مجله ساعت سعید

تشخیص ساعت مچی اصل

تشخیص ساعت اصل

با توجه به گسترش صنعت ساعت سازی و افزایش برندهای مختلف در این عرصه ممکن است شما به عنوان خریدار هنگام انتخاب و خرید ساعت مچی دچار سردرگمی شوید و نتوانید ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین ممکن است در اصل و یا غیراصل بودن ساعت مچی که انتخاب کرده اید دچار تردید شوید. در این مقاله قصد داریم چگونگی تشخیص ساعت مچی اصل را به شما آموزش دهیدم تا بتوانید ساعتی اصل و اورجینال تهیه کنید.

چرا باید ساعت مچی اصل بخریم؟

این روزها به دلیل بالا رفتن ارز در کشور اجناس و برندهای اورجینال بسیار گران قیمت شده اند و همین موضوع دلیلی شده تا احناس غیراورجینال(fake) در بازار ایران زیاد شوند.

ساعت هم جزء کالاهایی است که از این موضوع مصون نبوده. اگر سری به بازار بزنید خواهید دید طرفداران ساعت‌های فیک بسیار زیاد است و افراد متعددی از این فروشگاه‌ها خرید میکنند. ساعت سعید از جمله فروشگاه هایی است که در طی 30 سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه فروش ساعت هرگز کالای غیراصل نداشته و همین موضوع باعث شده تا افراد با خیال راحت از این فروشگاه خرید کنند.

خرید ساعت اصل

خرید ساعت مچی اصل

آیا ساعت فیک ارزش خریدن دارد؟

تصور اشتباهی که بین عموم مردم صورت گرفته، این موضوع است که ساعت‌های فیک قیمت بسیار پایینی دارند. که البته با اندکی تحقیق متوجه می‌شوید اینگونه نیست و حتی شما باید مبلغ زیادی برای خرید ساعت غیراورجینال بپردازید. که عملا ممکن است برای شما 1-2 ماه بیشتر کار نکند. چرا که گارانتی ندارد و اگر ساعت شما از کار بیافتد باید آن را رها کنید و به سراغ خرید ساعت دیگری بروید.

ساعت فیک

ساعت فیک نخریم

ساعت از جمله کالاهایی است که نیاز حتمی به گارانتی و خدمات پس از فروش دارد و اگر شما ساعت فیک خریداری کنید از این موضوع بی نصیب می‌مانید. تصور کنید ساعت غیراورجینالی باقیمت 1،500،000 تومان خریداری کرده اید. که البته این مبلغ قابل توجه است. پس از گذشت چند ماه متوجه می‌شوید که ساعت شما از کار افتاده است.

در ابتدا تصور می‌کنید که حتما باطری ساعت از کار افتاده است. برای تعویض باطری هزینه‌ای حدود 50،000 تا 100،000 تومان می‌پردازید. اما متوجه می‌شوید که بازهم ساعت شما کار نمی‌کند. در این مرحله نیاز به گارانتی و خدمات پس از فروش کاملا حس می‌شود.

اما چون شما ساعت فیک خریداری کرده‌اید نمی‌توانید از این ویژگی بهره‌مند شوید و مجبورید دیگر از ساعت استفاده نکنید و مجددا برای خرید ساعت هزینه بپردازید.

پس بهتر است که از ابتدا ساعت اصل و همراه با گارانتی و کارت ضمانت تهیه کنید که بتوانید در صورت لزوم از آن استفاده کنید. تا اینجا یکی از دلایل و شاید اصلی‌ترین دلیل خرید ساعت اصل را برای شما توضیح دادیم.

چگونگی تشخیص ساعت مچی اصل

اهمیت و لزوم خرید ساعت اصل را برای شما به تفصیل توضیح دادیم. خال این سوال پیش می‌آید که چگونه ساعت اصل را از غیر اصل تشخیص دهیم؟ زیرا این کار بسیار دشوار است و حتی در بعضی موارد برای ساعت فروش‌های با تجربه نیز تشخیص ساعت اصل از غیر اصل بسیار سخت و دشوار است.

در ابتدا باید بدانید اگر قصد خرید ساعت اصل را دارید حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. چرا که فروشگاه‌هایی با سابقه طولانی هرگز از اعتماد مشتری سواستفاده نمیکنند و شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها خرید کنید.

راه‌های تشخیص ساعت اصل

  • خرید از فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز صنف ساعت.
  • بررسی کارت گارانتی ساعت.
  • چک کردن رفرانس ساعت در سایت اصلی آن برند.
  • داشتن پاکت و جعبه اورجینال
  • تحقیق در مورد برند و مدل ساعت
  • و…
هشدار

هشدار برای خرید ساعت غیراصل

مراقب باشید

برخی از فروشگاه‌ها که البته معتبر هم نیستند کارتی به عنوان کارت خدمات پس از فروش و گارانتی به شما ارائه می‌دهند که مختص خود فروشگاه است و اثری از برند ساعت خریداری شده شما و نوشتن مدل بر روی کارت گارانتی نیست.

ساعت‌های چنین فروشگاه‌هایی معمولا غیراصل است و فروشنده قصد دارد با یک کارت جعلی به عنوان گارانتی و ضمانت شما را متقاعد به خرید کند. معمولا چنین فروشگاه‌هایی معتقد هستند که تمامی کالاهایی خود را ضمانت می‌کنند و برای همه اجناس خود خدمات پس از فروش دارند. که البته حقه و فریبی بیش نیست.

به عنوان مثال ممکن است مدتی بعد ساعت شما دچار مشکل شود و بخواهید به آن فروشگاه مراجعه کنید تا از خدمات پس از فروش ساعت استفاده کنید. اما در کمال ناباوری می‌بنید که فروشگاهی در کار نیست و شما مانده‌اید و یک ساعت خراب!!!

اما اگر شما ساعت را از فروشگاه‌های معتبر و همراه با کارت گارانتی خود برند خریداری کنید حتی اگر فروشگاه مربوطه نیز تعطیل شده باشد شما با مراجعه به سایر نمایندگی‌ها می‌توانید از گارانتی محصول خود استفاده کنید.

فروشگاه‌هایی هستند که هم کارت گارانتی خود محصول را به شما تحویل می‌دهند و هم کارت ضمانت و خدمات پس از فروش مختص فروشگاه خود را. خرید از چنین فروشگاه‌هایی این اطمینان را به شما میدهد که ساعت خریداری شده کاملا اصل است.

اطمینال از خرید ساعت اصل

ممکن است تمامی موارد بالا را در خصوص خرید ساعت اصل رعایت کرده‌اید اما هنوز در اصالت کالا شک دارید. حال چه باید بکنید؟ بهترین راه این است که به اتحادیه صنف مربوطه مراجعه کنید و از کارشناسان مربوطه بخواهید اصالت کالا را برای شما تایید کنند. البته به خاطر داشته باشید که وکیوم ساعت باید در حضور کارشناس باز شود تا ایشان مطمئن باشند دخل و تصرفی در ساعت صورت نگرفته است.

اگر کارشناس مربوطه عدم اصالت کالای خریداری شده شما را تایید کرد، مطمئن باشید که فروشگاه ساعت سعید طبق آیین نامه خود، هزینه ساعت خریداری شده به همراه تمامی هزینه‌هایی که صرف کرده‌اید تا این موضوع را به اثبات برسانید را به شما عودت خواهد داد. پس از ساعت سعید با اطمینان خرید کنید و نگرانی نداشته باشید.

ساعت سعید

خرید مطمئن از ساعت سعید

امتیازات ویژه ساعت سعید

همانطور که قبلا هم در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم ساعت سعید سابقه طولانی در امر فروش ساعت دارد و همواره درصد بسیار بالایی از رضایت مشتریان را داشته است. اما این درصد رضایت بالا از کجا صورت گرفته؟

  1. فروش ساعت‌های اصل و اورجینال
  2. برخورداری از کارشناسان حرفه‌ای در زمینه مشاوره و راهنمایی
  3. تضمین اصالت کالا
  4. تضمین بهترین قیمت
  5. خدمات پس از فروش
  6. خوش برخورد و دانش فراوان
  7. و…

ساعت سعید علاوه بر کارت گارانتی خود محصول به شما کارت خدمات پس از فروش فروشگاه خود را نیز ارائه می‌دهد که به وسیله آن شما می‌توانید از خدمات ویژه این مجموعه بهره‌مند شوید.

نتیجه‌گیری

یهتر است همیشه ساعت اصل و همراه با گارانتی خریداری کنید تا بتوانید در مواقع لزوم از گارانتی محصول بهره‌مندشوید. پیدا کردن فروشگاهی که بتوانید به آن اطمینان کنید مسلما کار سختی است. فروشگاه ساعت سعید با بیش از 30 سال سابقه در زمینه مشاوره و فروش ساعت می‌تواند مرجع خوبی برای خرید ساعت‌های اصل و همراه با گارانتی باشد.

از ساعت سعید با اطمینان خرید کنید. ساعت اصل را با قیمت مناسب بخرید و از خرید لذت ببرید.

سوالات پر تکرار شما

با توجه به زیاد شدن برندهای ساعت و افزایش فروشگاه‌های ساعت می‌توان گفت که خرید ساعت اصل کار سختی است. اما اگر به فروشگاه‌های معتبر مانند ساعت سعید مراجعه کنید و فروشنده و یا کارشماس کمک بخواهید می‌توانید به راحتی ساعت مورد نظرتان را خریداری کنید.

معمولا ساعت‌های غیراورجینال قیمت پایینی دارند چون متریال استفاده شده در این ساعت‌ها بسیار بی کیفیت است. اما گاهی ممکت است ساعت فیکی را با قیمت بالا نیز ببینید. که البته نمی‌توان گفت که حتما گیفیت بالایی دارد.

مسلما پاسخ به این سوال منفی است. شما نباید انتظار داشته باشید که ساعت‌های فیک گارانتی داشته باشند. و اتفاقا به دلیل همین عدم گارانتی و خدمات پس از فروش است که ما خرید آن را به شما توصیه نمی‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *