تاریخچه برند

تاریخچه برند ساعت دی وان میلانو

برند دی وان میلانو

از جمله برندهای ساعت ایتالیایی که با وجود قدمت بسیار طولانی هنوز که هنوزه توانسته است طرفداران خاص خود را داشته باشد ساعت دی وان میلانو است که در مقاله امروز قصد داریم تا کمی در رابطه با تاریخچه برند ساعت دی وان میلانو با شما صحبت کرده و از ویژگی های این ساعت ایتالیایی برایتان بگویید.

تاریخچه کوتاه از برند ساعت دی وان میلانو

برند دی وان میلانو برای اولین بار در سال 2013 میلادی در ایتالیا و بعد از آن در میلان تاسیس شد. این برند در طی فعالیت های خود دو سال پس از تأسیس دفتر مرکزی خود را به شهر دبی کشور امارات نیز انتقال داد.

برند دی وان میلانو از جمله ساعت های دیجیتالی و برندهای تولید کننده ساعت ایتالیایی است که سالهای بسیاری از قدمت او می گذرد و توانسته به خاطر طراحی و استفاده از متریال های درجه یک در ساخت ساعت مچی های متنوع خود همچنان در بازار دنیای ساعت طرفداران خاص خود را داشته باشد. بیشترین زمینه فعالیت برند دی وان میلانو تولید ساعت مچی های مردانه در سبک های کلاسیک با موتورهای کوارتزی اتوماتیک است.

ساعت کلاسیک مردانه

ساعت کلاسیک مردانه اصل

ویژگی های کلی ساعت مچی برند دی وان میلانو

اگر از علاقه مندان به خرید ساعت های برند ایتالیایی باشید و به خوبی با ساعت های دی وان میلانو آشنایی داشته باشید می دانید که در کالکشن های ساعت های این برند ساعت ها با قاب های مربعی و گرد بیشتر ظاهر شدند و دارای یک طراحی ساده و منحصر به فرد می باشد.

از جمله ویژگی‌های ساعت دی وان میلانو که در این بخش از مقاله مربوط به تاریخچه برند ساعت دی وان میلانو می خواهیم به آن ها اشاره کنیم، این است که برند ایتالیایی اصل می باشند، برای آقایان مناسب است، نوع موتور کوارتز و اتوماتیک می باشد، تا 50 متر مناسب برای استحکام در زیر آب است، جنس شیشه آن مینرال با مقاومت مناسب، جنس بدنه استیل ضد زنگ، شکل هندسی قاب آن ترکیبی از گرد و مربعی شکل است و برای استایل های فشن و کلاسیک بهترین گزینه است.

نکات مهم برای خرید ساعت دی وان میلانو

چنانچه قصد خرید ساعت ایتالیایی از برند دی وان میلانو را دارید قبل از هر اقدامی برای خرید یک سری نکات را در نظر داشته باشید. با آشنایی و اطلاعاتی که از تاریخچه برند ساعت دی وان میلانو بدست آورده اید شاید در نگاه اول خرید ساعت کار چندان سختی نباشد و به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید.

اما زمانیکه به فروشگاه های ساعت مراجعه می کنید و با انواع مدلهای مختلف از برندهای متنوع مواجه می شوید خواهید فهمید که خرید ساعت خیلی هم کار ساده و آسانی نیست. بنابراین برای اینکه یک ساعت اورجینال و باکیفیت را بتوانید تهیه کنید نیاز است که به این نکات توجه داشته باشید.

  1. اول از همه اینکه نیاز است بدانید کالکشن ها و مدل های ساعت دی وان میلانو اصل و بسیار متنوع می باشند پس حتماً استایل و میزان بودجه ای که دارید را هنگام انتخاب مدل ساعت مچی در نظر داشته باشید.
  2. از آنجایی که همیشه مدلهای فیک و تقلبی ساعت ها بسیار زیاد می باشد پس حتماً در زمان خرید دقت کنید که ساعت اصل را شناخته و ساعتی که می خواهید بخرید را با اطلاعات مندرج در سایت اصلی برند دی وان میلانو تطبیق دهید.
  3. پیشنهاد ما این است که حتماً خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه‌های حضوری معتبر انجام دهید
ساعت کلاسیک

ساعت مردانه

مجموعه ساعت های مردانه دی وان میلانو در سایت سعید

در این بخش از تاریخچه برند ساعت دی وان میلانو قصد داریم تا بهترین ساعت مچی های مردانه این برند که در سایت سعید موجود می باشد و برای خرید می توانید از مشاوره و راهنمایی همکاران ما استفاده کنید را به شما معرفی کنیم.

  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-CLRJ01
  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-DVRJ02
  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-ATBJ11
  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-CHBJ09
  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-CHBJ11
  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-ATRJ10
  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-DVRJSH
  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-CLRJ05
  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-CHBJ08
  • ساعت مردانه دی وان میلانو مدل D1-CLRJ02
ساعت زنانه

ساعت زنانه دی وان میلانو

قیمت ساعت دی وان میلانو

به طور کلی باید بگوییم که با توجه به کیفیت درجه یک و متریال های مرغوبی که برند دی وان میلانو برای ساخت ساعت ایتالیی استفاده کرده است و همچنین به خاطر طراحی خاص و منحصر به فردی که ساعت های این برند دارند خوشبختانه دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای می باشند.

کالکشن هاس این ساعت ایتالیایی بسیار متنوع و مختلف می باشد و شما با هر سلیقه ای که داشته باشید به راحتی می توانید از میان آنها ساعت مچی مورد نظر خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که نوع و مدل ساعت از عواملی هستند که می توانند بر قیمت نهایی ساعتی که قصد خرید آن را دارید تاثیر بگذارند.

سوالات مربوط به تاریخچه برند ساعت دی وان میلانو

  1. کمپانی ساعت سازی دی وان میلانو در چه سالی تاسیس شد؟
    کمپانی ساعت سازی دی وان میلانو در سال 2013 و در  در هفته مد میلان ایتالیا تاسیس شد.
  2. برند ایتالیایی دی وان میلانو توسط چه کسی اداره می شود؟
    توسط شخصی به نام داریو اسپالونه
  3. ساعت های برند ایتالیایی دی وان میلانو در چند کشور جهان به فروش می رسند؟
    ساعت های تولید شده این کمپانی در بیش از 28 کشور دنیا از جمله ایران به فروش می رسد.
ساعت فازی مردانه

خرید ساعت مردانه فلزی دی وان میلانو

در نهایت

امروز سعی کرده ایم تا به تاریخچه برند ساعت دی وان میلانو، ویژگی ها این ساعت ایتالیایی و نکاتی که باید در زمان خرید ساعت برند دی وان میلانو به آن توجه داشته باشیم اشاره ای کنیم. همچنین به چند مورد از ساعت های مردانه این برند ایتالیایی که می توانید از مجموعه ساعت سعید خریداری کنید هم اشاره کردیم. امید است که موارد عنوان شده در این مطلب برایتان مفید بوده باشند و شما را در خرید ساعت مورد نظرتان راهنمایی کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *