معرفی بهترین ها

معرفی 10 ساعت غواصی دوست داشتی و پرطرفدار

معرفی ساعت غواصی

یکی از ساعت هایی که برای موقعیت های خاص و افراد خاص تر طراحی و ساخته شده است ساعت غواصی است. این ساعت ها در جایگاه خود ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فردی دارند که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ساعت مچی می توانید بیشتر درباره آن ها اطلاعات بدست آورید. اما برای اینکه بهتر و راحتر بتوانید با گشت و گذار در سایت های مختلفی ساعت مناسب شنا یا همان ساعت غواصی که دوست دارید را خریداری کنید با ما همراه باشید تا با معرفی 10 ساعت غواصی دوست داشتی و پر طرفدار راهنمای شما باشیم.

نکات مهم در انتخاب ساعت غواصی

آنچه که باید قبل از هر اقدامی برای خرید ساعت غواصی به آن توجه داشته باشید اطلاع داشتن از یک سری نکات بسیار مهم می باشد که به شما در زمان انتخاب این ساعت کمک زیادی خواهد کرد. از مهم ترین نکات درباره ساعت مناسب شنا( غواصی) طرز استفاده از این ساعت می باشد. اغلب فروشگاه اینترنتی ساعت مچی در توضیحات مربوط به برندهای مختلف این ساعت ها کمی اطلاعات در اختیارتان قرار داده اند.

نکته مهم بعدی این است که هرگز نباید این ساعت را در عمقی که روی آن نوشته شده است استفاده کنید. علت آن هم این است که این اعداد ثبت شده حد و مرزی را برایتان مشخص می کنند که در حین شنا کردن این احتمال وجود دارد که به دست فشار وارد شده و آن عدد افزایش پیدا کند و باعث شود تا عقربه ساعت متوقف شود. دقت داشته باشید که توان بدنی شما در حین شنا به مقداری نباشد که به ساعت صدمه ای وارد کند.

معرفی 10 ساعت غواصی دوست داشتی و پر طرفدار

حال که دانستید برای خرید ساعت غواصی از فروشگاه اینترنتی ساعت مچی باید به چه نکات مهمی توجه داشته باشید نوبت آن است که به معرفی 10 ساعت غواصی دوست داشتی و پر طرفدار پرداخته و کمی درباره آن ها با شما صحبت کنیم.

  • ساعت غواصی برگشترن
  • ساعت بوم مرسیه
  • ساعت غواصی تگ هویر
  • لومینوکس مدل XS.3182
  • ساعت سیکو مدل PROSPEX SRPC93
  • کاسیو مدل GWF-D1000-1JF
  • ساعت غواصی تیسوت
  • ساعت غواصی اومگا
  • ساعت سیتیزن
  • ساعت اورینت مدل FAA02001B9
ساعت لومینوکس

خرید ساعت غواصی لومینوکس

لومینوکس مدل XS.3182

ظاهر اسپرت و زیبا، بند استیل و قاب استیل ضد زنگ از جمله ویزگی های این ساعت مخصوص غواصی می باشد. ساعت لومینوکس مدل XS.3182 دارای دو موتور مستقل می باشد که ساخت کمپانی ETA سوئیس است. کیفیت بالا و ماندگاری و دوام بالایی که این ساعت دارد زبان زده خاص و عام است.

ساعت غواصی برگشترن

اولین ساعت از سری ساعت هایی که برای شنا مناسب می باشد، ساعت های برند برگشترن می باشند که یک ساعت سوئیسی است. این ساعت ها علاوه بر ظاهری زیبا و اسپرت می باشد دارای امکاناتی همچون توقیم و کرنوگراف می باشد. ساعت غواضی برند برگشترن دارای سه موتور مستقل می باشد و از دوام و ماندگاری بی نظیری نیز برخوردار می باشند.

ساعت بوم مرسیه

از دیگر برندهایی که برای غواصی مناسب می باشند، ساعت بوم مرسیه می باشد که دارای بهترین و زیباترین طراحی ساعت های سوئیسی می باشد. از جمله امکانات و ویژگی های آن می توان به نشانگرهای روزها و ماه ها و کرنوگراف می باشد. پیشنهاد ما این است اگر به دنبال ساعت مناسب شنا می باشید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، ساعت بوم مرسیه یکی از بهترین های ساعت سوئیسی است که بسیار حرفه ای و با کلاس می باشد.

ساعت غواصی تگ هویر

یکی دیگر از برندهای ساعت غواصی که می خواهیم در مقاله معرفی 10 ساعت غواصی دوست داشتی و پر طرفدار به آن اشاره کنیم، ساعت های تگ هویر می باشند. این برند از جمله برندهایی است که علاوه بر خلق ساعت‌های شیک و باکلاس مردانه و زنانه، طیف متنوعی از ساعت‌های اسپرت را نیز به بازار ساعت عرضه می‌کند.

در ساخت و طراحی ساعت های این برند علاوه بر بهره گیری از یاقوت کبود در جنس شیشه و داشتن موترو کمپانی ETA Swiss این ساعت سمبل مقاومت و دوام بالا است که به عنوان یک ساعت غواصی حرفه ای با مقاومت 300 متر در آب شناخته شده است.

ساعت غواصی سبکو

خرید ساعت غواصی سبکو

ساعت سیکو مدل PROSPEX SRPC93

این ساعت علاوه بر قابلیت استفاده دز استایل روزمره و در موقعیت های رسمی یک ساعت غواصی همه فن حریف محسوب می شود. مقاومت این ساعت تا عمق ۲۰۰ متر در برابر آب است.

ساعت غواصی تیسوت

ساعت تیسوت به یک ساعت حرفه ای غواصی تبدیل شده و تا عمق ۳۰۰ متر در برابر آب یعنی فشار ۳۰ بار مقاومت دارد. پیشنهاد ما این است که اگر مایل به خرید ساعت غواصی سوئیسی از فروشگاه اینترنتی ساعت مچی هستید. این ساعت یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

کاسیو مدل GWF-D1000-1JF

ساعت کاسیو مدل GWF-D1000-1JF در برابر شوک و ضربه مقاومت بالایی دارد. از امکانات آن می توان به گیرنده ی موج های رادیویی، تقویم، کورنوگراف و آلارم اشاره کرد.

ساعت غواصی اومگا

درباره مقاومت ساعت امگا برای غواصی باید بگوییم که شیشه ی آن از جنس کریستال یاقوت کبود است که مقاومت آن را در برابر خط و خش افزایش می دهد.

ساعت سیتیزن

یکی از بهترین ساعت غواصی که مقاوم در برابر فشار قدرتمند دریاها می باشد این ساعت بسیار راحت و خوش دست بوده و با داشتن قابلیت Eco Drive می تواند به راحتی توسط منبع نور مجددا شارژ می شود و تا عمق ۲۰۰ متر در برابر آب مقاومت دارد.

ساعت غواص اورینت

خرید ساعت غواص اورینت

ساعت اورینت مدل FAA02001B9

آخرین ساعت غواصی که در لیست معرفی 10 ساعت غواصی دوست داشتی و پر طرفدار قرار دارد، ساعت اورینت مدل FAA02001B9 می باشد. این ساعت در واقع ساعتی همه کاره و همه فن حریف می باشد. به لحاظ فنی این ساعت موتور کمپانی سیکو را در قلب خود دارد که خود بیانگر قدرتمندی و دوام ساعت است و کیفیت بالای ساعت های ژاپنی را به رخ می کشد و مقاومت بالا در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متر را نیز دارا می باشد.

سوالات مربوط به معرفی 10 ساعت غواصی دوست داشتی و پر طرفدار

  1. ساعت غواصی دوکسا مدل Doxa SUB 300 Aqua Lung US Divers دارای چه ویژگی هایی می باشد؟
    عرض قاب این ساعت دارای قطر 42.5 میلیمتری بوده و تا عمق 300 متری ( 30 اتمسفر فشار هوا زیر آب ) ضد آب است. کالیبر این ساعت کالیبر ETA 2824-2 بوده که 42 ساعت انرژی را در خود ذخیره می‌کند.
  2. اولین ساعت مچی غواصی از چه برندی است؟
    ساعت Bell & Ross’s BR 03-92، اولین ساعت مچی غواصی با قاب مربعی می‎باشد که با صفحه نارنجی رنگ به بازار عرضه شد.
  3. قیمت ساعت های غواصی چند است؟
    با توجه به برند تولید کننده و ویژگی هایی که هر ساعت به صورت منحصر به فرد دارا می باشد قیمت ها متغییر می باشد. شما برای کسب اطلاع از قیمت میتوانید با ساعت سعید در ارتباط باشید.
ساعت غواصی جی شاک

خرید ساعت غواصی جی شاک

در نهایت اینکه

ما سعی کردیم تا با معرفی 10 ساعت غواصی دوست داشتی و پر طرفدار به شما دوستان عزیزی که قصد خرید ساعت مناسب شنا ساعت غواصی را دارید کمک کنیم تا بهتر و راحتر بتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ساعت مچی ساعتی که با بودجه سلیقه شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *