معرفی بهترین برندها

معرفی 10 ساعت تیمبرلند TIMBERLAND خفن

انواع ساعت تیمبرلند

در مقاله امروز قصد داریم در مورد یکی از برندهای آمریکایی شناخته شده که بدون شک در مورد توضیح انواع لباس ها، عینک دودی، محصولات چرمی به خصوص کفش آن زیاد شنیده‌اید صحبت کنیم تیمبرلند از جمله برندهای آمریکایی است که علاوه بر موارد گفته شده در خصوص تولید ساعت مچی فعالیت دارد همراه ما باشید با معرفی 10 ساعت تیمبرلند TIMBERLAND خفن در سایت ساعت سعید.

ساعت تیمبرلند چرمی

خرید ساعت مردانه تیمبرلند

معرفی 10 ساعت تیمبرلند TIMBERLAND خفن

قبل از آنکه بخواهیم درباره برند تیمبرلند با شما صحبت کنیم تصمیم داریم که اشاره ای به بهترین و با کیفیت ترین ساعت آمریکایی این برند که با قیمت های باور نکردنی در سایت ساعت سعید می توانید تهیه کنید اشاره کرده و بعد از آن برایتان از ویژگی ها و تاریخچه آن بیشتر بگوییم.

با ما همراه باشید.

  1. ساعت مردانه تیمبرلند مدل TBL15352JS-03P
  2. ساعت مردانه تیمبرلند مدل TBL15488JS-07
  3. ساعت مردانه تیمبرلند مدل TBL15477JS-03
  4. ساعت مردانه تیمبرلند مدل TBL15473JLU-02
  5. ساعت زنانه تیمبرلند مدل TBL15645MYR-01
  6. ساعت زنانه تیمبرلند مدل TBL15643MYR-01MM
  7. ساعت زنانه تیمبرلند مدل TBL15962MYS-63SET
  8. ساعت مردانه تیمبرلند مدل TBL15640JLS-02
  9. ساعت مردانه تیمبرلند مدل TBL15641JS-13
  10. ساعت مردانه تیمبرلند مدل TBL15512JSB-03

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و نحوه خرید هر یک از ساعت های معرفی شده در این بخش می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق سایت saatesaeid.com در ارتباط باشید.

ساعت مردانه چرمی

خرید ساعت مردانه چرمی تیمبرلند

معرفی برند تیمبرلند

در بخش مقدمه اشاره کردیم که تیمبرلند یک برند آمریکایی است که در زمینه های مختلفی فعالیت دارد که یکی از آن ها تولید و ساخت ساعت مچی می باشد. این برند آمریکایی تا به امروز توانسته است به خوبی در سراسر جهان طرفداران خود را پیدا کرده و فروش بسیار خوبی هم داشته باشد. محصولات این برند در ایتالیا نسبت به سایر کشورها بیشترین فروش را دارد.

تاریخچه برند ساعت مچی تیمبرلند

شاید خیلی از شما دوستان عزیز تنها با کفش ها و کتونی های تیمبرلند آشنا باشید و اطلاعات چندان زیادی درباره ساعت تیمبرلند ندارید. اغلب شما دوستان تصور می کنید که این برند تنها در زمینه محصولاتی همچون لباس، انواع عینک های دودی، کفش و کتونی فعالیت دارد و کمتر درباره ساعت تیمبرلند شنیده اید.

خوب، باید بگوییم که در سال  1952 نیمی از سهام این شرکت که در زمینه تولید کفش بود در شهر بوستون ایالت ماساچوست خریداری و پایه گذاری شد. بنیانگذاران این برند از طریق ایده های جذاب و خلاقانه ای که داشتند توانستند بوت هایی را تولید کنند که ضد آب بوده و به همین خاطر توانستند شهرت بسیاری را بدست آورده و برند خود را جهانی کنند.

این کمپانی در سال 1990 تا سال 2000 محصول جدید را در کمپانی خود تولید و طراحی کرد و آن هم ساعت مچی های محبوب و زیبا بود. بعد از بوت های ضد آب، ساعت تیمبرلند در جهان خیلی سریع شناخته شد و به عنوان ساعت آمریکایی بسیار زیبا و با دوام به شهرت بالایی دست پیدا کرد.

خرید ساعت تیمبرلند

ساعت تیمبرلند اورجینال

ویژگی‌های ساعت مچی تیمبرلند

برند ساعت آمریکایی تیمبرلند کار خود را در صنعت مد شروع کرد و در تولید ساعت مچی به زیبایی و طراحی ویژه توجه خاصی دارد.

  • بدین صورت که بندهای مخصوص ساعت تیمبرلند به صورت اختصاصی در همین کمپانی تولید می شوند و روی تک تک بندهای چرمی آن لوگو شرکت حک می شود که قابل مشاهده باشند.
  • این برند ساعت آمریکایی بیشتر در زمینه تولید ساخت ساعت های اسپرت فعالیت داشته و ساعت مچی هایی را طراحی کرده است که برای استایل‌های نیمه رسمی و کژوال خانم‌ها و آقایان مناسب هستند.
  • از همه مهمتر اینکه تنوع طرح و رنگ در ساعت تیمبرلند بسیار زیاد می باشد و شما با هر سلیقه ای به راحتی می توانید ساعت مورد علاقه خود را تهیه کنید.
  • صفحه ساعت های این برند گرد و موتور آن ها کوارتزی می باشد که با باتری کار می کنند.
  • قیمت آن ها نیز اقصادی بوده و می توانید حدود قیمت آن ها را از 2 میلیون تومن در نظر بگیرید.
  • دوستانی که علاقه زیادی به ساعت مچی های کوارتزی و کرنوگراف دار بدانید که در میان مدل های مختلف ساعت تیمبرلند می توانید بهترین ساعتی که می خواهید را پیدا کنید.
  • ساعت های این برند قابلیت این را دارند تا 50 متر زیر آب مقاومت کرده
  • جنس شیشه صفحه آن ها از کیستال می باشد.
  • در ضمن قاب آن ها از استیل با کیفیت ساخته شده است
  • از امکان شب نما و تقویم ها برخوردار می باشند
ساعتمچی timberland

بررسی برند تیمبرلند

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت تیمبرلند TIMBERLAND خفن

  1. طراحی ساعت تیمبرلند چگونه است؟
    اغلب طراحی های این ساعت ها الهام گرفته از طبیعت می باشند و دارای طراحی کلاسیک و مدرن است.
  2. برند آمریکایی ساعت تیمبرلند به چه چیز معروف می باشد؟
    تیمبرلند در ساعت های خود از بهترین جنس چرم و استیل ضد زنگ استفاده می کند‌. به همین خاطر به استفاده از کیفیتی بی نظیر از چرم معروف است.
  3. صفحات نمایش ساعت آمریکایی تیمبرلند چه سبکی می باشند؟
    صفحات نمایش برخی از ساعت های تیمبرلند عقربه های شبرنگ دارند.
در نهایت

به عنوان حُسن ختام باید بگوییم که این ساعت‌ها در ایران به راحتی یافت می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را با ضمانت نامه معتبر در فروشگاه‌های شناخته شده  همچون سایت ساعت سعید تهیه کنید.

امیدواریم با معرفی 10 ساعت تیمبرلند TIMBERLAND خفن در این مقاله و اطلاعاتی که درباره برند تیمبرلند در اختیارتان قرار داده ایم توانسته باشیم آنچه که می بایست درباره ساعت آمریکایی تیمبرلند بدانید را عنوان کرده باشیم. بی صبرانه منتظر نظرات، پیشنهادت و انتقادات شما دوستان عزیز می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *