نکات کاربردی

تشخیص ساعت اصل و فیک

تشخیص ساعت اورجینال

آنچه که باید در زمان خرید ساعت سوئیسی، ژاپنی، آمریکایی و… به آن توجه زیادی داشته باشید اصل و اورجینال بودن آن ها است. این روزها فیک و های کپی بودن برندهای تولید کننده ساعت بسیار زیاد می باشند و به همین خاطر اغلب دوستان نمی دانند که چطور باید یک ساعت اصل را از فیک آن تشخیص دهند. ما امروز تصمیم گرفته ایم که شما را با چند نمونه از راه ها و روش هایی که به تشخیص ساعت اصل و فیک کمک می کنند آشنا کنیم. با سایت خرید ساعت تیم سعید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ساعت زنانه اصل

خرید ساعت زنانه اورجینال

نکاتی برای تشخیص ساعت اصل و فیک

همانطور که می دانید این روزها باید برای خرید ساعت از برندهای مختلف کمی محتاط عمل کنید زیرا که مدل های فیک آن ها بسیار زیاد می باشد. این احتمال وجود دارد که شما دوستان عزیز بدون آگاهی و اطلاعات دقیق درباره ساعت سوئیسی که قصد خرید آن را دارید انتخابی انجام دهید و هزینه ای بسیار زیادی بپردازید، اما بعدها متوجه شوید که ساعتی که خریداری کرده اید یک ساعت فیک بوده است نه اصل.

از این رو اطلاع داشتن از روش های تشخیص ساعت اصل و فیک می تواند به شما در زمان خرید ساعت کمک زیادی کند. خب، خیلی از شما دوستان عزیزی که قصد خرید ساعت اصل را دارید ممکن است که این امکان را نداشته باشید که به نمایندگی های معتبر برند مورد نظرتان مراجعه کنید و به آن ها دسترسی نداشته باشید. پس، با توجه به این مسئله که شما می خواهید مبلغ زیادی را بابت خرید ساعت اصل بپردازید طبیعی است که نگران باشید که ساعتی که می خرید اصل است یا یک ساعت تقلبی است؟!

اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا ما، در این مقاله برایتان خواهیم گفت که چطور می توانید ساعت اصل را از ساعت فیک به راحتی تشخیص دهید.

ساعت مچی اصلی

خرید ساعت اورجینال مردانه

جدیدترین روش های تشخیص ساعت اصل و فیک

در این بخش می خواهیم شما را با روش هایی آشنا کنیم که درصد خطا در آن ها کم است یا اصلا وجود ندارد و به راحتی می توانید ساعت ژاپنی، ساعت سوئیسی که دوست دارید را از سایت خرید ساعت انجام دهید.

شاید با خودتان بگویید که تشخیص ساعت اصل و فیک کار سخت و دشواری است. لازم است بدانید که اگر اطلاعات کاملی در این مورد داشته باشید این کار برایتان اصلا سخت نخواهد بود.

  • خرید از فروشگاه های معتبر
  • توجه به موتور ساعت مچی
  • گارانتی بین المللی و رفرنس ساعت
  • از طریق امکانات ساعت مچی
ساعت اورجینال

ویژگی ساعت اورجینال

خرید از فروشگاه معتبر

اولین راه برای تشخیص ساعت اصل و فیک خرید از سایت خرید ساعت معتبر و شناخته شده می باشد. فروشگاه ها و سایت هایی معتبر زیادی هستند که عرضه کنند برندهای ساعت سوئیسی، ساعت ژاپنی، آمریکایی و… می باشند. دقت داشته باشید که فروشگاه و سایت هایی هم هستند که ساعت فیک زیادی دارند بنابراین ترجیحا به سراغ چنین فروشگاه هایی نروید. پس، در انتخاب سایت و فروشگاهی که قصد خرید ساعت از آنجا را دارید دقت زیادی داشته باشید.

توجه به موتور ساعت مچی

راه تشخیص بعدی، توجه به موتور ساعت مچی مورد نظر می باشد. خیلی از ساعت ها هستند که طراحی آن ها به گونه ای است که به راحتی می توانید موتور آن ها را مشاهده کنید و از اصل یا فیک بودن ساعت خود مطمئن شوید.

شاید خیلی از شما دوستان عزیزی که قصد خرید ساعت مچی اصل را دارید ندانید که موتور ساعت 51 درصد از ساختار ساعت را به خود اختصاص داده است. شاید ظاهر ساعتی که انتخاب می کنید به بهترین شکا توسط افراد سودجو قابل کپی کردن باشد اما موتور ساعت اصلا به هیچ وجه قابل کپی شدن نیست.

زیرا هزینه ای که باید برای این کار پرداخت شود بسیار زیاد می باشد. به همین خاطر است که نوتور ساعت مچی را نمی توان تحت هیچ شرایطی کپی کرد. ساعت های اصل با توجه به موتور به کار رفته در آن ها قیمت بسیار بیشتر از ساعت های فیک دارند.

ساعت اصلی

ساعت مردانه فلزی اصل

گارانتی بین المللی و رفرنس ساعت

تمام ساعت‌های مچی اصل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بین المللی هستند. گارانتی‌ها انواع مختلفی نسبت به هر برند دارند. بعضی برندها گارانتی سه ساله، بعضی یک ساله و بعضی ده ساله دارند.

به خاطر داشته باشید که اگر ساعتی که خریداری می کنید دارای کارت گارانتی معتبر باشد بدون شک رفرنس ساعت نیز دارد. برای اطمینان از خرید خود حتما رفرنس ساعت را در اینترنت چک کنید.

تشخیص ساعت اصل از فیک از طریق امکانات ساعت مچی

اما، آخرین روش برای تشخیص ساعت اصل و فیک ساعت سوئیسی و ساعت ژاپنی توجه داشتن به امکانات ساعت انتخابی است. ساعت های اصل بخوبی تمام امکاناتشا کار می کند. در طراحی و ساخت ساعت های اصلی از عقربه های اضافه استفاده نشده است و هر عقربه به زیبایی در ساعت قرار داده شده است. از مهم ترین امکانات ساعت مچی که باید در زمان خرید به آن ها توجه داشته باشید تا متوجه اصل یا فیک بودن آن ها شوید موارد زیر می باشند.

  1. عقربه‌های ساعت
  2. شارژ خورشیدی و کرونومتر و کرونوگراف
  3. ظاهر ساعت مچی(صفحه قلب باز و یا اسکلتون)
ساعت مردانه اورجینال

خرید ساعت مردانه اورجینال

سوالات مربوط به تشخیص ساعت اصل و فیک

1-آیا ساعت های تقلبی شماره سریال دارند؟

هر ساعت لوکس یک شماره سریال منحصر به فرد برای شناسایی آن دارد، اما اکثر ماکت ها یک شماره سریال با بسیاری از ماکت های دیگر مشترک دارند زیرا حکاکی روی هر یک زمان بر و پرهزینه است.

2-تفاوت بین ساعت اورجینال و فیک چیست؟

به دلیل کیفیت مواد، ساعت‌های اصلی نسبت به ساعت‌های کپی سنگین‌تر هستند، زیرا از مواد ارزان‌تری استفاده می‌کنند. با این حال، یک استثنا در این مورد، زمانی است که برندهای ساعت های سطح بالا از موادی مانند تیتانیوم برای تولید ساعت های فوق سبک استفاده می کنند

3-آیا حکاکی لوگو یا آرم پشت صفحه ساعت به تشخیص اصل و فیک بودن ساعت کمک می کند؟

با یک سرچ کوتاه در اینترنت، می‌توانید دریابید که کدام مدل دارای چه نوع حکاکی و در کجای ساعت است.

در نهایت اینکه

روش ها و راه های مختلفی برای تشخیص ساعت اصل و فیک وجود دارد که آگاهی داشتن از آن ها کمک زیادی به شما در زمان خرید ساعت مچی مورد نظرتان خواهد کرد. شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در این زمینه با مشاوران ما نیز ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *