکار می باشد که دارای نشانگر روزهای هفته و ماه است. عقربه شب تاب طراحی شده در این ساعت تضمین کننده استفاده راحت آن در شرایط کم‌نور است. ساعت مردانه سیکو مدل SNK571J1 از جمله ساعت های کژوال ساخت ژاپن می باشد که دارای بند و بدنه استیل ضد خش است و در برابر هر گونه خط و خش و ضربه مقاوم می باشد.

ساعت مردانه کژوال

خرید ساعت مردانه کژوال

ساعت M&M مدل M11603-451

ساعت برند ام اند ام، یکی از ساعت هایی است که برای استفاده روزانه خانم ها بهترین گزینه می باشد. این ساعت بسیار شیک ظاهری مستطیلی شکل دارد و موتور به کار رفته در ساعت کوارتز می باشد.

ساعت ام اند ام زنانه مدل M11601-451 همچون ساعت کژوال اسلازنجر تا عمق 30 متر در زیر آب مقاومت دارد. جنس شیشه به کار رفته در طراحی این ساعت از کریستال معدنی می باشد و بند و بدنه آن استیل ضد خش است.

ساعت اوماکس مدل MG05F55I

ساعتی مناسب استایل مردانه برای استفاده روزانه ساخت کشور سوئیس.

  • قاب و بند این مدل از جنس استیل ضد خش و چرم طبیعی خالص
  • مقاومت بالا در شرایط سخت
  • جنس شیشه کریستال معدنی است
  • تا عمق ۳۰ متر در برابر آب مقاوم

ساعت مردانه نوتیکا مدل NAD10081G

بهترین ساعت کژوال آمریکایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. ساعت مردانه نوتیکا تا عمق 100 متر زیر آب مقاوم می باشد و بهترین گزینه برای استفاده در روزهای بارانی می باشد. قاب این ساعت از استیل ضد خش و بند آن از جنس رزین باکیفیت است که در برابر هرگونه خط و خش و ضربه‌ای مقاوم می باشد. تمرکز اصلی این برند آمریکایی روی ساخت ساعت های مد روز می باشد. موتور به کار رفته این ساعت کوارتز است که از دقت بالا و طولانی برخوردار می باشد.

ساعت نگیندار کژوال

خرید ساعت نگیندار کژوال

سایر ساعت های کژوال دوست داشتنی

  1. ساعت زنانه الیکسا مدل E076-L278
  2. ساعت مردانه Romanson مدل NM9952SM1GA81G
  3. ساعت زنانه Como Milano مدل CM012.104.1S
  4. ساعت مردانه اسلازنجر مدل SL.09.6188.2.04
  5. ساعت مردانه‌ گواردو مدل ۱۱۶۵۸-۴

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت کژوال محبوب

  1. برای خرید ساعت کژوال باید به چه نکته ای توجه داشت؟
    نیاز هست اول از و نحوه استفاده و بودجه ای که دارید مطلع باشید.
  2. ساعت مچی فیک چه نشانه هایی دارد؟
    نوشته های کج و به هم ریخته، فاصله نابرابر بین حروف و اعداد، بند ساعت مچی به درستی با صفحه آن چفت نشده، اشتباهات املایی و لوگوی نادرست و صدای تیک تاک ساعت مچی زیاد است.
  3. گام اول برای انتخاب و خرید ساعت چیست؟
    گام اول در انتخاب ساعت، تعیین کارایی آن برای شماست.
ساعت کژوال استیل

ساعت کژوال استیل مردانه

در نهایت اینکه

ما سعی کردیم تا با معرفی 10 ساعت کژوال محبوب به شما دوستان عزیزی که به دنبال ساعت برای استفاده روزانه خود می باشید کمک کنیم تا بتوانید بهتر و با اطمینان بیشتری برای خرید ساعت مورد نظرتان تصمیم گیری کنید.

تنوع ساعت های کژوال بسیار زیاد می باشد و شما با سلیقه های مختلف می توانید گزینه ای که دوست دارید را انتخاب و خریداری کنید.

توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که اگر قصد دارید ساعت کوارتز یا کرنوگراف دار تهیه کنید حتما به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *