معرفی بهترین برندها

معرفی 10 ساعت اورسوئیس EVERSWISS پرطرفدار

برند everswiss

اگر قصد خرید ساعت سوئیسی از فروشگاه اینترنتی ساعت مچی را دارید اما نمی دانید کدام برند از ساعت های سوئیسی بهترین می باشند با ما همراه شوید تا با معرفی 10 ساعت اورسوئیس EVERSWISS پرطرفدار راهنمای شما باشیم.

تاریخچه ساعت اورسوئیس

افرادی که علاقه زیادی به برندهای مختلف ساعت مچی دارند به خوبی درباره تاریخچه آن ها اطلاعات دارند و نسبت به برندهای معروف و شناخته شده همچون ساعت اورسوئیسی اطلاعات کاملی دارند.

این برند در نیمه قرن 16 وارد صنعت ساعت سازی در جهان شد که بنیانگذار آن شخصی به نام ژان کالوین بود. وی به خاطر محدودیت های ایجاد شده در شغل قبلی خود که در رابطه با صنعت طلا و جواهر بود به صنعت ساعت سازی روی آورد. او توانست بین سال های 1509 تا 1530 اولین ساعت مچی های مینیاتوریز را وارد بازار کند. ساعت های سویسی دارای انواع مختلف با کاربردها و ویژگی های خاص و منحصر به فرد زیادی می باشند. اما آنچه باعث موفقیت این برند سوئیسی شد استفاده از متدها و تکنولوژی های روز در طراحی و ساخت ساعت مچی می باشد.

ساعت اورسوئیس

خرید ساعت مچی اورسوئیس

ساختار ساعت مچی های اورسوئیس

آنچه که نیاز است قبل از معرفی 10 ساعت اورسوئیس EVERSWISS پرطرفدار به آن اشاره ای مختصر داشته باشیم ساختار ساعت سوئیسی اورسویس می باشد. ساعت های ساخت این برند دارای بالاترین حد استاندارد کیفیت محصول می باشند زیرا که در ساخت و طراحی آن ها از فولاد ضد زنگ درجه بالا (316L) و کریستال یاقوت کبود استفاده شده است.

آبکاری هایی که برای ساعت مچی های برند اور سوئیس استفاده شده است آبکاری PVD می باشد. این ساعت ها قابلیت این را دارند که حداقل 30 اتمسفر در برابر آن مقاومت داشته باشند. ساعت های این برند دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر ساعت های سوئیسی می باشند و این امکان را برای کاربران خود به وجود آورده است تا با کمترین هزینه بتوانند بهترین و ایده آل ترین خرید خود را انجام دهند.

صفحه ساعت سوئیسی اورسوئیس ساده و کلاسیک می باشد  و بیشتر آن ها با اعداد یونانی طراحی شده اند. بندهای استیل و چرمی که برای این ساعت ها استفاده شده اند جلوه بسیار خاص و زیبایی به آن ها داده است.

ساعت ست اورسوئیس

ساعتمچی ست برند اورسوئیس

قیمت ساعت سوئیسی برند اورسوئیس

یکی از مسائل بسیار مهم که هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی ساعت مچی باید به آن توجه زیادی داشته باشید قیمت ساعت مچی است که قصد خرید آن را دارید. حتما می دانید که هر یک از برندهای ساعت مچی با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که ساعت های آن ها دارند قیمت های متفاوتی را برای آن ها تعریف و مشخص کرده اند.

این مسئله به وضوح درباره ساعت اورسئیس هم صدق می کند. از آنجایی که کشور سوئیس به نوعی قلب تولید کننده ساعت مچی در دنیا می باشد معمولا ساعت هایی که روانه بازار کرده است از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار می باشند.

پس طبیعی است که قیمت ساعت سوئیسی به مراتب بیشتر و بالاتر از ساعت های ساخت کشورهای دیگر باشد. اما با تمام این ها برند اورسئیس سعی کرده است تا ساعت هایی را به بازار عرضه کند که از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه باشند. کیفیت ساعت های اور سوئیس تضمین شده است و معمولا تمامی مدل های این ساعت با گارانتی به فروشی می رسند.

ساعت اورسوئیس اصل

خرید ساعت مچی اورسوئیس

معرفی 10 ساعت اورسوئیس EVERSWISS پرطرفدار

تا به اینجای کار با تاریخچه، ساختار و ویژگی و قیمت ساعت اورسئیس آشنا شدید. حال می خواهیم به معرفی 10 ساعت اورسوئیس EVERSWISS پرطرفدار پرداخته و ساعت هایی را به شما معرفی کنیم تا به امروز جزء پرفروش ترین مدل های ساعت سوئیسی از برند اورسئیس بوده اند.

  1. ساعت مچی زنانه اورسوئیس مدل EV-4331-LLRS
  2. ساعت مچی مردانه اورسوئیس مدل EV-4139-GGS
  3. ساعت مچی زنانه اورسوئیس مدل EV-2799-LTRS
  4. ساعت مچی مردانه اورسوئیس مدل EV-1698-GSW
  5. ساعت مچی مردانه اورسوئیس مدل EV-5748-GZB
  6. ساعت مچی زنانه اورسوئیس مدل EV-9738-LLW
  7. ساعت مچی زنانه اورسوئیس مدل EV-9832-LTRB
  8. ساعت مچی مردانه اورسوئیس مدل EV-9749-GLS
  9. ساعت مچی مردانه اورسوئیس مدل EV-9740-GBB
  10. ساعت مچی مردانه اورسوئیس مدل EV-9748-GTS

شما دوستان علاقه مند به هر یک از ساعت های برند اورسئیس می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ساعت مچی، ساعت سعید اطلاعات لازم درباره هر یک از ساعت هایی که مد نظرتان می باشد را بدست آورده و با دریافت راهنمایی های لازم از سمت مشاوران ما با توجه به بودجه مالی خود بهترین ساعت سوئیسی برند اورسئیس را خریداری کنید.

برند اورسوئیس

ساعت اورسوئیس اورجینال

نکات مهم برای خرید ساعت اورسوئیس

اگر با توجه به مواد عنوان شده تا به اینجای کار تصمیم نهایی خود برای خرید ساعت اورسئیس گرفته اید بهتر است که به نکات مهم زیر توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید یک ساعت اورجینال و اصل را تهیه کنید.

  • ساعت های این برند بیشتر مناسب استایل های رسمی و نیمه رسمی می باشند بنابراین به راحتی می توانید این ساعت ها را با انواع مختلفی از استایل و لباس های خود ست کنید.
  • ساعت های اورسئیس دارای کاکشن های متفاوتی می باشند پس با توجه به بودجه مالی که در اختیار دارید ساعت مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • برای خرید ساعت اورجینال و اصل از برند اورسئیس ویژگی های آن را به دقت چک کنید

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت اورسوئیس EVERSWISS پرطرفدار

  1. موتور ساعت های اورسوئیس چیست؟
    موتور ساعت های اورسوئیس از نوع کوارتزی است.
  2. ساعت های این برند تا چه عمقی در برابر آن مقاوم هستند؟
    این ساعت ها تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم هستند.
  3. ساعت های اورسوئیس دارای چه امکاناتی می باشند؟
    دارای امکاناتی چون تاریخ شمار، تقویم، شب نما و… هستند.
در نهایت اینکه

امیدواریم با معرفی 10 ساعت اورسوئیس EVERSWISS پرطرفدار در این مقاله توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا بهترین ساعت سوئیسی که دوست دارید را انتخاب کنید. شما می توانید با ما تماس بگیرید و به کمک همکاران ما با توجه به علاقه و بودجه ای که در نظر دارید ساعت دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *