مجله ساعت سعید

معرفی ساعت سعید

فروشگاه ساعت سعید

در دنیای امروز که ساعت جز اصلی‌ترین اکسسوری ها به حساب می‌آید پیدا کردن و خرید یک ساعت اصل با قیمت مناسب بسیار مهم و حائز اهمیت است. با توجه به زیاد شدن ساعت‌های غیر اورجینال(fake) لازم است بدانید چگونه باید یک ساعت اصل خریداری کنید تا بتوانید سالیان طولانی از آن استفاده کنید بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود و یا کارایی نداشته باشد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مجموعه ساعت سعید بیشتر و بهتر آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی به این مجموعه اعتماد کنید و ساعت اصل با قیمت مناسب خریداری کنید.

مدیریت ساعت سعید

آقای هوشنگ و سعید دادوند

تاریخچه ساعت سعید

شاید جالب باشد بدانید ساعت سعید از چه تاریخی شروع به فعالیت کرده است و بنیانگذار این مجموعه فوق العاده حرفه‌ای چه کسی بوده است. پس با ما همراه باشید تا در این خصوص بیشتر صحبت کنیم.

ساعت سعید برای اولین بار در 4 مهرماه سال 1367 در شهر تاریخی و فرهنگی همدان فعالیت خود را آغاز کرد. موسس این مجموعه جناب آقای هوشنگ دادوند بودند که البته قبل از آغاز فعالیت مجموعه ساعت سعید سال‌های زیادی مشغول به فروش و تعمیرات تخصصی ساعت های اصل بودند. نام ساعت سعید برگرفته از نام فرزند ایشان جناب آقای سعید دادوند که تولد ایشان با تولد مجموعه ساعت سعید یکی است.

جناب آقای هوشنگ دادوند این موضوع را به فال نیک گرفتند و از سال 1367 فعالیت حرفه‌ای خود را با نام تجاری ساعت سعید در شهر همدان آغاز کردند. ایشان با تکیه بر:

  • دانش و آگاهی بسیار بالا در زمینه ساعت
  • صداقت در معرفی ساعت‌های اصل
  • اخلاق خوب و حرفه‌ای
  • قیمت‌های مناسب و اقتصادی
  • تنوع بسیار بالای محصولات
  • و…

به سرعت تبدیل به بهترین ساعت فروش شهر همدان و البته غرب کشور شدند. به گونه‌ای که از شهرهای مجاور و همسایه هم مشتریان بسیاری زیادی داشتند. با توجه به رونق کسب و کار و افزایش مشتریان نیاز به تاسیس شعبه دوم در این مجموعه به وجود آمد.

فروشگاه ساعت سعید شعبه1

ساعت سعید شعبه1

تاسیس شعبه دوم ساعت سعید

در سال 1390 شعبه دوم این فروشگاه در شهر همدان به مدیریت جناب آقای سعید دادوند افتتاح شد. تنوع ساعت‌های این فروشگاه به قدری زیاد بود که انتخاب را برای مشتریان بسیار سخت کرده بود و ترجیح می‌دادند تا از راهنمایی‌های مدیریت بهره‌مند شوند. برندهای موجود در شعبه دوم برای اولین بار به همدان آمده بود و تا قبل از آقای سعید دادوند هیچکس نمایندگی این برندها را نداشت.

دانش بالای آقای سعید دادوند در خصوص انواع ساعت‌ها باعث شد تا در سال 2014 از طرف کارخانه‌های مطرح ساعت سازی سوئیس(Switzerland) از ایشان دعوت شود تا با نحوه ساخت ساعت‌ها از نزدیک آشنا شوند. ایشان از جمله اولین ساعت فروش‌های ایران بودند که با ویزای بیزینس وارد کشور سوئیس شدند و کارخانه‌های ساعت سازی برندهای مطرح را از نزدیک مشاهده کردند.

بعد از گذشت 1 سال و در سال 2015 مجدد از ایشان دعوت به عمل آمد تا به عنوان ساعت فروش و ساعت شناس نمونه در ایونت بسیار مهم در سوئیس حضور پیدا کنند. به جرات میتوان گفت این موقعیت نصیب کمتر کسی می‌شود

بعد از بازگشت از این سفر و آشنایی هرچه بیشتر ایشان با ساعت‌ها و مکانیزم آن‌ها در سال 2016 آقای سعید دادوند تصمیم گرفتند که پیج اینستاگرام تاسیس کنند و علاوه بر فروش آنلاین به معرفی انواع ساعت‌ها بپردازند و اطلاعات خوب و مفیدی به افرادی که قصد خرید ساعت دارند ارائه دهند.

ساعت سعید شعبه2

فروشگاه ساعت سعید شعبه2

آغار به کار پیج ساعت سعید

همانطور که گفته شد پیج اینستاگرام ساعت سعید در سال 2016 شروع به فعالیت کرد و شاید جز اولین فروشگاه‌هایی بود که در آن زمان فروش آنلاین داشت که همین امر موجب شد تا مشتریان بسیار زیادی از سراسر کشور داشته باشند.

با توجه به بالا رفتن فالورهای پیج آقای سعید دادوند تصمیم گرفتند که فعالیت حرفه‌ای در زمینه فروش ساعت آنلاین داشته باشند و با همکاری یک تیم حرفه‌ای شروع به عکاسی از محصولات خود کردند. دغدغه اصلی این مجموعه عکاسی بسیار حرفه‌ای از محصولات بود تا مشتریان بتوانند به راحتی ساعت مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنند.

همان ساعتی را تحویل میگیرد که عکسش را می‌بینید، این شعار مجموعه ساعت سعید بوده از ابتدا تا کنون.

افتتاح ساعت سعید شعبه تهران

با افزایش تعداد فالورهای پیج و قوی شدن این مجموعه در زمینه فروش آنلاین ساعت اصل، آقای سعید دادوند تصمیم گرفتند در تهران یک دفتر مرکزی افتتاح کنند تا بتوانند تنواع بسیار زیادی از محصولات را پوشش دهند و همچنین سریع‌ترین ارسال به کل کشور را داشته باشند.

همزمان با افتتاح شعبه مرکزی تهران اقدام به راه‌اندازی سایت برای فروشگاه خود نیز کردند تا مشتریان با خیال راحت و بدون نگرانی بتوانند ساعت مورد نظر خود را خریداری کنند.

اکنون پیج اینستاگرام و سایت فروشگاه ساعت سعید از قوی‌ترین آنلاین شاپ‌ها در زمینه کاری خود است. اساس کار این مجموعه بر پایه فروش ساعت‌های اصل با قیمت مناسب است.

سعیددادوند در سوئیس

جناب آقای سعید دادوند

چرا از ساعت سعید بخریم؟

شاید این سوال هم برای شما پیش بیاید که با وجود تعدد فروشگاه‌های حضوری فروش ساعت چرا باید از یک سایت یا پیج اینستاگرام ساعت خریداری کنیم؟ پاسخ به این پرسش بسیار مهم و تاثیر گذار است.

ساعت سعید بیش از 30 سال سابقه در زمینه فروش ساعت دارد و با بهره‌گیری از مشاورین حرفه‌ای کمک می‌کند تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید. تیم مشاوره ساعت سعید 24 ساعت شبانه روز و 7 روزه هفته در خدمت شما مشتریان عزیز است. شما می‌توانید در خرید ساعت از تجربه و دانش این عزیزان بهره‌مند شوید.

ساعت سعید چه برندهایی دارد؟

ساعت سعید مجموعه‌ای کامل از برندهای روز دنیا را دارد و شما بدون محدودیت می‌توانید مدل و برند مورد نظرتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال برندهایی مانند

  1. دنیل کلین
  2. کرست
  3. نیوی فورس
  4. لی کوپر
  5. مینی فوکوس
  6. پیریکورد
  7. رومانسون
  8. سیکو
  9. کاسیو
  10. و…

را در مجموعه ساعت سعید ببینید و سفارش دهید. خیالتان از بابت اصل بودن اجناس این فروشگاه راحت باشد چرا که این فروشگاه علاوه بر مجوز دارای نماد الکترونیکی(اینماد) نیز می‌باشد.

نتیجه گیری

اگر از عاشقان ساعت هستید و دوست دارید بهترین ساعت‌ها را داشته باشید و از طرفی هزینه زیادی نیز نپردازید. پیشنهاد ما به شما خرید از ساعت سعید است. ساعت سعید با بیش از 30 سال تجربه در امر فروش ساعت همواره درصد بالایی از رضایت مشتریان را کسب کرده است.

 

سوالات پر تکرار شما

پاسخ به این سوال مثبت است و شما با فالو کردن پیج ساعت سعید در اینستاگرام می‌توانید به راحتی از ساعت‌های زیبا و جذاب این مجموعه سفارش دهید. البته توجه داشته باشید که حتما پیج درست را فالو کنید چرا که پیج‌های مشابه زیادی وجود دارد. همچنین لازم به یادآوری است که حجم پیام‌ها در اینستاگرام بسیار بالا است و ممکن است پیام شما دیر پاسخ داده شود. به همین جهت بهتر است که از طریق سایت خرید خود را ثبت کنید.

قطعا بله. چرا که مشاورین ساعت سعید 24 ساعته آماده رسیدگی و راهنمایی دادن به شما عزیزان هستند. حتی اگر قصد خرید ندارید و دوست دارید در مورد برندها و ساعت‌ها اطلاعات دقیقی داشته باشید ما آماده‌ام تا شما را راهنمایی کنیم.

خیر. ساعت سعید در طی بیش از 30 سال سابقه در امر فروش ساعت تا به امروز ساعت غیراورجینال به فروش نرسانده است و این یک از افتخارات مجموعه ما است که همیشه میگوییم ساعت اصل را با قیمت مناسب بخرید و از خرید لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *