تاریخچه برند

تاریخچه برند ساعت ادیفایس EDIFICE

تاریخچه ادیفایس

می‌دانیم که ساعت به عنوان یک اکسسوری بسیار جذاب و تاثیرگذار در تیپ و استایل مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید یک اکسسوری فوق العاده زیبا و پر ابهت داشته باشید می توانید ساعت ادیفایس را انتخاب کنید. ساعت ادیفایس از ساعت های هوشمند برند کاسیو می باشد که البته به دلیل اینکه هوشمند بودن، بسیار گسترده است می توان به ساعت ادیفایس لقب نیمه هوشمند را داد. در این مقاله همراه ما باشید تا با تاریخچه برند ساعت ادیفایس Edifice بیشتر آشنا شویم.

تاریخچه برند ساعت ادیفایس

ساعت ادیفایس کاسیو یکی از محصولات پرفروش و محبوب این شرکت ژاپنی است. تاریخچه ساعت ادیفایس کاسیو به سال 1974 بازمی‌گردد. زمانی که شرکت کاسیو برای اولین بار ساعت دیجیتال را با نمایشگر LED معرفی کرد. این ساعت به نام Casiotron شناخته شد و همچنان در بازار وجود دارد.

در سال 1983، کاسیو ساعت ادیفایس را معرفی کرد. این ساعت با طراحی جدید، قابلیت‌های بیشتر و نمایشگر LCD با کیفیت بالا، به عنوان یک ساعت هوشمند و پیشرفته شناخته شد. در آن زمان، ساعت ادیفایس با قابلیت‌های جدید مانند تقویم، تایمر، تنظیم صدا و غیره، بسیار پرطرفدار شد.

در دهه 1990، کاسیو به ساعت ادیفایس تکنولوژی جدیدی به نام “Wave Ceptor” اضافه کرد. این تکنولوژی به ساعت ادیفایس امکان تنظیم خودکار زمان با استفاده از سیگنال‌های رادیویی فراهم می‌کند. این قابلیت به کاربران این ساعت اجازه می‌دهد تا همیشه به زمان دقیق دسترسی داشته باشند. در ادامه، کاسیو ساعت ادیفایس را با قابلیت‌های بیشتر و طراحی مدرن‌تر به بازار عرضه کرد. این ساعت‌ها دارای صفحه نمایش بزرگ و شفاف با نور پس‌زمینه، قابلیت‌های بسیاری مانند تایمر، زمان‌سنج، تقویم، زنگ‌هشدار و موارد بسیار دیگر، بودند. از آن زمان تاکنون، ساعت ادیفایس کاسیو با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته، همچنان یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند در جهان است.

برند ادیفایس

ساعت ادیفایس اورجینال

درباره ساعت مچی ادیفایس بدانید

ادیفایس یک برند ساعت تولید شده توسط شرکت ژاپنی لوازم الکترونیکی Casio است. ساعت های Edifice برای جذب خریداران حرفه ای طراحی شده اند. این ساعت‌ها عملکردهای متعددی دارند، از شماره‌گیری‌های متعدد گرفته تا ساعت جهانی و چند زنگ می تواند امکانات ویژه و خاص آن باشد. اما امکانات این ساعت حرفه ای و هوشمند به همین جا ختم نمی شود. در ادامه این مطلب حتما از ویژگی های این ساعت ژاپنی فوق العاده خواهیم گفت.

ویژگی ساعت Edifice

از ویژگی های ساعت کاسیو ادیفایس می توان به وجود چراغ ال ای دی، کنترل رادیویی، دسترسی هوشمند و قابلیت تحمل فشار آب تا ۱۰ اتمسفر و قابلیت سنجش سرعت اشاره داشت. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی های ساعت مچی ادیفایس بیشتر آشنا شویم.

ساعت‌های Edifice از کرنوگراف اولیه تا مدل‌های پیشرفته‌تر با حرکات کامپیوتری‌تر متغیر هستند. بسیاری از ساعت‌های Edifice از Tough Solar، نام تجاری کاسیو برای باتری‌های خورشیدی استفاده می‌کنند. مدل‌های پیشرفته‌تر «گیرنده‌های موج» هستند که می‌توانند خود را با ساعت‌های اتمی از طریق امواج رادیویی کالیبره کنند.

برخی از مدل ها دارای اتصال بلوتوث هستند که آنها را قادر می سازد از طریق تلفن هوشمند نظارت شوند و داده های کرنوگراف را به اشتراک بگذارند. نمایش ساعت‌ها در محدوده Edifice از یک نمایشگر کاملا آنالوگ تا یک نمایشگر ترکیبی از نمایشگرهای آنالوگ و دیجیتال (همچنین Ana-Digi) متغیر است.

ساعت فلزی

ساعت فلزی ادیفایس

وجود چراغ ال ای دی در ساعت کاسیو ادیفایس

برای استفاده راحت و آسان از ساعت مچی معمولاً یک چراغ ال ای دی برای دید بهتر در شب و استفاده در محیط های کم نور و تاریک وجود دارد. میتوان صفحه را با نور زیاد به طور فوق‌العاده‌ای روشن کرد.  ساعت های ادیفایس دارای چراغ ال ای دی هستند که دیده بهتری را در شب برای کاربران ایجاد می‌کنند.

کنترل رادیویی ساعت ادیفایس

از دیگر ویژگی های ساعت برند ادیفایس Edifice کاسیو کنترل رادیویی آن است این ساعت ها دارای یک آنتن کوچک هستند که با اخذ سیگنال رادیویی می توانند تنظیم دقیق زمان را ایجاد کنند. در ساعت های ادیفایس پس از آنکه تنظیم در منطقه زمانی انجام شد همیشه زمان محلی را به طور دقیق نشان میدهند.

شارژ خورشیدی ساعت های ادیفایس Edifice

یکی از کاربردی ترین و منحصر به فرد ترین تکنولوژی ها در برند ساعت ادیفایس، شارژ با نور خورشید می باشد. سیستم شارژ خورشیدی یا همان سیستم سولار به گونه ای است که می توان لامپ های مهتابی را نیز به انرژی برای عملکرد ساعت تبدیل نمود. یعنی می توان به وسیله نور و بدون احتیاج به باتری ساعت مچی برند ادیفایس را شارژ نمود.

EDIFICE

ساعت EDIFICE

مزیت خرید ساعت برند ادیفایس Edifice

خوب است در این مطلب با عنوان تاریخچه برند ساعت ادیفایس Edifice به مزیت خرید این ساعت مدرن و پیشرفته هم اشاره شود. اگر قصد خرید ساعت درجه یک و با کیفیت از متریال مقاوم ساخته شده است را دارید به شما ساعت های مجموعه ادیفایس از ساعت های برند کاسیو ژاپنی پیشنهاد می شود.

ساعت های ادیفایس با توجه به امکانات و کیفیتی که دارند، قیمت مقرون به صرفه ای دارند و یکی از مزیت های خرید این محصول، قیمت مناسب آن با توجه به دوام بالا و وجود تکنولوژی پیشرفته در ساخت آن میباشد. برند ساعت ادیفایس Edifice دارای طول عمر زیاد هستند و برای استفاده روزانه و یا برای مراسم های رسمی نیز کاربرد دارد این ساعت های مردانه از کیفیت خوبی برخوردار هستند و پاسخگوی نیازهای شما عزیزان خواهند بود.

سوالات متداول تاریخچه ساعت برند ادیفایس Edifice
  1. ساعت های برند ادیفایس از مجموعه ساعت های کدام برند است؟
    ساعت برند ادیفایس Edifice  از مجموعه ساعت های برند کاسیو می باشد.
  2. ساعت برند ادیفایس برای چه استایلی مناسب هستند؟
    ساعت مردانه ادیفایس هم برای استایل اسپرت و هم کلاسیک استفاده می شود.
  3. ساعت های ادیفایس برای اولین بار با چه ویژگی معرفی شدند؟
    ساعت دیجیتال ادیفایس با نمایشگر LED معرفی شدند.
ادیفایس

خرید ساعت مچی ادیفایس

در نهایت

در انتهای مطلب تاریخچه ساعت برند ادیفایس Edifice اشاره می شود که برای خرید ساعت مچی اینترنتی بهتر است از فروشگاه اینترنتی ساعت مچی معتبر اقدام نمایید تا ساعت مچی برند و اصل را با گارانتی و ضمانت پس از فروش تحویل بگیرید.

اگر به دنبال ساعت با استایل کلاسیک و اسپرت هستید می توانید از مجموعه کالکشن ادیفایس انتخاب فوق العاده ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *