مجله ساعت سعید

بهترین عیدی برای نوروز

بهترین عیدی نوروزی

کم کم با تمام شدن زمستان و از راه رسیدن بهار باید خود را برای عیدی دادن و عیدی گرفتن آماده کنید. شاید برای شما عزیزان هم هر سال نزدیک سال جدید این دغدغه به وجود می آید که برای عزیزانتان چه هدیه ای تهیه کنید و اصلا بهترین عیدی برای نوروز چه هدیه ای می باشد.

برای اینکه بتوانید امسال عید عزیزان خود را خوشحال کنید تا انتهای این مقاله با ساعت سعید همراه شوید.

خرید عیدی بر اساس شخصیت افراد

همه شما عزیزان این موضوع را بخوبی می دانید که انسان ها دارای شخصیت های متفاوتی می باشند و هر یک از دوستان و اطرافیان شما ویژگی های خاص خود را دارا هستند. بنابراین این مسئله می تواند در خرید هدیه از جانب شما برای آنها بی تاثیر نباشد. هدیه دادن به دوستان و اقوام یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که اغلب ما انسان ها دوست داریم آن را انجام دهیم.

اما مسئله مهم که تبدیل به یک دغدغه بزرگ در زمان خرید هدیه برای عزیزانمان می شود این است که نمی دانیم آن ها از چه نوع هدیه ای بیشتر خوششان می آید. برای اینکه بتوانید چه هدیه ای می تواند بهترین عیدی برای نوروز امسال باشد که به عزیزان خود می دهید باید کمی درباره آن ها اطلاعات خود را افزایش دهید.

در ادامه می خواهیم اشاره ای به شخصیت های مختلف انسان ها داشته باشیم و بگوییم که بهترین هدیه و عیدی برای این افراد چیست.

  1. هدیه مناسب برای افراد ساده و بی ریا
  2. هدیه مناسب برای افراد سختگیر و جدی
  3. هدیه مناسب برای افرادخودشیفته ها
  4. هدیه مناسب برای افراد مهربان
ساعت برای عیدی

خرید ساعت مچی برای هدیه

هدیه مناسب برای افراد ساده و بی ریا

اولین دسته از شخصیت هایی که می خواهیم برای خرید هدیه و عیدی به شما معرفی کنیم تا شما بدانید اگر در اطراف خود چنین افرادی دارید با چه هدیه ای می توانید آن ها را خوشحال کنید افراد ساده و بی ریا می باشند.

این دسته افراد کسانی هستند که با اطرافیان خود صادق هستند و زندگی ساده ای دارند و در عین حال می توانند حس بسیار خوبی را به اطرافیان خود منتقل کنند. اگر در میان خود چنین افرادی دارید بدون شک متوجه شده اید که حساسیت بسیار زیادی در رفتارهای آنها وجود دارد و هرگز در زمان صحبت کردن از کلمات فریبنده استفاده نمی کنند.

بهترین هدیه ای که می توانید برای این دسته از افرادی که در میان دوستان و اقوام خود دارید به عنوان بهترین عیدی برای نوروز تهیه کنید عبارتند از:

  • انواع لباس
  • لوازم کار
  •  لوازم دکوری
  • ساعت مچی

هدیه مناسب برای افراد سختگیر و جدی

اما دسته دوم، افرد سختگیر هستند که مدام از دیگران ایراد می گیرند و بدون شک نمی توان به راحتی با خرید هدیه رضایت آن ها را بدست آورد. این دسته از افراد بسیار متعهد، متفکرو تحلیلگر می باشند. شاید زمانیکه از شما هدیه ای به عنوان عیدی دریافت کنند با خودشان کلی فکر کنند که چرا باید چنین هدیه ای به من می دادن و….

از آنجایی که خرید هدیه برای افراد سختگیر و جدی کار چندان آسان و راحتی نیست ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر چنین افرادی در جمع دوستانه و خانواده شما وجود دارند برایشان یک ساعت مچی زیبا از برندهای شناخته شده همچون ساعت لی کوپر را تهیه کنید. خرید ساعت مچی برای این افراد می تواند بهترین

البته این تنها یک پیشنهاد است. شما عزیزان می توانید از وسایلی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم هم برای این افراد تهیه کنید و به عنوان هدیه به آن ها کادو دهید.

  • کتاب هایی مطابق با سلیقه
  •  ابزار آلات کارآمد
  •  وسیله ورزشی
  •  یک اثری هنری
  • یک وسیله دیجیتالی
  • یک کارت هدیه
عیدی نوروز 1401

عیدی برای سال 1401

هدیه مناسب برای  افراد خودشیفته ها

اما دسته سوم، تا به حال شده است که بعد از آشنایی با فردی با خودتان بگویید که چقدر خود شیفته و از خود راضی است؟! بدون شک که برای شما هم همچنین برخوردهایی زیاد اتفاق افتاده است.

درباره شخصیت این افراد باید بگوییم که، افرادی خاص، قوی، شایسته و دانا می باشند و تحمل انتقاد اطرافیان هم ندارند. هدیه و عیدی گرفتن برای این افراد نیز همچون افراد سختگیر و جدی کار سخت و دشواری است. اما شاید هدایای زیر بهترین گزینه برای عیدی دادن به این افراد باشد.

  • طلا، جواهر
  • ساعت اصل
  • لباس هایی با برندها و مارک های خاص و گران
  •  لباس هایی با جنس های خاص( حریر و ابریشم )
  • عطر اورجینال با بسته بندی بسیار شیک

سوالات مربوط به بهترین عیدی برای نوروز

1-برای همسر خود عیدی چی بخریم؟
اگر دوست دارید با هدیه گران قیمت همسر خود را غافلگیر کنید می توانید برای او ساعت، دکمه‌ های نقره، زنجیر کلید نقره، قلم‌ های مارک‌ دار، کیف‌ لپ تاپ و روکش‌ های چرم واقعی برای تبلت، جای کارت ویزیت با کیفیت بالا، کیف و کیف پول بخرید.

2 -چه هدیه ای به عنوان عیدی برای خانم ها مناسبتر می باشد؟
کیف پول چرمی زیبا، یک فلش درایو USB و آویز جواهر با سنگ‌ های رنگین‌ کمانی

3- برای کودکان چه عیدی مناسب است؟
دنیای بچه‌ ها با همه پیچیدگی‌ هایش خیلی دور از دسترس نیست. اغلب آن ها از دیدن لباس‌ هایی که رنگ‌ های شاد یا تصاویر کارتونی دارند، به هیجان می‌آیند.

ساعت براری هدیه

خرید ساعت برای هدیه

هدیه مناسب برای افراد مهربان

همه ما انسان ها در زندگی خود دوست یا فامیلی داریم که بسیار مهربان می باشد و ما همیشه می خواهیم هر جور که شده مهربانی او را جبران کنیم. این دسته افراد، درونگرا می باشند و هرگز تاریخ های مهم زندگی خود را فراموش نخواهند کرد مخوصا تاریخ تولد دوستان و عزیزانشان را.

بنابراین اگر شخصی که می خواهید بهترین عیدی برای نوروز امسال را به او کادو دهید برای او یک اثر هنرمندانه تهیه کنید همچون موارد زیر:

  1. برای افرادی که اهل موسیقی هستند بلیط کنسرت بخرید.
  2. اگر اهل مطالعه و کتاب است برای او کتابی که دوست دارید را بخرید.
  3. اگر ورزش دوست است هدیه ای در همین رابطه برای او انتخاب کنید.
نتیجه گیری

امید است با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله در اختیارتان قرار داده ایم توانسته باشیم به شما عزیزان کمک کنیم بتوانید بهترین عیدی برای نوروز امسال را برای عزیزان خود تهیه کنید.

پیشنهاد و توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که چنانچه تصمیم گرفته اید که به عنوان عیدی برای دوستان و اقوام خود ساعت خریداری کنید با مشاوران ما از طریق سایت ساعت سعید در ارتباط باشید تا با آگاهی کامل و راهنمایی هایی که دریافت می کنید یک ساعت خوب و با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *