معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت انگلیسی پرفروش

ساعت انگلیسی

برندهایی از ساعت مچی انگلیسی وجود دارند که بسیار عملکرد مثبتی در تولید ساعت داشته اند تا جاییکه، کشور بریتانیا را وارد رقابت در صنعت ساعت کرده است. در واقع همین برندهای مطرح توانستند انگلیس را وارد عرصه صنعت ساعت همراه با دیگر کشورهای مطرح نمایند. در این مطلب به معرفی 10 ساعت انگلیسی پرفروش می پردازیم. همراه ما باشید!

معرفی 10 ساعت انگلیسی پرفروش

با توجه به اینکه از قرن 19 دیگر پایتخت این کشور در جایگاه قبلی خود در صنعت ساعت قرار نگرفت و رو به تهیه محصولات از منابع خارجی نمودند؛ اما تولید کنندگانی توانستند وضعیت را تغییر دهند. این تغییر تا جایی ادامه پیدا کرد که، برندهای معتبری از ساعت بریتانیایی شروع به صادرات محصولات خود نمودند.

تولید و طراحی ساعت های برند انگلیسی بر دو اصل مهم استوار است. اول کیفیت و دوم زیبایی است که هدف تولید برندهای مطرح در صنعت ساعت سازی است. از برترین کشورها در تولید ساعت، المان و سوئیس و ژاپن است و انگلیس هم در کنار این کشورها جای دارد. از برترین و باکیفیت ترین ساعت جهانی، تولید همین کشورها می باشند. ساعت انگلیسی در قیمت و طرح و مدل بسیار متنوع است.

ساعت Marlo

ساعت مچی Marlo

ساعت انگلیسی از برند مارلو Marlo

برای معرفی 10 ساعت انگلیسی پرفروش باید به برند مطرح کارلو اشاره کنیم. این برند ساعت سازی در سال 2015 توسط دو نفر در اکسفوردشر از شهرهای انگلستان تاسیس شد. با اینکه امروزه بیشتر برای خرید ساعت به انواع جدید هیبریدی و هوشمند، توجه ویژه ای می شود، اما این برند هنوز ساعت های با سبک قدیم و سنتی تولید می کند.

بیشتر ساعت هایی که توسط شرکت مارلو طراحی و تولید می شوند، مکانیکی کوکی هستند. در واقع تمرکز اصلی این برند بر تولید ساعت های کوکی مکانیکی است. کیفیت ساعت های این برند تحت نظارت و کنترل موسسان آن است. در تمام فرایند از طراحی و تولید نظارت و بررسی مستقیم وجود دارد تا در نهایت به تولید محصولی برتر ختم شود.

کمپانی ساعت‌سازی مارلو در حال حاضر دارای 4 مجموعه‌ی است که با هم متفاوت هستند. این مجموعه ها شامل، Coniston،Morar،Haskell و نسخه‌های ویژه هستند. برای خرید ساعت از برند انگلیسی مارلو می توانید از این 4 مجموعه انتخاب داشته باشید.

ساعت انگلیسی برند برمونت Bremont

ساعت سازی برمونت پرطرفدار و قدیمی است که از سال 2002 فعالیت خود را شروع کرده است. می توان بزرگترین ساعت سازی بریتانیا را به این برند اختصاص داد. این شرکت برای دو برادر است که سعی در ایجاد نوآوری در ساعت های مکانیکی دارند. طرح های خاص و منحصر به فردی را ارائه داده و تمامی این ها را در شرکت انجام داده و مشغول به فعالیت هستند. انواع متنوعی از ساعت های مچی را طراحی نموده اند.

ساعت های غواصی، هوانوردی و نظامی در طراحی های فوق العاده از تولیدات این برند مطرح انگلیسی است. اگر قصد خرید ساعت مچی از نوع غواصی و هوانوردی در کیفیتی بالا و طراحی خاص دارید، برند برمونت را در نظر داشته باشید.

ساعت Bremont

ساعت مچی Bremont

ساعت انگلیسی از برند ارنولد اند سان Arnold and Son

ممکن است بگویید که برند ساعت سازی ارنولد اند سان از گروه 10 ساعت انگلیسی پرفروش نیست و این برندی از ساعت های سوئیسی است. اما در پاسخ خدمت شما عزیزان عرض می کنم که شرکت ارنولد اند سان در بریتانیا واقع شده است. این برند اعتباری طولانی مدت دارد و به سال 1787 بر می گردد. تولید ساعت های دریایی خاص و وجود موتورهای باکیفیت سوئیسی در ساعت های مکانیکی را در کارنامه خود دارد. ساعت های این برند دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است که طرفداران ویژه خود را دارد.

ساعت Arnold and Son

ساعت مچی برند ساعت Arnold and Son

ساعت مچی از برند گراهام Graham

ساعت مچی از برند گراهام Graham هم ساعتی سوئیسی است که، از زیر مجموعه های برند ارنولد اند سان است. طراحی خاصی را در ساعت های تولیدی اش دارد که از اسطوره ای انگلیسی الهام گرفته می شود. این فرد جرج گراهام است که، در کشف ساعت های کرنوگراف، نقش بزرگی دارد.

ساعت مچی برند Roger Smith

در این شرکت،ساعت مچی مکانیکی تولید می شود. برندی بسیار لوکس است که شاید در سال بیشتر از 10 ساعت طراحی و تولید نکند. از بهترین ساعت های مچی در کیفیت فنی بالا و طراحی فوق العاده، از این برند وارد بازار می شود.

ساعت مچی برند Cwc

در معرفی 10 ساعت انگلیسی پرفروش باید نام برند ساعت Cwc اورده شود. اگر قصد خرید ساعت مچی از نوع نظامی را دارید این برند، توصیه می شود. قیمت مناسب و طراحی خاص از ویژگی های ساعت های این برند است.

ساعت برند Farer

از ساعت های مچی مطرح بریتانیایی می توان ساعت فارر را معرفی نمود. در تولید ساعت های این برند از مواد و متریال مرغوب و موتور باکیفیت سوئیسی استفاده می شود.

برند Speake Marin

ساعت برند Speake Marin

خرید ساعت مچی انگلیسی برند Speake-Marin

ساعت مچی انگلیسی برند Speake-Marin از سال 2002 تاسیس شده و به کار تولید پرداخته است. این شرکت در کشور سوئیس قرار دارد اما تمامی طرح ها و ایده ها بریتانیایی می باشد. این برند، دارای 3 مجموعه از ساعت های خاص و لوکس است.

ساعت مچی برند Schofield

از ساعت های مطرح و پرطرفدار انگلیسی می توان به برند ساعت مچی برند Schofield اشاره داشت. تولید ساعت های این برند با موتور سوئیسی است که، از بهترین ساعت های بریتانیایی را وارد بازار می کند.

ساعت مچی برند Loomes & Co

از اصیل ترین ساعت های مچی بریتانیایی مربوط به شرکت تولید ساعت مچی برند Loomes & Co است. ساعت هایی اصیل و کاملا انگلیسی را از تولیداتی چون Everest یا White Robin از این برند خریداری نمایید.

ساعت Loomes

خرید ساعت ساعت Loomes

سوالات متداول معرفی 10 ساعت انگلیسی پرفروش

1-از ویژگی های ساعت های مچی انگلیسی چیست؟

هر ساعت مچی ویژگی های خاص خودش را دارد اما به طور کلی طراحی خاص و موتور باکیفیت از خصوصیات ساعت انگلیسی است.

2-قیمت ساعت مچی انگلیسی چقدر است؟

با توجه به وجود برندهای متنوع با طراحی ها و متریال های متفاوت قیمت ها ثابت نیستند اما در هر رنج قیمتی ساعت از برند انگلیسی وجود دارد.

3-مطرح ترین برند ساعت مچی انگلیسی گدام برند است؟

از مطرح ترین و شناخته شده ترین برندهای ساعت انگلیسی در این مقاله امده است و به ان ها اشاره شده است. ساعت مچی برند Loomes & Co از اصیل ترین ساعت های انگلیسی است.

در نهایت اینکه

در این مطلب به معرفی 10 ساعت انگلیسی پرفروش پرداختیم و درباره هر کدام شرح مختصر و مفیدی را برای شما عزیزان ارائه دادیم. امیداواریم مطالب این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *