معرفی بهترین برندها

معرفی 10 ساعت اسکاگن SKAGEN

ساعت اسکاگن

اگر قصد خرید ساعت ست زنانه و مردانه اورجینال و اصل را از سایت معتبر خرید ساعت مچی دارید با ما همراه باشید تا با معرفی 10 ساعت اسکاگن SKAGEN برای خرید یک ساعت زیبا و باکیفیت شما را راهنمایی کنیم.

معرفی ساعت اسکاگن SKAGEN

برند ساعت اسکاگن در سال 1989 میلادی توسط زوج دانمارکی تاسیس شد. Henrik و Charlotte Jors تاسیس کنندگان برند SKAGEN با مهاجرت کردن به کشور آمریکا توانستند به عنوان بهترین مدیرهای فروش در کار خود به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند و برند شخصی خود را راه اندازی کنند. این دو با معرفی ساعت های اسکاگن به مردم آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده و سعی کردند که این برند دانمارکی خود را وارد بازار ساعت های آمریکایی کنند.

طراحی زیبا و خلاقانه ای که ساعت های برند اسکاگن دارا بودند مورد توجه بسیاری از مردم آمریکا قرار گرفت و این زوج دانمارکی توانستند آروزی خود را محقق سازند و ساعت های خود را وارد بازار کنند.

نکته عطف برند اسکاگن زمانی بود که توانست خیلی زود در سراسر اروپا مسیر هموارتری را برای خود باز کند و در آلمان، انگلستان و هلند فروش بسیار خوبی داشته باشد. در ادامه با معرفی 10 ساعت اسکاگن SKAGEN، جدیدترین مدل های این برند باکیفیت را که می توانید آن ها را از سایت معتبر خرید ساعت مچی سعید تهیه کنید برایتان لیست خواهیم کرد.

مشخصات ساعت‌ SKAGEN

علاقه مندان و طرفداران ساعت ست کرنوگراف دار بد نیست بدانید که برند اسکاگن از جمله برندهای تولید کننده ساعت می باشد که اکثریت ساعت های آن قابلیت کرنوگراف را دارا می باشند  و از ظرافت و زیبایی خاصی نیز برخوردار هستند.

تولیدکنندگان ساعت اسکاگن هدفشان این بود تا همه سلیقه ها را پوشش داده و تنها برای گروه سنی خاصی اقدام به تولید ساعت مچی نکند. در واقع هدف اصلی آن ساخت و تولید ساعت مچی برای گروه های سنی مختلف با طراحی های متنوع بوده است.

ساعت هایی با بند چرمی و آلیاژهای مختلف فلزی که باعث خاص تر شدن ساعت های این برند دانمارکی شده اند. صفحه ساعت مچی های این برند اغلب گرد است و در سایزهای متنوعی طراحی شده اند. همچنین استیل ضد زنگی که بسیار هم طرفدار دارد در بند  قاب ساعت های برند اسکاگن استفاده شده است. اکثریت ساعت های این برند مناسب برای استفاده روزه می باشند و به راحتی هم خراب نمی شوند.

ساعت زنانه اسکاگن

خرید ساعت اسکاگن

جدیدترین ساعت مچی های برند اسکاگن در سایت سعید

حال که با تاریخچه کلی ساعت اسکاگن و مشخصات کلی آن آشنا شدید نوبت آن است که جدیدترین ساعت مچی های این برند را که با آسودگی خاطر از کیفیت و اورجینال بودن آن ها می توانید از سایت معتبر خرید ساعت مچی سعید تهیه کنید به شما معرفی کنیم.

  1. ساعت مچی مردانه اسکاگن مدل 233XXLSLB
  2. ساعت مچی زنانه اسکاگن مدل SKW2558
  3. ساعت مچی زنانه اسکاگن مدل SKW2666
  4. ساعت مچی مردانه اسکاگن مدل SKW6066
  5. ساعت مچی زنانه اسکاگن مدل SKW2382
  6. ساعت مچی مردانه اسکاگن مدل SKW6371
  7. ساعت مچی زنانه اسکاگن مدل 355SSGS
  8. ساعت مچی مردانه اسکاگن مدل SKW6078
  9. ساعت مچی زنانه اسکاگن مدل SKW2307
  10. ساعت مچی مردانه اسکاگن مدل SKW6331
ساعتمچی

ساعت اسکاگن

دلایل اصلی خرید ساعت ست برند اسکاگن

شاید برای خیلی از شما دوستانی که تصمیم به خرید ساعت ست دارید سوال باشد که چرا باید ساعت های برند اسکاگن را انتخاب کنیم. خب، در این بخش می خواهیم به چند دلیل اصلی که باعث ترغیب شدن شما برای خرید ساعت مچی های این برند می شود اشاره کرده و کمی درباره آن ها با شما صحبت کنیم.

  • طراحی‌های برنده‌ی جایزه
  • جنبش سوئیسی
  • ساده و مقرون به صرفه
  • قابلیت اتصال
طراحی‌های برنده‌ی جایزه

اولین دلیل اصلی برای اینکه افراد زیادی تمایل به خرید ساعت اسکاگن دارند طراحی های ساعت های این برند می باشد که برنده جایزه شده است. این برند توانست با طراحی ساعت مچی های خود با کد 2010 برنده جایزه «Red Dot» شود . این جایزه برای شناسایی طراحی های باکیفیت بالا می باشد که توسط کارشناسان برجسته به برند انتخابی اعطا می شود.

جنبش سوئیسی

دلیل بعدی این است که این برند از جنبش ژاپنی در ساخت و تولید بیشتر ساعت های خود استفاده کرده است اما ساعت مچی های مردانه و زنانه آن جنبش سوئیسی دارند. در حقیقت بیشتر ساعت مچی های این برند که در بازار موجود می باشند جنبش ساخت سوئیس داشته و با قیمت های بالاتری فروخته می شوند.

ساعت اسکاگن
ساده و مقرون به صرفه

مجموعه ساعت های ساده و مقرون به صرفه ای که توسط زوج دانمارکی ساخته و تولید می شوند با ظاهر کوچک و بندهای نازکی که دارند برای آن دسته از دوستانی مناسب است که به دنبال ساعت مچی های کم حجم و سبک می باشند.

قابلیت اتصال

اما آخرید دلیل قابلیت اتصال ساعت های اسکاگن می باشد. این برند از جمله برندهای تولید کننده ساعت مچی است که با خط اتصال به بازار ساعت های هوشمند وارد بازار شد.

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت اسکاگن SKAGEN

  1. ساعت مچی های برند اسکاگن در کدام کشور ساخته می شوند؟
    ساعت‌های اسکاگن در کارخانه‌ای در هنگ‌کنگ ساخته می شوند.
  2. ساعت اسکاگن زیر مجموعه کدام کارخانه تولید کننده ساعت مچی در دنیا می باشد؟
    زیرمجموعه‌های این گروه، به کارخانه‌ی فسیل در چین منتقل شده اند.
  3. علت شهرت برند اسکاگن چیست؟
    اسکاگن به عنوان برند ساعت‌های مچی با طرح‌های ساده و مینیمالیست شناخته شده است.

در نهایت

امیدواریم که با معرفی 10 ساعت اسکاگن SKAGEN توانسته باشیم به شما دوستان عزیز برای خرید ساعت مچی های خاص و بینظیر کمک کرده باشیم. برای کسب اطلاع از قیمت ساعت مچی های معرفی شده می توانید با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق وب سایت saatesaeid.com در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *