تاریخچه برند

تاریخچه برند ساعت آیس واچ ICE WATCH

برند آیس واچ

ساعت آیس واچ یکی از برندهای محبوب و معروف ساعت در جهان است. این برند ساعت یک رویکرد کاملا مدرن است که نخستین بار در بلژیک در دسامبر 2006 توسط یک کارآفرین به اسم ژان پیرلاتگن تولید گردید. در این مطلب به بررسی تاریخچه برند ساعت آیس واچ ICE WATCH پرداخته می‌شود.

تأسیس شرکت ساعت سازی آیس واچ

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام برند ساعت آیس واچ بر گرفته از کلمه یخ می باشد که مفهوم این برند توسط  ژان پير با یک استراتژی بازاريابی عالی و شجاعانه تنظيم و انتخاب شده است. این برند در طول فعالیت خود توانست موفقیت های بسیار زیادی را بدست آورد و همین موقعیت ها و موفقیت ها باعث شد تا علاقه مندان به ساعت مچی به ساعت های این برند اهمیت زیادی بدهند و طرفداران بسیار زیادی را جذب کند. از دیگر دلایل علاقه مندی ساعت های این برند زیبایی و قییمت بسیار مناسبی بود که داشتند.

طرح‌های نوآورانه ساعت آیس واچ

با گذر زمان، شرکت ساعت سازی آیس واچ به یکی از برندهای معروف و محبوب در بازار ساعت تبدیل شد.

این شرکت با طرح‌های نوآورانه و مدرن، همواره توانست مشتریان جدیدی را به خود جذب کند. طرح‌های آیس واچ در سبک‌های مختلفی از جمله سبک کلاسیک، سبک ورزشی و سبک مدرن تولید می‌شدند. طراحی ساعت‌های آیس واچ به گونه‌ای بود که همواره بازار خود را در برابر رقبا حفظ کند. این ساعت‌ها با طرح‌های منحصر به فرد، دقت بالا و قابلیت اطمینان بالا، همواره جذابیت بالایی برای علاقه‌مندان به ساعت‌های با کیفیت داشتند.

ice watch

ساعت مچی ice watch

ساعت مچی آیس واچ

ساعت مچی های برند ICE WATCH نیز همچون سایر ساعت های موجود در دنیا، دارای نقاط قوت و ضعف می باشد که با توجه به آن ها به راحتی می توانید تصمیم خود را برای خرید آن بگیرید. از جمله مهم ترین نقاط قوتی که ساعت مچی این برند دارا می باشند استفاده از مواد اولیه باکیفیت و ارزان قیمت می باشد که توانسته محصول بسیار مناسبی را عرضه کند.

رنگارنگ بودن ظاهر این ساعت های بسیار لوکس باعث جذب طرفداران خاص خود شده است اما نکته بسیار مهم این است که ساعت های این برند اغلب برای قشر متوسط طراحی شده وارد بازارهایی شده اند که قیمت در آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

علاوه بر طراحی بسیار زیبا تنوع زیادی که می توان در محصولات برند آیس واچ شاهد بود باعث شد تا خانم های زیادی طرفدار ساعت های این برند شوند و برای خرید آن تمایل داشته باشند. قاب بندی سیلیکونی این برند کیفیت بالایی دارد و فرد هنگام استفاده از آن‌ها احساس راحتی می‌کند.

از همه اینها مهمتر اینکه موتور به کار رفته در ساعت های برند آیس واچ کوارتز می باشد و با باتری کار می کند. مقاومت این ساعت کوارتز برند آیس واچ در برابر آب هم در بیشتر مواقع 100 متر است. انتخاب این ساعت مچی برای استایل های کژوال و خیابانی و حتی استایل های نیمه رسمی گزینه بسیار مناسبی می باشد زیرا به راحتی می توانید آن را با هر استایل و لباسی که دوست دارید ست کنید. شیشه به کار رفته در ساخت و طراحی ساعت های این برند از جنس کریستال می باشند و فرم قاب ساعت‌ها اغلب گرد هستند.

بند و قاب ساعت های برند آیس از جنس نانو سیلیکون است که باعث میشوند بند این ساعت هیچوقت کثیف نشود و بتوانید به راحتی با دستمال نمدار بند ئ قاب ساعت را تمیز کنید.

ساعت زنانه

ساعت زنانه رنگی آیس

زیرمجموعه‌های ساعت برند آیس‌ واچ Ice Watch

در ادامه مطلب مربوط به تاریخچه برند ساعت آیس واچ ICE WATCH می خواهیم شما را با زیر مجموعه های ساعت زنانه و مردانه این برند ساعت مچی بیشتر آشنا کنیم. همانطور که می دانید در دنیای ساعت مچی، همه برندها را زیر مجموعه ها و کالکشن های مختلف پوشش می دهند که برند آیس واچ هم از این قاعده مستثنا نمی باشد. ساعت آیس واچ در چایگاه خود دارای زیر مجموعه و کالکشن های خاص زیادی می باشد که در این بخش به آن ها به اختصار اشاره شده است.

  • زیرمجموعه‌ آیس استیل Men’s collection – Ice Steel
  • زیرمجموعه‌ آیس کالر Ice Color – Men’s Collection
  • زیرمجموعه‌ خورشیدی Ice Solar Power – Men’s Collection
  • زیرمجموعه‌ گل یخ Ice Flower – Women’s Collection
  • زیرمجموعه‌ مروارید Ice Pearl – Women’s Collection
  • زیرمجموعه‌ پاستلی درخشان Ice Glam Pastel – Women’s Collection
ساعت مردانه

خرید ساعت آیس مردانه

قیمت ساعت‌های برند آیس‌ واچ

آنچه که در خرید ساعت کوارتز یا هر ساعت مچی دیگری اهمیت زیادی دارد و می تواند بر تصمیم نهایی شما برای خرید تاثیر زیادی بگذارد مسئله قیمت می باشد. خوشبختانه برند آیس واچ برای تولید و ساخت ساعت مچی های خود تلاش کرده است تا ساعت هایی را روانه بازار کند که دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد زیادی می باشند و امکانات بسیار مناس و خاصی هم دارند. به همین خاطر عموما ساعت مچی های این برند با قیمت های بسیار مقرون به صرفه در بازار موجود می باشند.

سوالات مربوط به تاریخچه برند ساعت آیس واچ ICE WATCH

  1. محصولات برند آیس واچ در حال حاضر در چند کشور عرضه می شوند؟
    به طور کلی می توان عنوان کرد که ساعت مچی های برند آیس واچ در حال حاضر در بیش از 110 کشور عرضه می شوند.
  2. ساعت مچی های مردانه آیس استیل Men’s collection – Ice Steel دارای چه مشخصات و ویژگی هایی می باشند؟
    عموماً قاب و بند استیل دارند. در بین این ساعت‌ها مدل‌های ساده، کلاسیک و مدل‌های کورنوگراف دار را خواهید یافت.
  3. ساعت زنانه زیرمجموعه‌ پاستلی درخشان برای چه موقعیت هایی مناسب است؟
    این ساعت شیک، مدرن و درعین‌حال مینیمال برای استایل های تابستانی بهترین گزینه است.
ساعت مچی رنگی

خرید ساعت رنگی آیس

در نهایت

بار دیگر در تاریخچه برند ساعت آیس واچ ICE WATCH یادآوری می کنیم که این برند تولید کننده ساعت مچی با گذشت زمان، به یکی از برندهای محبوب و معروف در بازار ساعت تبدیل شد.

این برند با طرح‌های نوآورانه و مدرن، همواره توانست مشتریان جدیدی را به خود جذب کند. با استفاده از جنس‌های باکیفیت و طرح‌های منحصر به فرد، ساعت مچی برند آیس واچ همواره برای علاقه‌مندان به ساعت‌های با کیفیت جذابیت بالایی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *