معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب

ساعت ژاپنی

علاقه مندان به ساعت مچی های مختلف از برندهای مختلف حتما می دانند که ساعت ژاپنی از بهترین ساعت های شناخته شده در صنعت ساعت سازی می باشند. ساعت های ساخت این کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارند. استفاده از موتور کوارتز در ساخت و طراحی برخی از برندهای ژاپنی توانسته است تحول عظیمی را در صنعت ساعت سازی به وجود آورد. امروز می خواهیم با معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب به شما دوستان و همراهان ساعت سعید کمک کنیم تا از میان آن ها گزینه ای که بیشتر به سلیقه و بودجه شما نزدیکتر می باشد را خریداری کنید. با ما تا انتهای مقاله امروز همراه باشید.

آشنایی با 10 ساعت ژاپنی محبوب

قطعا می دانید که کشور ژاپن از جمله کشورهایی است که در صنعت ساعت سازی حرف های زیادی برای گفتن دارد. این کشور توانسته است با تولید و ساخت ساعت های متنوع بسیار زیاد از ساعت تقویم دار گرفته تا ساعت ساده و معمولی بیشترین طرفداران را برای خود داشته باشد.

امروز می خواهیم با معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب بیشتر شما دوستان عزیز را با ساعت های ساخت این کشور آشنا کنیم. از محبوب ترین برندهای تولید کننده ساعت ژاپنی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. ساعت مچی اورینت
  2. ساعت مچی کاسیو
  3. ساعت مچی سیتیزن
  4. ساعت سیکو
  5. حاجیم آسائوکا
  6. میناس
  7. کردور
  8. نااویا هیدا
  9. ماساهیرو کیکونو
  10. ساعت مچی کیو اند کیو
ساعت اورینت

برند ساعت اورینت

ساعت مچی اورینت (orient)

اولین ساعتی که می خواهیم در این بخش به شما معرفی کنیم ساعت ژاپنی برند اورینت می باشد. این برند از شناخته شده ترین برند ساعت مچی در دنیا می باشد که از سال 1950 میلادی سعی کرده است تا با کیفیت ترین و قابل دستس ترین ساعت مچی را به بازار عرضه کند.

ساعت های ساخت این برند ژاپنی از جمله ساعت های مقرون به صرفه می باشند که دارای قیمت های بسیار مناسبی برای اقشار مختلف جامعه می باشند. ساعت اورینت از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. این برند یکی از موفق ترین برندهای سازنده موتورهای اتوماتیک برای ساعت می باشد.

انواع ساعت مچی های ژاپنی برند اورینت

اگر قصد سر زدن به سایت ساعت را دارید و می خواهیم بدانید که کدام یک از ساعت مچی های موجود در بازار ساخت برند اورینت می باشند لازم است بدانید که این برند با کیفیت ترین و بهترین ساعت های زیر را تا به امروز به بازار عرضه کرده است.

  1. ساعت های رسمی
  2. ساعت های غواصی
  3. ساعت های روزانه

ساعت مچی کاسیو

اما دومین ساعت که در لیست معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب قرار گرفته است و می خواهیم بیشتر شما را با آن آشنا کنیم ساعت های برند کاسیو می باشند که بدون شک نسبت به آن ها اطلاعات زیادی دارید.

کاسیو در واقع اولین ساعت مچی دیجیتال تولید انبوه جهان را تولید کرده است. ساعت های بسیار فوق العاده و بادوام که توانسته اند یکی از محبوب ترین ساعت مچی های دنیا شناخته شوند. اولین ساعت مچی که توسط این برند ساخته شده است Casiotron نام دارد که در طراحی آن دقیقه ها، ساعت ها و ثانیه ها را به صورت دقیق، به همراه تاریخ و روز می توانید مشاهده کنید زیرا که طراحی این ساعت بگونه است که موارد عنوان شده را بر روی یک صفحه LCD کوچک نمایش می دهد. کاسیو دارای کالکشن های مشهور و معروفی است که در ادامه اشاره ای کوچک به آن ها کرده ایم.

معروف ترین کالکشن های کاسیو

  • کاسیو پروترک
  • کاسیو جیشاک
  • کاسیو ادیفایس
  • کاسیو شین
ساعت کاسیو

ساعت برند کاسیو

ساعت مچی سیتیزن

ساعت ژاپنی برند سیتزن که نماد پیشرو بودن در صنعت ساعت سازی را به خود اختصاص داده است یکی دیگر از ساعت هایی است که می خواهیم در مقاله معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب درباره آن بیشتر با شما صحبت کنیم.

شاید خیلی از شما دوستان علاقه مند به ساعت تقویم دار این مسئله را درباره ساعت ژاپنی برند سیتیزن ندانید که علت موفقیت اصلی این برند ایجاد یک فناوری انقلابی یعنی اکو درایو (Eco-Drive) بوده است. ساعت هایی که توسط این برند ساخته شده اند با تکنولوژی اکو درایوی که دارا می باشند نیازی به تعویض باتری ندارند.

از همه مهمتر اینکه تمامی قطعاتی که برای ساخت ساعت مورد نیاز می باشد توسط خود شرکت سیتیزن و داخل خود شرکت تهیه و تولید می شوند. در ادامه بیشتر با ویژگی های ساعت های سیتیزن آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های ساعت سیتیزن

  • دارای نمایشگر تاریخ است.
  • ضد آب تا عمق ۱۰۰ متر
  • شیشه ضد خش دارد
  • کارکرد با باتری
  • دارای کرنوگراف است
  • بند کلیپسی دارد
  • محکم و زیبا است و عملکردی بالا و قیمتی مناسب دارد.
برند سیکو

ساعت برند سیکو

ساعت مچی سیکو (Seiko)

اولین ساعت ژاپنی توسط برند سیکو در سا 1934 ساخت شد. تنوعی که در ساعت مچی های برند سیکو مشاهده می شود به قدری زیاد می باشند که با هر سلیقه ای که داشته باشید به راحتی با مراجعه به سایت ساعت می توانید گزینه ای که مورد پسندتان می باشد را خریداری کنید.

یکی از اصول بسیار مهم ساعت های برند سیکو استفاده از نوآوری های روز دنیا می باشد. این برند برای تولید ساعت هایش از تکنولوژی های مختلفی مثل اسپیرینگ درایو، جی پی اس سولار و کینتیک استفاده می کند.

حاجیم آسائوکا

در این بخش از مقاله معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب می خواهیم یکی دیگر از معروف ترین برندهای ساعت ژاپنی یعنی ساعت حاجیم آسائوکا را به شما معرفی کنیم. ساعت های ساخت این برند به دنبال یک حرفه موفقیت آمیز در زمینه طراحی محصول و ساعت‌ساز مستقل می باشند. درباره ساعت ژاپنی از برند حاجیم آسائوکا باید بگوییم که در عین جذابیت و طراحی بسیار زیبایی که دارند معرف بسیار خوبی از هنر و معماری ژآپن نیز می باشند.

میناس

Minase یکی دیگر از مارک‌های تجاری معروف ساعت مچی ژاپنی است که در سال 2005 شکل گرفت و فقط حدود 500 ساعت در سال تولید می‌کند.

کردور

از دیگر برندهای معروف و محبوب ساعت ژاپنی، برند کردور می باشد که زیر مجموعه ساعت های لوکس سیکو به شمار می آید.

نااویا هیدا

ساعت های برند ناوایا هیدا یکی دیگر از برندهای معتبر ساعت ژاپنی می باشند که ار قدیمی ترین و پیشکسوت ترین برندهای سازنده ساعت در کشور ژاپن می باشد. این برند در سال 2020 اولین ساعت لوکس خود را با ام تجاری NH Type 1B به بازار عرضه و از آن رونمایی کرد.

ماساهیرو کیکونو

این برند مجموعه‌‌ی از مهارت‌‌های لازم برای تولید ساعت‌های فوق‌العاده، پیچیده و طراحی‌شده با فکر خود را برخوردار است.

برند Q&Q

ساعت مچی برند برند Q&Q

ساعت مچی کیو اند کیو

آخرین برند ساعت ژاپنی که می خواهیم در مقاله معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب به آن بپردازیم، ساعت های کیو اند کیو می باشند که زیر نظر شرکت سیتیزن در سال 1976 فعالیت خود را آغاز کردند.

ساعت های این برند از محبویت بسیار بالایی برخودار می باشند و کیفیت بسیار بالایی هم دارد.

قیمت این ساعت ژاپنی بسیار مقرون به صرفه می باشد و شما به راحتی می توانید با هر بودجه ای که در اختیار دارید برای خرید ااین ساعت به سایت ساعت مراجعه کنید. از دیگر ویژگی های و مشخصات این ساعت محبوب می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد.

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب

  1. چه کشوری در ساخت ساعت مچی تجربه موفقی دارد؟
    ژاپن یک مرکز جهانی است که دارای تولیدات معروفی است. طبق اطلاعات انجمن ساعت، ژاپن 63.9 میلیون ساعت در سال 2018 برای بازارهای داخلی و بین‌المللی ساخته است.
  2. ساعت ژاپنی از برند کاسیو دارای چه ویژگی هایی می باشد؟
    دارای نمایشگر تاریخ، دارای کرنوگراف، ضد آب تا عمق ۱۰۰ متر، عقربه‌های شب‌تاب و شیشه ضد خش می باشد.
  3. ساعت اورینت چه ویژگی هایی دارد؟
    از ویژگی های مربوط به این ساعت ژاپنی می توان به مواردی همچون: نمایشگر تاریخ، ضد آب، شیشه ضد خش، کارکرد با باتری و عقربه شب تاب اشاره کرد.
برند جی شاک

ساعت برند جی شاک

در نهایت اینکه

امیدواریم در این مقاله با معرفی 10 ساعت ژاپنی محبوب توانسته باشیم به شما دوستان عزیز کمک کنیم تا با بودجه ای که در اخیتار دارید بهترین و با کیفیت ترین ساعت توقیم دار و حتی ساده ترین ساعت ژاپنی را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *