تاریخچه برند

تاریخچه برند ساعت پیر ریکاد PIERRE RICAUD

برند پیر ریکاد

اگر قصد خرید بهترین ساعت دیجیتال را از سایت های معتبر خرید ساعت مچی دارید و علاقه مند به ساعت مچی های برند پیر ریکاد می باشید با ما همراه باشید تا کمی درباره تاریخچه برند ساعت پیر ریکاد PIERRE RICAUD برایتان بگوییم و شما را بیشتر با این برند آشنا کنیم.

تاریخچه برند ساعت پیر ریکاد PIERRE RICAUD

برند پیر ریکاد از مدرن ترین و پیشرفته ترین مدل های ساعت مچی در دنیای ساعت است که همواره در تولید و ساخت، ساعت مچی های اسپرت، کلاسیک از طراحی های خاصی استفاده می کند.

در واقع طراحان این برند در زمان ساخت به تمام جزئیات توجه ویژه ای دارند و از سبک های مدرن و جدیدترین روند طراحی برای ساخت ساعت مچی پیروی می کنند. این برند پرطرفدار در اواخر دهه 90 تواست نام تجاری خود را به ثبت برساند و هدف طراحان ساعت پیر ریکاد ارائه ساعت مچی های ارزان قیمت، کاربردی و با کیفیت بود که وارد بازار کردند.

با پیشرفت تکنولوژی و همکاری جمعی شرکت MAKK Uhrenshop که یک شرکت آلمانی بود و به نوعی فروشنده رسمی برند ساعت سوئیسی Adriatica نیز به شمار می آمد با Pierre Ricaud یک برند فرانسوی تحت همین نام ایجاد شد که بهترین طراحان فرانسوی برای ساخت و تولید ساعت مچی های بینظیر را در اختیار داشتند و توانستند جایگاه ویژه ای را در دنیای ساعت به خود اختصاص دهند.

ساعت استیل زنانه

ساعت استیل زنانه پیر ریکاد

ویژگی های ساعت PIERRE RICAUD

برخی از ویژگی‌های ساعت مچی های برند پیر ریکاد عبارت‌اند از:

  • مقاومت و دوام بالا
  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت
  • قیمت‌های رقابتی
  • قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های به روز

ساعت های زنانه برند پیر ریکاد

مجموعه ساعت های زنانه این برند دارای طراحی های بسیار تمیز و متفاوت می باشد. این مجموعه با کریستال های بسیار زیبا طراحی شده اند. برخی از ساعت های زنانه این برند دارای طراحی مینیمالیستی می باشند. استیل ضد زنگ در بیشتر ساعت های این برند استفاده شده است. از همه مهمتر اینکه تمامی ساعت های زنانه برند پیر ریکاد دارای موتور کوارتز می باشند و از دقت و اطمینان بالایی برخوردار هستند.

ساعت های مردانه برند PIERRE RICAUD

در رابطه با ساعت های مردانه این برند باید بگوییم که ترکیبی از زیبایی و سبک ورزشی می باشند که در ساخت و طراحی آن ها از مواد ضد زنگ و تیتانیوم استفاده شده است. صفحات ساعت های پیر ریکاد با بلورهای معدنی یا یاقوت کبود محافظت می‌شوند. این ساعت‌ها مجهز به موترر برند سیتیزن Citizen یا سیکو هستند.

ساعت مردانه

خرید ساعت مردانه

معرفی ساعت دیجیتال پیرریکاد در سایت سعید

بارها در مقالات مختلف اشاره کرده ایم که برای خرید ساعت اصل و اورجینال از هر برندی بهترین کار این است که خرید خود را از سایت های معتبر خرید ساعت مچی انجام دهید. ساعت سعید یکی از مجموعه سایت هایی است که با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش ساعت های اورجینال و اصل فعالیت دارد و سعی کرده است تا به امروز پرفروش ترین و به نام ترین برندهای ساعت مچی را به مشتریان خود ارائه دهد.

در این بخش از مقاله مربوط به تاریخچه برند ساعت پیر ریکاد PIERRE RICAUD قصد داریم تا مجموعه ای از بهترین، پرفروش ترین و محبوب ترین ساعت های این برند که می توانید با مشورت و راهنمایی که قبل از خرید توسط مشاوران ما دریافت می کنید با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید به شما معرفی کنیم.

  • ساعت استیل زنانه پیر ریکاد مدل511FQ
  • ساعت مردانه پیر ریکاد مدلW214QF
  • ساعت زنانه پیر ریکاد مدل9214Q
  • ساعت استیل مردانه پیر ریکاد مدل5155QF
  • ساعت زنانه پیر ریکاد مدل5113Q
  • ساعت مردانه پیر ریکاد مدل5114CH
  • ساعت زنانه پیر ریکاد مدل5147Q
pierre ricaud

ساعت pierre ricaud

قیمت ساعت PIERRE RICAUD

قیمت ساعت پیر ریکاد به دلایل مختلفی متفاوت است. این ساعت، یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های دنیاست که با قیمت‌های گوناگون در بازار عرضه می‌شود. قیمت این ساعت با توجه به مدل، جنس و خصوصیات آن متفاوت است.

از جمله خصوصیاتی که قیمت ساعت پیر ریکاد را تحت تأثیر قرار می‌دهد، می‌توان به جنس بدنه، مواد استفاده شده در ساخت، صفحه نمایش، سازگاری با فعالیت‌های روزانه و همچنین پیچیدگی و دقت در ساخت اشاره کرد. همچنین، برند ساعت پیر ریکاد نیز یکی از عوامل تعیین کننده قیمت آن است. این برند، یکی از برندهای مشهور و معروف در دنیای ساعت سازی است که با کیفیت و طراحی خاص خود، همواره مورد توجه علاقه‌مندان به ساعت قرار گرفته است.

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه پیر ریکاد

سوالات مربوط به تاریخچه برند ساعت پیر ریکاد PIERRE RICAUD

  1. ساعت‌های مردانه Pierre Ricaud چند مدل می باشند؟
    مدل‌های کلاسیک با بدنه‌های نازک برای یک ترکیب عالی همراه با لباس رسمی، ساعت‌های اسپرت با کورنوگراف و بندهای لاستیکی.
  2. کشور سازنده موتور ساعت مردانه پیر ریکاد مدل P60026.R1R4QF کدام کشور است؟
    کشور سازنده ژاپن است.
  3. ساعت زنانه پیر ریکاد مدل P22013.5143Q در برابر آب چقدر مقاوم است؟
    مقاومت در برابر آب این مدل ساعت پیر ریکاد تا 3ATM می باشد.
در نهایت

امیدواریم آنچه تحت عنوان تاریخچه برند ساعت پیر ریکاد PIERRE RICAUD در این مطلب در اختیارتان قرار داده ایم برایتان مفید بوده باشند. شما دوستان علاقه مند به ساعت مچی های این برند می توانید برای اطمینان بیشتر از سایت های معتبر خرید ساعت مچی که مد نظرتان می باشد را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *