تاریخچه برند

تاریخچه برند ساعت متی تیسوت MATHEYTISSOT

تاریخچه متی تیسوت

از جمله شاهکارهای ساعت سوئیسی که به عنوان یکی از شاهکارهای صنعت سازی در دنیا معرفی شده است ساعت متی تیسوت است که در این مقاله می خواهیم بیشتر به بررسی تاریخچه برند ساعت متی تیسوت MATHEYTISSOT و ویژگی های ساعت مچی های این برند بپردازیم.

 تاریخچه برند ساعت متی تیسوت MATHEYTISSOT

به طور کلی باید بدانید که ساعت متی تیسوت در سال 1886 میلادی در کشور سوئیس فعالیت خود را در صنعت ساعت سازی آغاز کرد و از همان ابتدای کار بر روی کیفیت و تکنولوژی ساخت ساعت متمرکز شد.

با شروع شدن جنگ جهانی 1980 تقاضا برای خرید ساعت اورجینال از برند MATHEYTISSOT بسیار زیاد شد و همین مسئله باعث شد تا این کمپانی اقدامات خود را برای تاسیس شرکتی دیگر آغاز کند. برند متی تیسوت توانست با، بالا نگه داشتن کیفیت مطلوب در ساخت ساعت مچی های خود و مشتری مداری بسیار خوبی که داشت از همان ابتدای کار محصولاتی با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه را روانه بازار کند و مشتریان محبوب خود را پیدا کند.

matheytissot

ساعت matheytissot

زیرمجموعه‌های ساعت سوئیسی MATHEYTISSOT

برای خرید ساعت اورجینال باید به خوبی نسبت به ویژگی ها و زیرمجموعه های آن برند اطلاعات داشته باشید تا در زمان خرید با مشکل مواجه نشوید. ساعت متی تیسوت نیز همچون سایر برندهای به نام ساعت مچی در دنیا توانسته است تا متنوع ترین ساعت مچی ها را روانه بازار کند و شاید به همین خاطر است که محبوبیت بسیار زیادی توانسته بدست آورد.

در واقع شما با هر سلیقه ای که داشته باشید به راحتی می توانید از این برند خریداری کنید. این کمپانی با بیش از یک قرن سابقه تولید ساعت مچی توانسته است، کلکسیونی از ساعت‌های متنوع را برای شما تولید کند. در ادامه به چند مورد از زیرمجموعه های این برند اشاره کرده ایم.

  • زیرمجموعه ی مندی متی تیسوت MATHEY-TISSOT MANDY Collection
  • زیرمجموعه ی DARIUA Collection
  • زیر مجموعه اسکلتون Skeleton Collection
زیرمجموعه ی مندی متی تیسوت MATHEY-TISSOT MANDY Collection

این زیر مجموعه از ساعت های برند متی تیسوت از جمله ساعت های پرطرفدار در بین خانم ها می باشد که با استفاده از بندهای استیل ضد خش و جنس صفحه کوارتز با رنگبندی های متنوعی که دارند به راحتی بیان کننده یک ساعت اورجینال و با اصالت می باشند.

زیرمجموعه ی DARIUA Collection

طراحی این ساعت ها با دو مدل عددگذاری می باشد یکی از آن ها با اعداد رومی و دیگری به صورت خطی است که حس کلاسیک بودن را القا می کنند.

زیر مجموعه اسکلتون Skeleton Collection

ساعت سوئیسی برند متی تیسوت از این زیر مجموعه دارای طراحی خاص و بینظیری می باشد. در واقع طراحی این ساعت مچی بدین صورت است که موتور آن نمایان است و شما می توانید از طریق دریچه شیشه ای که روی ساعت وجود دارد حرکت موتور را مشاهده کنید.

ساعت برند متی تیسوت

ساعت مردانه متی تیسوت

ویژگی‌های ساعت برند متی تیسوت

ساعت سوئیسی از برند MATHEYTISSOT دارای ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فردی می باشند که در این بخش از تاریخچه برند ساعت متی تیسوت MATHEYTISSOT می خواهیم اشاره ای هم به آن ها داشته باشیم.

بد نیست بدانید که همین خاص بودن ساعت متی تیسوت باعث شده که طرفدارن بسیار زیادی داشته باشد. ساعت مچی های این برند دارای ظاهری متفاوت و خاص می باشند و تنوع در تم و طراحی آن ها بسیار زیاد است. ساعت مچی های این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و از همه مهمتر اینکه قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای دارند.

اما از جمله ویژگی هایی که در خرید ساعت اورجینال برند MATHEYTISSOT باید در نظر داشته باشید موارد زیر می باشند که در خرید راحتر به شما کمک زیادی می کنند.

  1. دارای سابقه کار بالا
  2. طراحی و تولید ساعت های مچی باکیفیت و متنوع
  3. مشهور ترین و اصیل ترین برند سوئیسی
  4. محبوب ترین برند در بین کشورهای اروپایی
ساعت زنانه متی تیسوت

خرید ساعت زنانه متی تیسوت

معرفی بهترین ساعت مچی های برند متی تیسوت

اگر قصد خرید ساعت اورجینال برند متی تیسوت را دارید برای اینکه بتوانید با اطمینان و آسودگی خاطر ببیشتر برای انتخاب و خرید ساعت مورد نظرتان اقدام کنید می خواهیم در این بخش از تاریخچه برند ساعت متی تیسوت MATHEYTISSOT شما را با بهترین های این برند سازنده ساعت سوئیسی آشنا کنیم.

  • ساعت مچی زنانه متی تیسوت مدل D1086PQYI
  • ساعت مچی مردانه متی تیسوت مدل H41CHRM
  • ساعت مچی زنانه متی تیسوت مدل D31186AM
  • ساعت مچی مردانه متی تیسوت مدل H1886MAN
  • ساعت مچی زنانه متی تیسوت مدل D1086BDI
  • ساعت مچی مردانه متی تیسوت مدل H2111ABU

سوالات مربوط به تاریخچه برند ساعت متی تیسوت MATHEYTISSOT

  1.  از دلایل محبوبیت بالای کمپانی متی تیسوت چیست؟
    یکی از دلایل محبوبیت بالای کمپانی متی تیسوت قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و مناسب در مقابل کیفیت و دقت بالای ساخت است.
  2. مهم ترین ویژگی ساعت سوئیسی نتی تیسوت چیست؟
    دارای ظاهری متفاوت و خاص با سایر برندهای تولید کننده ساعت در دنیا می باشد.
  3. ساعت های متی تیسوت ساخت کدام کشور می باشند؟
    تمامی ساعت های متی تیسوت در چیساسو سوئیس مونتاژ می شوند.
برند متی تیسوت

ساعت برند mathey tissot

در نهایت

سعی کردیم تا در این مقاله با بررسی تاریخچه برند ساعت متی تیسوت MATHEYTISSOT ویژگی ها و زیر مجموعه های این ساعت سوئیسی به شما در خرید ساعت اورجینال از این برند تا حد امکان کمک کنیم.

شما دوستان عزیز می توانید برای خرید هر یک از ساعت های معرفی شده از برند متی تیسوت در این مقاله با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق وب سایت saatesaeid.com در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *