معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت سوئیسی پرطرفدار و پر فروش

ساعت سوئیسی

امروز می خواهیم به شما دوستان علاقه مند به ساعت همراه شویم و به معرفی 10 ساعت سوئیسی پرطرفدار و پر فروش در دنیای ساعت بپردازیم و درباره هر یک از آن ها تا حد امکان اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

ساعت سوئیسی در دنیای امروز توانسته جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد و طرفداران زیادی را هم جذب نماید. این ساعت های زیبا و لوکس همچون سایر برندهای تولید کننده ساعت دارای یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشند که آگاهی داشتن از آن ها لازم است تا خرید بهتری داشته باشید. با ما همراه باشید تا بهترین های ساعت سوئیسی را به شما در این مقاله معرفی کنیم.

آشنایی با 10 ساعت سوئیسی پرطرفدار و پر فروش

ساعت های سوئیسی از جمله با کیفیت ترین، لوکس ترین و در عین حال گران قیمت ترین ساعت مچی های موجود در دنیای ساعت می باشند. درست است که تولید این ساعت ها در داخل کشور سوئیس خیلی محدود می باشد. اما می توان به جرات گفت: سوئیس بیشترین حجم قیمت ساعت را در دنیا دارد به صورتی که اگر نوشته ساخته شده توسط سوئیس روی ساعت حک شده باشد قیمت آن ۲۵ درصد افزایش پیدا می کند.

در ادامه با ما همراه باشید.

  • ساعت پتک فیلیپ
  • ساعت رولکس
  • بلانپین
  • بریجیت
  • بریتلینگ
  • جاکوب اند کو
  • هابلو
  • اُمگا
  • وَن کلیف و آرپلز
  • آی دبلیو سی
برند پتک فلیپ

خرید ساعت برند پتک فلیپ

ساعت پتک فیلیپ

یکی از ساعت های قدیمی سوئیسی که می خواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم ساعت برند پتک فیلیپ می باشد. این برند توسط شخصی به نام آنتونی پتک راه اندازی شد. ساعت سوئیسی برند فیلیپ از جمله ساعت هایی است که تا سال های زیادی مورد علاقه افراد بزرگ سال بوده است.

دلیل این میزان محبویبت هم این بوده که ساعت پتک فیلیپ از جمله ساعت هایی به شمار می آمده که افراد مشهور از آن استفاده می کردند. این ساعت دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و بهترین متریال ها در ساخت و طراحی آن به کار گرفته شده اند.

ساعت رولکس

با ساعت رولکس بدون شک آشنایی زیادی دارید و درباره آن اطلاعات مفید و جامعی هم در اختیار دارید. درباره این ساعت سوئیسی خوش دست باید بگوییم که از دیگر برندهایی است که توانسته در دنیای ساعت علاقه مندان خاص خود را پیدا کرده و محبوبیت زیادی را بدست آورد. رولکس در سال ۱۹۰۵ میلادی به وسیله ی هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس تاسیس شد و یکی از بهترین ساعت های جهان به شمار می آید و امروز جزء 10 برند برند ساعت های سوئیسی می باشد.

بلانپین

در ادامه مقاله مربوط به معرفی 10 ساعت سوئیسی پرطرفدار و پر فروش می خواهیم اشاره ای به یکی دیگر از قدیمی های ساعت سوئیسی داشته باشیم. بلانپین، ساعتی سوئیسی که در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد. این ساعت به طور کلی به عنوان اولین ساعت غواصی مدرن شناخته می شود.

بریجیت

درباره ساعت برند بریجیت باید بگوییم که فن آوری های زیادی را به کار گفته است و یکی از شاهکارهای ساعت کوک خودکار مربوط به این برند سئویسی می باشد. بد نیست این مسئله را هم عنوان کنیم که یکی دیگر از نقاط قوت این برند اختراع اولین ساعت مچی است.

ساعت مردانه بریجیت

خرید ساعت مردانه بریجیت

بریتلینگ

اما یکی دیگر از 10 ساعتی که تحت عنوان معرفی 10 ساعت سوئیسی پرطرفدار و پر فروش می خواهیم در این بخش به آن اشاره داشته باشیم ساعت برند بریتلینگ می باشد. آرم B که روی این ساعت ها حک شده است بخوبی این مسئله را نشان می دهد که یک برند لوکس سوئیسی می باشد که در ساخت ساعت های مربوط به صنعت هواپیمایی تخصص زیادی دارد.

ساخت و طراحی این ساعت در سال 1882 آغاز شدو یکی از معتبرترین برَند های ساعت سوئیسی به شمار می آید که پس از سالها توسعه فناوری با تمرکز بر ساعتهای هواپیمایی، مورد توجه قرار گرفت.

جاکوب اند کو

یکی از برندهای مورد علاقه از میان ساعت های سوئیسی می باشد که با تولید و ساخت مدل های عجیب و جذاب خود بسیار شگفت انگیز می باشد. ساعت بوگاتی یکی از خاص ترین و جذابترین ساعت های ساخت این برند سوئیسی می باشد. این برند سوئیسی فعالیت خود را از سال 1986 آغاز کرده و از متریال های درجه یک برای ساخت ساعت های خود استفاده کرده است.

ساعت هابلو

خرید ساعت هابلو

هابلوت

هابلوت نیز مانند رولکس با توجه به طراحی منحصر به فرد یک شهرت و محبوبیت بی نظیری را به دست آورده است. از متریال گرانبها و درجه یک با بهترین و بروزترین ماشین آلات در کشور سوئیس برای ساخت ساعت های این برند استفاده میشود. به همین خاطر است که دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد.

اُمگا

یکی از محبوب ترین برند های ساعت سوئیسی، امگا می باشد که به عنوان ساعت مچی فضانوردان شناخته شده است.

وَن کلیف و آرپلز

این برند یکی از منحصر به فردترین صفحات را دارد. به جای عقربه، سیاره هایی را می بینید که از سنگ های قیمتی ساخته شده اند.

آی دبلیو سی

اما آخرین برند از ساعت های سوئیسی که می خواهیم در مقاله معرفی 10 ساعت سوئیسی پرطرفدار و پر فروش به آن بپردازیم، برند آی دبلیو سی می باشد. هدف اصلی از تاسیس این برند ساعت هایی با صفحه بزرگ بود تا مردم بتوانند راحت تر ساعت را ببینید و امکانات بیشتری را بتوانند به ساعت اضافه کنند.

ساعت برند IWC

ساعت مچی برند IWC

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت سوئیسی پرطرفدار و پر فروش

  1. آیا آرنولد اند سان هم یک برند سوئیسی در زمینه تولید ساعت می باشد؟
    بله، یکی دیگر از بهترین برند های ساعت سوئیسی میباشد که طرح های دلنشین آن نظر افراد بسیاری را به خصوص افراد مشهور، به خود جلب کرده است.
  2. ساعت زنیت چه مشخصاتی دارد؟
    در میان برند های ساعت سوئیسی جهان، زنیت یکی از معدود برند هایی است که هنوز هم تمام بخش های خود را در داخل کشور تولید می کند. زنیت اولین موتور کرونوگراف اتوماتیک یکپارچه El Primero را ایجاد کرد.
  3. اولین ساعت کرونوگراف دار اتوماتیک و قاب مربعی از چه برندی است؟
    TAG Heuer Monaco یک ساعت سوئیسی است که این ساعت به عنوان اولین کرونوگراف اتوماتیک و قاب مربعی شناخته شده است.
در نهایت

تیم ساعت سعید سعی کرده است تا با معرفی 10 ساعت سوئیسی پرطرفدار و پر فروش به شما دوستانی که ساعت سوئیسی علاقه زیادی دارید کمک کند تا بتوانید از میان متنوع ترین ساعت های موجود در بازار بهترین آن ها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *