مجله ساعت سعید

معرفی برند ساعت کنت کول

معرفی برند کنت کول

یکی از اکسسوری های جذاب که هم خانم ها و هم آقایون به آن علاقه بسیار زیادی دارند ساعت های مچی می باشند که از برندها و در طرح ها و سبک های مختلفی طراحی شده اند. ما امروز در این مقاله می خواهیم به معرفی برند ساعت کنت کول که یکی از پرطرفدارترین برندهای تولید کننده ساعت در دنیا می باشد پرداخته و شما را بیشتر با ویژگی های ساعت کنت کول، قیمت و کشور ساخت این برند آشنا کنیم.

خرید ساعت برند کنت کول

همانطور که در بخش مقدمه هم اشاره کرده ایم یکی از برندهای پر طرفدار ساعت در این روزها برند کنت کول می باشد. Kenneth Cole Watch  یک برند آمریکایی می باش که چیزی نزدیک به 4 قرن( 40 سال) می شود که در این زمینه فعالیت دارد.

این برند به خاطر طرح های متنوعی که ارائه داده است توانسته است توجه سلیقه های مختلف را جذب کرده و از فروش و شهرت جهانی برخوردار شود. این برند برای اولین بار در سال 1982 میلادی در آمریکا شروع به فعالیت کرده است و در سال 1984 اولین فروشگاه را در منهتن آمریکا تاسیس کرده است.

در ادامه بیشتر درباره ساخت ساعت کنت کول، ویژگی های ساعت کنت کول و قیمت آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار داده ایم.

ساعت کنت کول ساخت کجاست؟

در متن بالا در راستای معرفی برند ساعت کنت کول به این موضوع اشاره کرده ایم که این ساعت در کشور آمریکا ساخته می شود. درست است که نزدیک به 40 سال می شود که Kenneth Cole Watch در کشور آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است اما حقیقت این است که در کشور چین اسمبل می شود. در حقیقت باید بگوییم که مونتاژ نهایی ساعت های کنت کول در کشور چین صورت می گیرند.

برند کنت کول

طراحی ساعت کنت کول اتوماتیک

طراحی Kenneth Cole Watch

یکی از موضوعاتی که علاوه بر قیمت در زمان انتخاب و خرید ساعت بدون شک به آن توجه بسیار زیادی می شود طراحی های آن می باشد. درباره نحوه طراحی ساعت های برند کنت کول باید بگوییم که مناسب با هر سلیقه ای که شما خانم ها و آقایون عزیز دارید می باشد.

در حقیقت این برند سعی کرده است در زمان طراحی ساعت های خود تمامی سلیقه ها را در نظر گرفته و محصولاتی را به بازار عرصه کند که دست شما را برای انتخاب و خرید کاملا باز بگذارد.

چنانچه شما علاقه مند به خرید ساعت های بند چرمی یا بند استیل باشید به راحتی می توانید از مدل های مختلف ساعت های کنت کول استفاده کنید. طراحی صفحه این ساعت ها ساده و شلوغ می باشند و همین مسئله باعث شده است که از جمله برندهای پرطرفدار در دنیا محسوب شود.

سوالات متداول معرفی برند ساعت کنت کول

1-اصالت برند کنت کول متعلق به کدام کشور است؟

کنت کول یک برند مریکایی است که بیش از 40 سال است مشغول فعالیت است و همواره طرح ها و مدل های متفاوتی از ساعت مچی را به بازار عرضه کرده و طرفداران بسیاری دارد. آمریکایی بودن این برند باعث شده که در سراسر دنیا بسیار محبوب و معروف باشد و علاقه مندان به این برند همواره منتظر کالکشن های جدید این برند باشند.

2-آیا قیمت ساعت های برند کنت کول بالاست؟

با توجه به این موضوع که تمامی قطعات ساعت های این برند ساخت کشور آمریکا است و از کیفیت بسیار خوبی بر خوردار است باید بگوییم که قیمت مناسی دارد و نسبت به بسیار از برندهای دیگر قیمت اقتصادی دارد. شاید یکی از دلایل محبوبیت این برند در ایران همین موضوع باشد که شما با پرداخت هزینه ای به نسبت کم می توانید ساعت با کیفیت آمریکایی داشته باشید.

3-آیا موتور تمام ساعت های کنت کول اتوماتیک است؟

پاسخ این پرسش منفی است و باید بگوییم که تمام ساعت‌های برند کنت کول موتور اتوماتیک ندارند و برخی از ساعت‌های این برند موتور کوارتز دارند. همانطور که میدانید موتور اتوماتیک نیاز به تعویض باتری ندارد و تنها با حرکت دست شارژ می‌شود و ساعت شروع به کار میکند.

ویژگی های ساعت های برند کنت کول

از مهم ترین ویژگی های ساعت برند کنت کول موارد زیر می باشند که درباره هر یک از آن ها نیز به اختصار توضیحاتی را در اختیارتان قرار داده ایم.

  • قابلیت ضد آب بودن
  • کرنوگراف
  • ساعت جهانی و دو زمانه بودن
  • موتور اتوماتیک
  • و….
kennethcole

قیمت ساعت کنت کول

قابلیت ضد آب بودن

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که در زمان خرید ساعت به ضد آب بودن آن اهمیت بسیار زیادی می دهید. در معرفی برند ساعت کنت کول باید بگوییم که اولین ویژگی این برند همین مسئله ضد آب بودن آن می باشد.

ساعت های ساخت این برند اغلب تا 20 متر ضد آب می باشند و این قابلیت را هم دارند که تا 50 متر برای استفاده روزمره با خیال آسوده می توانید از آن استفاده کنید. مثلا: هنگامی که می خواهید دست و صورت خود را بشوید یا حمام کنید حتما نیاز نیست که ساعت را از دست خود باز کنید.

کرنوگراف

دومین ویژگی از ویژگی های ساعت کنت کول دارا بودن کرنوگراف می باشد. خب، شاید برخی از شما دوستان اصلا ندانید که کرنوگراف چیست؟!

باید بگوییم که ساعت های دارای کرنوگراف به شما این امکان را می دهند تا بتوانید بازه های زمانی را اندازه گیری کنید. در حقیقت کرنوگراف همان زمان سنج می باشد. مثلا: کوهنوردها و دودندگان دو سرعت نیاز دارند تا بتوانند زمان خود را اندازه گیری کنند تا بتوانند به موقع به هدف خود برسند.

ساعت جهانی و دو زمانه بودن

Kenneth Cole Watch  از جمله برندهای دو زمانه به شمار می آیند. شما با استفاده از مدل های مختلف ساعت از برند کنت کول می توانید زمان یا همان ساعت را با توجه به چندین کشور مشاهده کنید. یعنی همزمان می دانید که ساعت در ایران چند است و در آمریکا چه ساعتی از شبانه روز می باشد.

موتور اتوماتیک

اما آخرین ویژگی از ویژگی های مربوط به Kenneth Cole Watch که می خواهیم در این بخش به آن بپردازیم موتور اتوماتیک این ساعت ها می باشد. ساعت های این برند که دارای موتور اتوماتیک می باشند نیازی به باتری ندارند و با سرعت حرکت دست شما قابلیت شارژ شدن دارند.

ساعت مچی کنت کول

خرید ساعت کوارتز کنت کول

کیفیت Kenneth Cole Watch

مسئله مهم بعدی که باید در زمان خرید ساعت های برند کنت کول به آن توجه داشته باشید، کیفیت آن ها می باشد.

قطعاتی که در ساخت و طراحی این ساعت ها از آن ها استفاده می شوند از کیفیت بسیار خوب و عالی برخوردار می باشند.

شاید این سوال برای شما عزیزانی که در زمینه انتخاب و خرید ساعت کمی تجربه دارید پیش بیاید که اگر قطعات استفاده شده در ساخت این ساعت ها آمریکایی می باشد پس چرا قیمت آن ها نسبت به برخی دیگر از برندها ارزانتر می باشد؟

خب، در پاسخ به این سوال شما عزیران باید بگوییم که علت کاهش قیمت ساعت های برند کنت کول به خاطر مونتاژ نهایی آن ها می باشد که در کشور چین انجام می شود.

قیمت ساعت های کنت کول

آخرین مسئله که در معرفی برند ساعت کنت کول می خواهیم به آن بپردازیم قیمت آن ها می باشد. ساعت های این برند با توجه به اصالت آمریکایی که دارند دارای قیمت های کاملا اقتصادی می باشند. با توجه به امکانات و ویژگی های ساعت های کنت کول به خصوص اتوماتیک بودن موتورهای این ساعت ها قیمت بسیار مناسبی دارند.

سخن آخر

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله با معرفی برند ساعت کنت کول، ویژگی های ساعت کنت کول و قیمت آن ها کمی اطلاعات عمومی شما عزیزان که علاقه زیادی به این برند دارید را افزایش دهیم.

بار دیگر یادآوری می کنیم چنانچه قصد خرید ساعت برند کنت کول را دارید قبل از هر اقدامی درباره کیفیت، ویژگی و قیمت آن مطمئن شوید و چنانچه با بودجه شما همخوانی داشت برای خرید آن اقدام کنید. در ضمن اورجینال بودن ساعت را هم نباید فراموش کنید. برای خرید Kenneth Cole Watch به فروشگاه ساعت سعید مراجعه کنید. ساعت سعید نمایندگی رسمی برند کنت کول در ایران است. ساعت اصل را با قیمت مناسب بخرید و از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *