معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت آمریکایی محبوب و پرفروش

ساعت آمریکایی

در دنیای ساعت مچی هر روز شاهد هستیم که برندهای مختلف از کشورهای مختلف سعی دارند تا با توجه به سلیقه و نیاز مخاطبین خود بهترین و با کیفیت ترین ساعت اسپرت و غیر اسپرت را وارد بازار کنند. خوشبختانه تا امروز هم بسیاری از این برندها موفق بوده اند. امروز می خواهیم سری به شرکت های سازنده آمریکایی زده و به معرفی 10 ساعت آمریکایی محبوب و پرفروش پرداخته و کمی درباره آن ها اطلاعات در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. با تیم ساعت سعید تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تاریخچه ساعت سازی و شرکت‌‌های آمریکایی

قبل تر به این موضوع اشاره کردیم که شرکت های سازنده ساعت مچی در هر کشوری سعی کرده اند تا با توجه به تکنولوژی های روز دنیا بهترین و با کیفیت ترین ساعت مچی ها را روانه بازار کنند. یکی از این شرکت های سازنده ساعت، شرکت های آمریکایی می باشند که تا به امروز ساعت آمریکایی بی نظیری را توانسته اند بسازند و مشتریان و طرفداران خاص خود را در بازار ساعت مچی پیدا کنند.

صنعت ساعت سازی در اروپا مدت های زیادی است که به کشور سوئیس تعلق گرفته است. اما این چشم انداز در اواخر قرن نوزدهم تغییر کرد. با صنعتی شدن ایالت متحده آمریکا که به یک مرکز قوه محرکه تولیدی تبدیل شد باعث شد تا با روش ها دسترالعمل های خاص برای ساعت سازی استفاده کند.

خرید ساعت آمریکایی

خرید ساعت آمریکایی اصل

آشنایی با 10 ساعت آمریکایی محبوب و پرفروش

صنعت ساعت سازی نیز همچون بسیاری از صنعت ها سختی ها و مشکلات خاص خود را دارا بوده است. اما این روزها ساعت سازان لوکس توانسته اند از بحران های این کار جان به سالم به در ببرند و انفجار بزرگی را در صنعت ساعت سازی به وجود آورند.

این روزها بخوبی شاهد هستیم که همراه با تقاضای روزافزون برای کالاهای ساخته شده در ایالات متحده، زمینه‌‌ی ثمربخشی و موفقیت برای مارک‌‌های مختلف ساعت آمریکایی که در ادامه به معرفی 10 ساعت آمریکایی محبوب و پرفروش خواهیم پرداخت در سایت ساعت مچی به وجود آمده است.

  1. Vortic Watch Co
  2. Autodromo
  3. Devon Watches
  4. Martenero
  5. Shinola Watches
  6. Weiss Watch
  7. RGM Watch
  8. Brew Watch
  9. Kobold Watches
  10. Oak & Oscar
Vortic Watch Co

درباره اولین ساعت آمریکایی که می خواهیم در این بخش به آن اشاره داشته باشیم باید بگوییم که، ساعت‌‌های Vortic آمریکایی ترین محصول این لیست است، دلیل اصلی آن هم این است که تمام قطعات به کار گرفته دشه برای ساخت این ساعت در آمریکا تولید می شوند.

برند Shinola-Watches

ساعت مچی برند Shinola-Watches

Autodromo

تمام قطعات Autodromo به صورت داخلی طراحی شده‌‌اند که این موضوع باعث شده تا این برند ساعت ساعت هایی آنتیک و مینیمال داشته باشد.

Martenero

اما، ساعت بعدی که در ادامه مقاله معرفی 10 ساعت آمریکایی محبوب و پرفروش می خواهیم به شما معرفی کنیم ساعت martenero می باشد.

همه مدل‌‌های فعلی این ساعت راحت زیر 700 دلار و حتی بسیاری از آن‌‌ها زیر 500 دلار می باشند. به همین دلیل تعداد افراد بیشتری می توانند ساعت های این برند را خریداراری کنند.

Shinola Watches

این ساعت ها به طور 100% در آمریکا تولید نمی شوند. اما تمام ویژگی های یک ساعت آمریکایی را دارد. و از همه مهم تر طراحان ساعت های این برند همگی آمریکایی هستند به همین دلیل اصالت یک ساعت آمریکایی را دارد.

برند Oak-&-Oscar

ساعت مچی برند Oak-&-Oscar

چشم اندازی امیدبخش در ساعت آمریکایی

هر یک از شرکت ها و ساعت آمریکایی که در متن بالا به آن ها اشاره کرده ایم در جایگاه خود دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی می باشند که در مقالات بعدی به صورت مجزا درباره هر یک از آن ها با شما صحبت خواهیم کرد. درباره یکی از شرکت های سازنده ساعت اسپرت و غیر اسپرت آمریکایی یعنی شرکت ساعت سازی Hamilton باید بگوییم که یکی از بهترین و به نام ترین شرکت ها می باشد که سال های زیادی در صنعت ساعت سازی آمریکا فعالیت داشته اشت.

این برند در آغاز قرن بیست و یکم در سوئیس مجدداً به بازار عرضه شد و در اواخر دهه 1800 در Lancaster، پنسیلوانیا شروع به کار کرد، و به تولید ساعت‌‌های جیبی مشهور به کیفیت و دقت آنها پرداخت. این برند چند دهه از موفقیت را تجربه کرده است به ویژه با مدل هایی همچون: Ventura نامتقارن و Pulsar، که دومی اولین ساعت الکترونیکی دیجیتال در جهان به حساب می‌‌آید.

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت آمریکایی محبوب و پرفروش

  1. ساعت شماره 1 جهان چیست؟
    اگر یک برند ساعت وجود داشته باشد که همه آن را بشناسند، آن رولکس است. این نام به عنوان کلمه ای برای تجمل و انحصار تبدیل شده است.
  2. چه ساعت هایی ساخت آمریکا هستند؟
    RGM،VAER، شینولا، پلتون و کوبولد از ساعت هایی هستند که ساخت آمریکا می باشند.
  3. کدام مارک ساعت مردانه بهترین است؟
    برندهای Fossil، Hugo Boss، Michael Kors، Guess، Police برخی از بهترین مارک های ممتاز برای ساعت های مردانه می باشند.
برند Martenero

ساعت برند Martenero

در نهایت

سعی کردیم تا در این مقاله با معرفی 10 ساعت آمریکایی محبوب و پرفروش به شما دوستان عزیزی که به ساعت مچی های آمریکایی علاقه زیادی دارید کمک کنیم تا بتوانید از میان آن ها بهترین گزینه ای که با بودجه شما همخوانی لازم را دارد تهیه کنید.

شاید خیلی از شما دوستان عزیز درباره ساعت اسپرت و غیر اسپرت آمریکایی اطلاعات چندان زیادی نداشته باشید و ترجیح دهید برای خرید به سراغ سایر کشورهای سازنده ساعت مچی بروید که بیشتر با نام شرکت ها و ساعت های آن ها آشنایی دارد. در این مورد اصلا نگران نباشید، زیرا برای کسب اطلاع از تاریخچه ساعت آمریکایی نام برده شده می توانید با مشاوران سایت ساعت مچی سعید در ارتباط بوده و از آن ها اطلاعات بیشتری را بدست آورید. در ضمن از دوستان ما می توانید راهنمایی های لازم را جهت خرید بهترین ساعت مچی از برندها و کشورهای مختلف دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *